Eikös ne lätkästä vaan sen kerman päälle, mutta melkeen 5t aikasemmin pitäs laittaa ennenku aikoo kakun tarjota?Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Olen käyttänyt. En vaan kostuttanut tarpeeksi kakkujen pintaa, niin jäi vähän kovaks ne kuvat alkuun. Muuten helppo tehdä.
Sitkeetä? Sehän "sulaa" siihen päälle ikäänkuin..Et oo varmasti pitänyt tarpeeksi kauan ennen tarjoilua siinä kakun päällä.Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:oon käyttänyt enkä ollut tyytyväinen, kuva oli kyllä ihan hieno mutta maku :x ja tosi sitkeätä.
Juu, mutta kun ei lue tarkkaan ohjeita ja kerma meinas muutenki loppua kesken... Viisaampi ens kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja Joo:Eikös ne lätkästä vaan sen kerman päälle, mutta melkeen 5t aikasemmin pitäs laittaa ennenku aikoo kakun tarjota?Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Olen käyttänyt. En vaan kostuttanut tarpeeksi kakkujen pintaa, niin jäi vähän kovaks ne kuvat alkuun. Muuten helppo tehdä.
no pidin kyllä, jotain 5-6 tuntia. Ja se kuva oli niin sitkeää että ei saanut kakkulapiolla melkein leikattua läpi :/ siis kun otti ekan palan koko kuva lähti melkein mukaan. Suussa se kyllä suli, eli ei onneksi sitten enää ollut sitkeetä, vaikka se maku ei ollut niin hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja tä:Sitkeetä? Sehän "sulaa" siihen päälle ikäänkuin..Et oo varmasti pitänyt tarpeeksi kauan ennen tarjoilua siinä kakun päällä.Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:oon käyttänyt enkä ollut tyytyväinen, kuva oli kyllä ihan hieno mutta maku :x ja tosi sitkeätä.
voi olla että siinä meidän kuvassa oli jotain vikaa mutta en aio ottaa riskin ja kokeilla uudestaan, tästä lähtien teen ihan perus-täytekakut.Alkuperäinen kirjoittaja AP:hintakin postikuluineen 11e....ja jos sitte tollasta sitkeetä on...
Laitoitko kerman vai marsipaanin päälle?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Confetista tilasin esikoisen synttäreille ja siitä tykkäsi niin sankari kuin vieraatkin.
Eikä mulla ainakaan tullut mitenkään sitkeetä.