oletko kateellinen toisen ulkonäölle?

  • Viestiketjun aloittaja ihmetyttää...
  • Ensimmäinen viesti
ihmetyttää...
jo toinen on hoikka kaunis ja muodikas?
oikeuttaako se sinua syrjimään haukkumaan ja puhumaan paskaa selän takana?


oon ajatellu aina kun nään kauniin ihmisen miehen tai naisen. niin se on kyllä joutunut tekemäänkin ulkonäkönsä eteen paljon.

käymään salilla lenkillä yms...

muotivaatteetkin maksaa älyttömästi ei ne ilmaisia ole.

kun mietin vaan kun nähdään kaunis ihminen "puhutaan aina kanoista"
"muoti pelleistä"


 
myyjä
Mä olen vaateliikkeessä töissä.Suurinosa työkavereista on kivannäköisiä.Kukaan heistä (tai meistä) ei ole ylpeä tai pinnallinen kana.Jotkut urheilee,toiset ei.Toiset on luonnostaan hoikkia ja hyväkroppaisia.Tosi usein huomaa jos on pariskuntia kassalla niin vaimot/tyttöystävät kyylää vihaisesti meitä myyjiä ja auta armias jos mies hymyilee tai juttelee mukavia myyjättären kanssa.Aika hauskoja tilanteita on tullut vastaan ;) Naiset on on niin pirun kateellisia!!!!
 
Ennen olin kateelliinen, mut sit jotenkin raskauden ja tän äitiyden myötä olen kait sit tajunnu että ihmiset on erilaisia ja piste.

Olen kyllä edelleen kade just noista littavatsoista, ittellä on aikamoinen läskimakkara tossa navan ympärillä :D Mutta eipä se siitä mihinkään häviä jos mä jollekin olen kateellinen sen sixpäkistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Mä olen vaateliikkeessä töissä.Suurinosa työkavereista on kivannäköisiä.Kukaan heistä (tai meistä) ei ole ylpeä tai pinnallinen kana.Jotkut urheilee,toiset ei.Toiset on luonnostaan hoikkia ja hyväkroppaisia.Tosi usein huomaa jos on pariskuntia kassalla niin vaimot/tyttöystävät kyylää vihaisesti meitä myyjiä ja auta armias jos mies hymyilee tai juttelee mukavia myyjättären kanssa.Aika hauskoja tilanteita on tullut vastaan ;) Naiset on on niin pirun kateellisia!!!!
Saman olen huomannut! Miehen kaverit kun tulee esittelemään uutta tyttöystävää niin heti muijat roikkuu siinä miehessä ja mulkoilee. Huoh.
 
kyllä kadehdin naisia jotka on luonnonkauniita,kun ite saa puleerata et naamavärkki olis edes jotenkin siedettävä.mutta en mä heitä hauku,ei sillä mitään voita eikä mun tarvi omaa itsetuntoo nostaa haukkumalla muita =)
 
Turkilmas
En ole kateellinen. Mun silmä lepää kauniissa asioissa, myös kauniissa ihmisissä. Se että joku on kaunis, ei ole multa mitään pois. Päinvastoin, saanpa ihastella =)
 
öh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Mä olen vaateliikkeessä töissä.Suurinosa työkavereista on kivannäköisiä.Kukaan heistä (tai meistä) ei ole ylpeä tai pinnallinen kana.Jotkut urheilee,toiset ei.Toiset on luonnostaan hoikkia ja hyväkroppaisia.Tosi usein huomaa jos on pariskuntia kassalla niin vaimot/tyttöystävät kyylää vihaisesti meitä myyjiä ja auta armias jos mies hymyilee tai juttelee mukavia myyjättären kanssa.Aika hauskoja tilanteita on tullut vastaan ;) Naiset on on niin pirun kateellisia!!!!
Saman olen huomannut! Miehen kaverit kun tulee esittelemään uutta tyttöystävää niin heti muijat roikkuu siinä miehessä ja mulkoilee. Huoh.
eikös tuo ole enemmänkin mustasukkaisuutta....?
 
vieras
En ole. Teen itsekin töitä kroppani eteen. Jos joku on vielä hoikempi ja parempikuntoinen niin ihailen! Ihailen kans suuresti naisia, jotka esim treenatessaankin näyttävät huolitelluilta ja kauniilta, itse näytän vaan hikiseltä ;). Mutta tunnistan tuon kateuden joissakin ja se on ikävää.
 
