Oletko kokeillut huumeita?

• Viestiketjun aloittaja Vastaa rehellisesti
  • Ensimmäinen viesti
En ole, ei ole käynyt edes mielessä!! Tilaisuuksia olisi kyllä ollut ja teininä useampikin tuttu kokeili/käytti huumeita.

Huumausaineeksi luokiteltavaa kipulääkettä olen kyllä syönyt kun välilevy lojahti ja tavan dropeista ei ollut mitään apua.

[QUOTE="vieras";26717829]Niin, miksikäs luulet, että ne ihmiset sitten jäävät koukkuun ?[/QUOTE]

No hohhoijaa, kuin tyhmänä mua pidät. Mähän nimenomaan sanoin, että helposti olisin voinut jäädä koukkuun, niinpä lopetin samantien.

"vieras"
Olen. Kokemuksia muiden joukossa ja valehtelisin jos sanoisin etteikö olis ollut mahtavaa. Niin hienoa että en uskaltanut edes jatkaa koska koukkuun jääminen olis ollut varmaa.
Mä taas näen, että elämän pitää olla aika ahdistavaa, että edes viitsii nykytietämyksellä ottaa tuollaisen riskin, liian paljon menetettävää. Kokemukset, ne kerätään ihan muista asioista.

"vieras"
No hohhoijaa, kuin tyhmänä mua pidät. Mähän nimenomaan sanoin, että helposti olisin voinut jäädä koukkuun, niinpä lopetin samantien.
Ja mistäs tiesit näistä ns. huumeista, mitä ne ihan oikeasti ovat. Kyllähän noita on villissä nuoruudessa joskus 20 vuotta sitten yritetty tuputtaa. Järki sentäs sanoi, että eipä kannata kokeilla. Sulla näyttää käyneen tuuri.

Kannabista ja alkoholia. Alkoholia käytän säännöllisesti joskaan en kovin usein, paitsi tietysti nyt kun olen raskaana en käytä ollenkaan. Lääkärin määräämiä huumaavia lääkkeitä olen myöskin syönyt.

"vieras"
En. Tarjottu on kannabista, kokaiinia, amfetamiinia. Mä olen niin joka tavoin ja kaikkeen addiktoituva, että ehkä mulla on ollut tuon asian suhteen ollut joku sisäinen "varoittaja", joka on pitänyt mut erossa niistä.
Sama pätee lääkkeisiinkin. Mun kroppa ei pidä oikeastaan mistään lääkkeistä. Vaikka lääkäri määräisi, saatan jättää ottamatta enemmän kuin yhden annoksen, kun tuntuu vaan niin kamalalta.

Yhteistyössä