Oletko käyttänyt valmista kakkukuvaa? Olitko tyytyväinen?

• Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Olen käyttänyt. En vaan kostuttanut tarpeeksi kakkujen pintaa, niin jäi vähän kovaks ne kuvat alkuun. Muuten helppo tehdä.
Eikös ne lätkästä vaan sen kerman päälle, mutta melkeen 5t aikasemmin pitäs laittaa ennenku aikoo kakun tarjota?

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
oon käyttänyt enkä ollut tyytyväinen, kuva oli kyllä ihan hieno mutta maku :x ja tosi sitkeätä.
Sitkeetä? Sehän "sulaa" siihen päälle ikäänkuin..Et oo varmasti pitänyt tarpeeksi kauan ennen tarjoilua siinä kakun päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Olen käyttänyt. En vaan kostuttanut tarpeeksi kakkujen pintaa, niin jäi vähän kovaks ne kuvat alkuun. Muuten helppo tehdä.
Eikös ne lätkästä vaan sen kerman päälle, mutta melkeen 5t aikasemmin pitäs laittaa ennenku aikoo kakun tarjota?
Juu, mutta kun ei lue tarkkaan ohjeita ja kerma meinas muutenki loppua kesken... Viisaampi ens kerralla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
oon käyttänyt enkä ollut tyytyväinen, kuva oli kyllä ihan hieno mutta maku :x ja tosi sitkeätä.
Sitkeetä? Sehän "sulaa" siihen päälle ikäänkuin..Et oo varmasti pitänyt tarpeeksi kauan ennen tarjoilua siinä kakun päällä.
no pidin kyllä, jotain 5-6 tuntia. Ja se kuva oli niin sitkeää että ei saanut kakkulapiolla melkein leikattua läpi :/ siis kun otti ekan palan koko kuva lähti melkein mukaan. Suussa se kyllä suli, eli ei onneksi sitten enää ollut sitkeetä, vaikka se maku ei ollut niin hyvä.

Mä olen tilannut kahdesta eri paikasta ja olen ollut molempiin tyytyväinen:

http://www.confetti.fi/epages/Confetti.axl/?ObjectPath=/Shops/Confetti

http://www.kuvakakkuun.com/

Tuosta kuva kakkuun kun tilasin niin oli toisella nopea toimitus, tilasin ja 21 tuntia siitä kun olin tilannut niin sai hakea kuvan postista. =)

harkitseva
Mitä kaikkia firmoja on mistä niitä tilata? onkohan niissä tuotteissa eroja? ajattelin tilata 2kpl että teen testiversion enne synttäreitä jottei tule ylläriä kun en ole kokenut niitä ennen...

Yhteistyössä