V
vieras
Vieras
Kai nyt jokainen on näissä kaupungeissa käynyt? Suomen suuriimpiin kun kuuluvat..ihmetytti vain yhdessä aloituksessa ollut toteamus, että joku ei ole Helsingissä käynyt...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:kaikissa käyty,kahdessa asuttu
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:Toivottavasti kaikki sivistyneet olette käyneet myös Oulussa ja Rovanimellä??
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:Toivottavasti kaikki sivistyneet olette käyneet myös Oulussa ja Rovanimellä??
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:Toivottavasti kaikki sivistyneet olette käyneet myös Oulussa ja Rovanimellä??
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:Toivottavasti kaikki sivistyneet olette käyneet myös Oulussa ja Rovanimellä??