oletko kateellinen toisen ulkonäölle?

  • Viestiketjun aloittaja ihmetyttää...
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen.:
mie oon huomannu ihan saman hih...=) olipa hauska tilanne kun miun yksi tuttu on vähän tukevampi kun mie niin sano yksi sukulainen yhisä juhlissa että "sie oon niin nätti mekossa kun mekossa kun oot noin hoikka" ja se miun tuttu nainen oli siinä vieressä ja oisitte nähneet sen katellisen ilmeen kun siitä ei sanottu mitään.

minnuu ottaa niin päähän kun se aina niin vihasesti kattoo jos on laittautunut. niin ihan uhallanikin laitan itteni viimesenpäälle jos tiiän että se on paikalla.
kiusa se on pienikin kiusa. mutta nainen on naiselle se susi näköjään.
ei kyseessä tarvitse olla kateuden jos tuntuu pahalta olla se joka ei koskaan saa kuulla mitään nättiä vaan joutuu aina vain seuraamaan vierestä kun muita kehutaan. Se voi tuntua pahalta mutta ei se tarkoita että olisi kateellinen sille kehumisen kohteelle..

ja sinä et tunnu kovin mukavalta ihmiseltä, vaan hirvittävän pinnalliselta, juuri sellaiselta "kanalta". elämässä on muutakin kuin ulkonäkö..

 
myyjä
Mä vastaan omasta puolestani etten saa mitään kicksejä,se on enemmän kiusallista ja huvittavaa.Siis seurata sitä,kun vaimo roikkuu kateellisena miehensä vieressä kun ukko hymyilee kuin naantalin aurinko....
 
en ole myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Mä vastaan omasta puolestani etten saa mitään kicksejä,se on enemmän kiusallista ja huvittavaa.Siis seurata sitä,kun vaimo roikkuu kateellisena miehensä vieressä kun ukko hymyilee kuin naantalin aurinko....
Minusta on myös aika kiusallista, jos jossain tilanteissa mies jättää vaimonsa huomiotta ja yrittää silmäpeliä tai kehuu estoitta ja vaimo murjottaa vieressä. Ei ole vaikea ymmärtää miksi sitä kateellisuutta on.
 
Jos ihminen kaipaa vahvistusta omalle ulkonäölleen niin hän kuvittelee kaikkien miesten katsovan häntä sillä silmällä ja naisten vihaisesti. Silloin kun on sinut itsensä kanssa, niin ei edes huomaa miten itseä katsotaan. :whistle:
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jos ihminen kaipaa vahvistusta omalle ulkonäölleen niin hän kuvittelee kaikkien miesten katsovan häntä sillä silmällä ja naisten vihaisesti. Silloin kun on sinut itsensä kanssa, niin ei edes huomaa miten itseä katsotaan. :whistle:
Tottakai mä huomaan kassalla jos mua (tai joskus jotain muuta tuijotetaan),
jotkut flirttailee tms.Ja väitän että olen sinut itseni kanssa :)
 
mie
tahtoisin olla raskaana niin pikkukadena tulee katsottua ihania mahoja... :(
tai sit jos on joku tooosi nätti nainen kadulla nii kyllä pidempään katson ja ihailen.. kateellisuudeksi en voi sanoa. Jään vain itse miettimään miksi ei jaksa pitää omasta ulkonäöstä parempaa huolta ja pohdin että kauankohan hän on tehnyt vaivaa oman hyvänulkonäkönsä eteen.. ja paljonko ylläpito vaatii aikaa :D

paljon mä kerkeenkin kauniiden ihmiset ohi kävellessä pohtia :D :LOL:
 
vaikuttaa se ulkonäkö
Musta tuntuu että tässä oli ideana se että tyttöystävä ei ole mustasukkanen / mulkoile vihasesti jos se myyjä on sellainen ei-niin-viehättävä vaikka mies ja myyjä nauraisikin ja ystävällisesti juttelee. Mutta heti jos se myyjä on nätti niin vaikka myyjän ja miehen käytös olisi täsmälleen sama kuin edellisessä tilanteessa, tyttöystävä onkin mustasukkanen ja mulkoilee.
 
epävarma
En kehtaa enää kulkee laitettuna, meikattunua, nätit vaatteet päällä koska näköjään siitä saa vaan vihasia katseita ja haukutaan meikkikanaksi (vai mikä se oli?) niitä katseita saa muutenkin jo tarpeeksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
En kehtaa enää kulkee laitettuna, meikattunua, nätit vaatteet päällä koska näköjään siitä saa vaan vihasia katseita ja haukutaan meikkikanaksi (vai mikä se oli?) niitä katseita saa muutenkin jo tarpeeksi
jaa, en mä vaan huomaa mitään katseita. oli ne millaisia tahansa.

tai sitten kukaan vaan ei katso mua koskaan :LOL:
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja vaikuttaa se ulkonäkö:
Musta tuntuu että tässä oli ideana se että tyttöystävä ei ole mustasukkanen / mulkoile vihasesti jos se myyjä on sellainen ei-niin-viehättävä vaikka mies ja myyjä nauraisikin ja ystävällisesti juttelee. Mutta heti jos se myyjä on nätti niin vaikka myyjän ja miehen käytös olisi täsmälleen sama kuin edellisessä tilanteessa, tyttöystävä onkin mustasukkanen ja mulkoilee.
Juuri näin ;)
 
