Niin, miksikäs luulet, että ne ihmiset sitten jäävät koukkuun ?Olen. Kokemuksia muiden joukossa ja valehtelisin jos sanoisin etteikö olis ollut mahtavaa. Niin hienoa että en uskaltanut edes jatkaa koska koukkuun jääminen olis ollut varmaa.
Mä taas näen, että elämän pitää olla aika ahdistavaa, että edes viitsii nykytietämyksellä ottaa tuollaisen riskin, liian paljon menetettävää. Kokemukset, ne kerätään ihan muista asioista.Olen. Kokemuksia muiden joukossa ja valehtelisin jos sanoisin etteikö olis ollut mahtavaa. Niin hienoa että en uskaltanut edes jatkaa koska koukkuun jääminen olis ollut varmaa.
Niin, no kun kerran kysyit, hieman tyhmäähän tuollainen onNo hohhoijaa, kuin tyhmänä mua pidät. Mähän nimenomaan sanoin, että helposti olisin voinut jäädä koukkuun, niinpä lopetin samantien.
Ja mistäs tiesit näistä ns. huumeista, mitä ne ihan oikeasti ovat. Kyllähän noita on villissä nuoruudessa joskus 20 vuotta sitten yritetty tuputtaa. Järki sentäs sanoi, että eipä kannata kokeilla. Sulla näyttää käyneen tuuri.No hohhoijaa, kuin tyhmänä mua pidät. Mähän nimenomaan sanoin, että helposti olisin voinut jäädä koukkuun, niinpä lopetin samantien.
Alkoholia ei kai luokitella huumeeksi, olisiko pikemminkin nautintoaine.Kannabista ja alkoholia. Alkoholia käytän säännöllisesti joskaan en kovin usein, paitsi tietysti nyt kun olen raskaana en käytä ollenkaan. Lääkärin määräämiä huumaavia lääkkeitä olen myöskin syönyt.