Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
Toivottavasti kaikki sivistyneet olette käyneet myös Oulussa ja Rovanimellä??
Olen kyllä. Rovaniemellä asuin 16 vuotta ja oulussa käyny useasti. terveisin nykyään turussa asuva

ihanko mie oisin kirjottanu!!!! mieki nimittäin asuin rollossa 16 vuotta ja sen jäläkeen muutin turkuun!!!
Käytän tilaisuutta hyväkseni ja utelen miten olette sopeutuneet Turun "talveen"? Toki viime talvi oli ihan pohjanoteeraus mun uralla (reilut 10 vuotta täällä). En sentään ole kuin eteläisestä Suomesta kotosin, mutta idempää ja siellä oli ihan kunnon talvikelit aina.
Ai nii ja olen käynyt Helsingissä ja Tampereella. Oulussa ja Rovaniemellä vain kerran läpikulkumatkalla.
Mutta en mä tiedä miksi kaikkien rovaniemeläisten tulis olla käyny eteläisen Suomen kaupungeissa, kun ei kerta täältäkään kaikki pohjoiseen edes harkitse menevänsä. Sivistävää se kyllä on, ei pakollista