.-- kade
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja No..:
täytyy myöntää, että miehelle usein puhun ikävään sävyyn "meikkikanoista" tai "parturi-kampaajan näköisistä" naisista. Oikeasti olen vain kateellinen.
ai miksi? kenestä tahansa saa "hyvännäköisen" jos sellaisesta tyylistä tykkää...
No kun dilemma onkin se, etten halua tai kehtaa pukeutua siihen tyyliin, josta samalla olen kateellinen, koska tiedän miesten ihailevan "sellaisia". Minä en kehtaisi yksinkertaisesti vetää jalkaan liian seksikkäitä vaatteita tai laittautua liikaa... Olen hoikka ja ihan ok näköinen, joten eipä se sinänsä ole muusta kuin laittautumisesta kiinni. Minä vain tykkään enemmän sulautua massaan.. esim. tiukat farkut, saappaat ja joku vartalonmyötäinen paita + näyttävä meikki, never mun päälle. Liian seksikäs olo. Ja silti ärsyttää, kun mies tykkää (tai kuvittelen hänen tykkäävän).

terv. se kateellinen, joka miehelle puhuu ikävään sävyyn tietyistä naisista
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaikuttaa se ulkonäkö:
Musta tuntuu että tässä oli ideana se että tyttöystävä ei ole mustasukkanen / mulkoile vihasesti jos se myyjä on sellainen ei-niin-viehättävä vaikka mies ja myyjä nauraisikin ja ystävällisesti juttelee. Mutta heti jos se myyjä on nätti niin vaikka myyjän ja miehen käytös olisi täsmälleen sama kuin edellisessä tilanteessa, tyttöystävä onkin mustasukkanen ja mulkoilee.
Niin tai sen kuvitellaan johtuvan mustasukkaisuudesta. Kaikille myyjille tiedoksi että jos minä näytän tympeältä kun sinä naureskelet mieheni kanssa, niin se ei johdu sinusta vaan todennäköisesti ihan jostain muusta asiasta :wave:
Se on jotenkin niin naurettavaa että aina kuvitellaan että naisen tympeä naama johtuu miehen käytöksestä vaikka varsinkin pitemmissä suhteissa sillä ei ole kyllä enää mitään merkitystä jos ukko juttelee iloisesti jonkun myyjättären kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
En kehtaa enää kulkee laitettuna, meikattunua, nätit vaatteet päällä koska näköjään siitä saa vaan vihasia katseita ja haukutaan meikkikanaksi (vai mikä se oli?) niitä katseita saa muutenkin jo tarpeeksi
jaa, en mä vaan huomaa mitään katseita. oli ne millaisia tahansa.

tai sitten kukaan vaan ei katso mua koskaan :LOL:
En mäkään huomaa ikinä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikuttaa se ulkonäkö:
Musta tuntuu että tässä oli ideana se että tyttöystävä ei ole mustasukkanen / mulkoile vihasesti jos se myyjä on sellainen ei-niin-viehättävä vaikka mies ja myyjä nauraisikin ja ystävällisesti juttelee. Mutta heti jos se myyjä on nätti niin vaikka myyjän ja miehen käytös olisi täsmälleen sama kuin edellisessä tilanteessa, tyttöystävä onkin mustasukkanen ja mulkoilee.
Niin tai sen kuvitellaan johtuvan mustasukkaisuudesta. Kaikille myyjille tiedoksi että jos minä näytän tympeältä kun sinä naureskelet mieheni kanssa, niin se ei johdu sinusta vaan todennäköisesti ihan jostain muusta asiasta :wave:
Se on jotenkin niin naurettavaa että aina kuvitellaan että naisen tympeä naama johtuu miehen käytöksestä vaikka varsinkin pitemmissä suhteissa sillä ei ole kyllä enää mitään merkitystä jos ukko juttelee iloisesti jonkun myyjättären kanssa.
Ite huomasin alkuvaiheessa että olin mustasukkainen miehestäni, ihan sama minkälaisen harakanpesän kanssa jutteli :D Mutta nyt kun vuosia enemmän takana, niin ei tollasella ole merkitystä enää
 
ihmettelen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen.:
mie oon huomannu ihan saman hih...=) olipa hauska tilanne kun miun yksi tuttu on vähän tukevampi kun mie niin sano yksi sukulainen yhisä juhlissa että "sie oon niin nätti mekossa kun mekossa kun oot noin hoikka" ja se miun tuttu nainen oli siinä vieressä ja oisitte nähneet sen katellisen ilmeen kun siitä ei sanottu mitään.

minnuu ottaa niin päähän kun se aina niin vihasesti kattoo jos on laittautunut. niin ihan uhallanikin laitan itteni viimesenpäälle jos tiiän että se on paikalla.
kiusa se on pienikin kiusa. mutta nainen on naiselle se susi näköjään.
ei kyseessä tarvitse olla kateuden jos tuntuu pahalta olla se joka ei koskaan saa kuulla mitään nättiä vaan joutuu aina vain seuraamaan vierestä kun muita kehutaan. Se voi tuntua pahalta mutta ei se tarkoita että olisi kateellinen sille kehumisen kohteelle..

