Oletko käynyt Helsingissä? Tampereella? Turussa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
turkulainen
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
tässä muuten kaikki suomen kaupungit...http://www.kaupunkiopas.com/kaupungit/ itse arvostan kotimaanmatkailua, musta on hassua että joku on käynyt suunnilleen jokaisessa Euroopan maassa, mutta kotimaassa ei ehkä kuin viidessä tai kymmenessä kaupungissa.. :whistle:
Hei, just meinasin ehdottaa tätä! Laitapa tää uudeks alotukseks niin katotaan monessako kaupungissa sitä palstalaiset on käyneet.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Kaikki kolme nähty, yhdessä asun. Useimmissa vähääkään isommissa Suomen kaupungeissa olen kyllä käynyt. Rauma on jäänyt välistä ja Vaasa. Niihin pitäis vissiin sit seuraavaksi suunnata.
Älä ny Vaasaan mee. Ei ole edes iso ja kauheata porukkaa siellä.
Onks Rauma muka isompi kaupunki?
Ja kaikissa aloituksen kaupungeissa olen käynyt, kuin myös Oulussa ja Rovaniemellä. Ja Vaasassakin.
=)
No se isompi meinas siinä vaan sitä kun nykyään ei voi olla varma, mitkä paikat on kaupunkeja ja mitkä kyliä. Ettei joku olis alkanut saivartelemaan että et varmaan oo käynyt kaikissa Suomen kaupungeissa kun et oo Takaperähikiääkään taatusti nähnyt. Ei ne Rauma ja Vaasa mitään isoja ole, mutta useimmissa niiden kokoisissa paikoissa olen käynyt. Niissä vaan en.
rauma on suomen 25 suurin kaupunki ja vaasa 13 suurin.. :whistle: :) (ainakin erään tilaston mukaan..)

millipilli
Helsingissä oon asunut, Tampereella käyn lähes päivittäin ja Turussa asuu kavereita joten sielläkin tulee käytyä silloin tällöin. Myös Oulussa ja Rovaniemellä oon käynyt

Yhteistyössä