Oletko katkera laihoille ihmisille?

  • Viestiketjun aloittaja haluan tietää
  • Ensimmäinen viesti
haluan tietää
Siis sellaisille,jotka ovat hoikkia ja näyttävät silti syövän mitä mieli tekee.
Itse tunnustan olevani,suoraan sanottuna joskus pilaan päiväni kun näen jonkun upeavartaloisen naisen ja itse olen tälläinen.... Mutta toisaalta se myös motivoi tekemään asialle jotain... :ashamed: ;)
 
ja yleensä ne upeavartaloiset joutuvat tekemään myös jotain sen bodinsa eteen. paitsi nuoret,mutta kaikkihan on nuoria vuorollaan.

miun mies kyllä on semmoinen, et syö mitä huvittaa ja miten paljon huvittaa, eikä liho. se vähän ärsyttää, jos toinen vetää kermajäätelöä tai pitsaa illalla vieressä, kun itse miettiin, et voisinkohan sitä ottaa viel yhden porkkanan vai joisiko vaan vettä.

että kyllä katkeria siis ollaan, vaikka yritinkin alussa muuta väittää. nyt lähden kyllä syömään ruisleipää ennen kuin alkaa savu nousta korvista! :kieh:

 
En ole katkera.Kiukkuinen vain itselleni kun annan itseni repsahtaa.Mieheni on tosi laiha,hän haluaisi lihoa mutta ei liho millään.Siks ruokailut ja kaikki on niin hankalaa minulle.Hän ja lapset saa syödä mitä haluavat ja mun tarvis kattoo joka suupalaa.Mulla on paljon ystäviä jotka ovat normaalipainoisia tai laihoja.Laihoilla taas voi olla sellaisia ongelmia, esim. luut näkyy nahan alta eivätkä siksi voi pitää tietynlaisia vaatteita.Kaikilla on omat ongelmansa.Mä voin tehä jotain painoni suhteen mutta mieheni ei voi tehdä mitään.Vaikka söis kun hevonen, niin ainut seuraus on että hän saa hypätä vessassa.
 
Lihava
Olen katkera! Mun ei tarvi kun nähdä ruokaa ja paino nousee! Asuin vuoden kämppik´sen kanssa ja se söi koko ajan ja mä yritin ottaa kevyesti... Silti paino nousi ja kämppiksellä laski... Epäreilua... :'(
 
Enpä juuri. Mitä mä olen huomannut, niin ne vinkuheinät eivät syö mitään ku kaikki on niin "rasvasta". Kukin tyylillään. Onhan näitä syntymälaihoja, jotka vetää laardia saamatta grammaakaan, mutta ne on niin harvassa että niitä turha kadehtia. Useimmat ovat kuikeloita vain siksi, kun syövät vähän :)

Mutta minä syön vähän enemmän ;)
 
OLEN. Vaikka en itsekkään ole lihava, mutta aina tuntuu kun pitäisi olla laihempi,tällä hetkellä vaatekoko on S-M, eli pitäis olla tyytyväinen, mutta ei, haluan olla samanlainen kuin ennen 4 lasta, olin silloin alipainoinen, ns.riisitikku, mutta nautin joka hetkestä, mutta olen suunnitellut taas laihista, viime laihis loppui kk sitten, se kesti n, 1 1/2kk, ja nyt sitten mahtuu kaikkiin vaatteisiin, mitkä oli käytössä ennen raskautta. :kieh:
 

Yhteistyössä