En ole kateellinen, mutta toki joskus mietin, jaksaspa itekkin tehdä vartalon eteen töitä (jos esim. hyvässä kunnossa vartalo) tai oispa noin hyväkuntoset hiukset yms. tällästä. Ei ole kyllä tarve haukkua ketään.
 
ihmettelen.
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Mä olen vaateliikkeessä töissä.Suurinosa työkavereista on kivannäköisiä.Kukaan heistä (tai meistä) ei ole ylpeä tai pinnallinen kana.Jotkut urheilee,toiset ei.Toiset on luonnostaan hoikkia ja hyväkroppaisia.Tosi usein huomaa jos on pariskuntia kassalla niin vaimot/tyttöystävät kyylää vihaisesti meitä myyjiä ja auta armias jos mies hymyilee tai juttelee mukavia myyjättären kanssa.Aika hauskoja tilanteita on tullut vastaan ;) Naiset on on niin pirun kateellisia!!!!
mie oon huomannu ihan saman hih...=) olipa hauska tilanne kun miun yksi tuttu on vähän tukevampi kun mie niin sano yksi sukulainen yhisä juhlissa että "sie oon niin nätti mekossa kun mekossa kun oot noin hoikka" ja se miun tuttu nainen oli siinä vieressä ja oisitte nähneet sen katellisen ilmeen kun siitä ei sanottu mitään.

minnuu ottaa niin päähän kun se aina niin vihasesti kattoo jos on laittautunut. niin ihan uhallanikin laitan itteni viimesenpäälle jos tiiän että se on paikalla.
kiusa se on pienikin kiusa. mutta nainen on naiselle se susi näköjään.
 
vieras
en mä syrji ketään "kauneuden" takia, mutta... mä en pidä kauniina sellaista viimeisen päälle pyntättyä ja usein runsaasti meikattua muotivaatteissa olevaa naista. Tykkään ihan erilaisesta tyylistä kuin mikä on muodissa, eikä mun mielestä sellainen vahva meikki ketään kaunista, enemmänkin päinvastoin.
 
hoikka minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen.:
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Mä olen vaateliikkeessä töissä.Suurinosa työkavereista on kivannäköisiä.Kukaan heistä (tai meistä) ei ole ylpeä tai pinnallinen kana.Jotkut urheilee,toiset ei.Toiset on luonnostaan hoikkia ja hyväkroppaisia.Tosi usein huomaa jos on pariskuntia kassalla niin vaimot/tyttöystävät kyylää vihaisesti meitä myyjiä ja auta armias jos mies hymyilee tai juttelee mukavia myyjättären kanssa.Aika hauskoja tilanteita on tullut vastaan ;) Naiset on on niin pirun kateellisia!!!!
mie oon huomannu ihan saman hih...=) olipa hauska tilanne kun miun yksi tuttu on vähän tukevampi kun mie niin sano yksi sukulainen yhisä juhlissa että "sie oon niin nätti mekossa kun mekossa kun oot noin hoikka" ja se miun tuttu nainen oli siinä vieressä ja oisitte nähneet sen katellisen ilmeen kun siitä ei sanottu mitään.

minnuu ottaa niin päähän kun se aina niin vihasesti kattoo jos on laittautunut. niin ihan uhallanikin laitan itteni viimesenpäälle jos tiiän että se on paikalla.
kiusa se on pienikin kiusa. mutta nainen on naiselle se susi näköjään.
No ehkä jotkut saa jotain kicksejä noista tilanteista, ei taida paljon päänsisältöä olla. Minusta ne on enemmänkin noloja tilanteita, enkä halua kenellekään pahaa mieltä. Meitä on moneksi.
 

Yhteistyössä