ja sinä et tunnu kovin mukavalta ihmiseltä, vaan hirvittävän pinnalliselta, juuri sellaiselta "kanalta". elämässä on muutakin kuin ulkonäkö..
siis pitäisikö minun sen takia olla kampaamatta hiuksiani. laittamatta ripsiväriä, että joku tuntee olonsa ulkopuoliseksi ja surulliseksi kun häntä ei kehuta?huh... en todellakaan suostu siihen jokainen kun voi itse tehdä ulkonäölleen jotain jos se häiritsee.

miksi olla mukava ihmiselle joka ei oli sinulle mukava... empänäe mitään syytä olla.



 
epävarma
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
En kehtaa enää kulkee laitettuna, meikattunua, nätit vaatteet päällä koska näköjään siitä saa vaan vihasia katseita ja haukutaan meikkikanaksi (vai mikä se oli?) niitä katseita saa muutenkin jo tarpeeksi
jaa, en mä vaan huomaa mitään katseita. oli ne millaisia tahansa.

tai sitten kukaan vaan ei katso mua koskaan :LOL:
En mäkään huomaa ikinä!!!
Te olettekin sitten itsevarmoja. Epävarma ihminen huomaa jokaisen katseen ja olettaa sen johtuvan siitä, että näyttää rumalta, lihavalta, typerältä, väärältä. Voitte vaan kuvitella miten ahdistavaa se on.
 
Hei
Hei sä epävarma, oot ihan samanlainen kuin mä tossa asiassa! Tulkitsen jokaisen hymyilevänkin katseen sellaiseksi "ikävällä tavalla katsotuksi", vaikka siinä ei ole järkeä. Ja siis vaikka olisin varta vasten laittautuisin nätiksi, en voi uskoa olevani sellainen! ja tunnen oloni epämiellyttäväksi, jos mua katsotaan. siksipä en laittaudu enää paljoa ja samalla olen kateellinen sellaisille, jotka näin tekevät.
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikuttaa se ulkonäkö:
Musta tuntuu että tässä oli ideana se että tyttöystävä ei ole mustasukkanen / mulkoile vihasesti jos se myyjä on sellainen ei-niin-viehättävä vaikka mies ja myyjä nauraisikin ja ystävällisesti juttelee. Mutta heti jos se myyjä on nätti niin vaikka myyjän ja miehen käytös olisi täsmälleen sama kuin edellisessä tilanteessa, tyttöystävä onkin mustasukkanen ja mulkoilee.
Niin tai sen kuvitellaan johtuvan mustasukkaisuudesta. Kaikille myyjille tiedoksi että jos minä näytän tympeältä kun sinä naureskelet mieheni kanssa, niin se ei johdu sinusta vaan todennäköisesti ihan jostain muusta asiasta :wave:
Se on jotenkin niin naurettavaa että aina kuvitellaan että naisen tympeä naama johtuu miehen käytöksestä vaikka varsinkin pitemmissä suhteissa sillä ei ole kyllä enää mitään merkitystä jos ukko juttelee iloisesti jonkun myyjättären kanssa.
En tietenkään väitä,että aina on näin.....
Kyllä mä silti huomaan miten mua katsotaan(eleet ym),vaikea selittää...
Sun pitäis tulla kassan toiselle puolelle niin ymmärtäisit :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja epävarma:
En kehtaa enää kulkee laitettuna, meikattunua, nätit vaatteet päällä koska näköjään siitä saa vaan vihasia katseita ja haukutaan meikkikanaksi (vai mikä se oli?) niitä katseita saa muutenkin jo tarpeeksi
jaa, en mä vaan huomaa mitään katseita. oli ne millaisia tahansa.

tai sitten kukaan vaan ei katso mua koskaan :LOL:
En mäkään huomaa ikinä!!!
Te olettekin sitten itsevarmoja. Epävarma ihminen huomaa jokaisen katseen ja olettaa sen johtuvan siitä, että näyttää rumalta, lihavalta, typerältä, väärältä. Voitte vaan kuvitella miten ahdistavaa se on.
mä tiedän miten ahdistavaa se on. Mutta nykyisin mä en tiedä katsooko joku ja jos katsoo niin miksi katsoo eikä mua kiinnosta.
 
epävarma
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Hei sä epävarma, oot ihan samanlainen kuin mä tossa asiassa! Tulkitsen jokaisen hymyilevänkin katseen sellaiseksi "ikävällä tavalla katsotuksi", vaikka siinä ei ole järkeä. Ja siis vaikka olisin varta vasten laittautuisin nätiksi, en voi uskoa olevani sellainen! ja tunnen oloni epämiellyttäväksi, jos mua katsotaan. siksipä en laittaudu enää paljoa ja samalla olen kateellinen sellaisille, jotka näin tekevät.
Täsmälleen näin. Parempi sulautua massaan ettei lainkaan kiinnitä huomiota.
 

Yhteistyössä