Tehtiin ystävien kesken pikku tutkielma. Itse kävin Riikassa, Vilnassa ja Ruotsissa. Ystävät Prahassa, Pariisissa, Berliinissä, ja Lontoossa.
Huomattiin ,että kaikkialla muualla paitsi Helsingissä on kadut puhtaat niin koirankakoista kuin roskista ja tupakantumpeista. Ja muissa kaupungeissa oli roskiksia siellä täällä kun Helsingistä ne on tyysti kadonneet ,lukuunottamatta muutamia taloyhtiöiden kadun varsia.
Miten tämä on mahdollista?
Riiassa ihmetytti se ,että siellä oli joka kadun seinustassa tuhkakupit ja roskiksia jokapaikassa. Lisäksi siellä liikku kadunlakasiojoita oransseissa liiveissä siivoamassa. Ja siistiä oli.
Eipä tätä Helsingin sottaisuutta uskois ,ellei ole muualla käynyt ,mutta kyllä pohjan veti.
Huomattiin ,että kaikkialla muualla paitsi Helsingissä on kadut puhtaat niin koirankakoista kuin roskista ja tupakantumpeista. Ja muissa kaupungeissa oli roskiksia siellä täällä kun Helsingistä ne on tyysti kadonneet ,lukuunottamatta muutamia taloyhtiöiden kadun varsia.
Miten tämä on mahdollista?
Riiassa ihmetytti se ,että siellä oli joka kadun seinustassa tuhkakupit ja roskiksia jokapaikassa. Lisäksi siellä liikku kadunlakasiojoita oransseissa liiveissä siivoamassa. Ja siistiä oli.
Eipä tätä Helsingin sottaisuutta uskois ,ellei ole muualla käynyt ,mutta kyllä pohjan veti.