Oletko joutunut soittamaan hätäkeskukseen ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon kerran soittanut poliisit, kun pääsin todistamaan vartioiden ja joidenki nistien välien selvitelyä. Nää nistit oli vissiin yrittänyt ryöstää apteekin tai jotain. Kaks kertaa olen lisäksi soittanut kavereille ambulanssin. Toisella kertaa kaveri oksensi ihan kirkasta verta ja toisella kerralla toinen kaveri oli vetänyt lääkkeitä ja viinaa sekasin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva räpylä harmaana:
Mä tappaisin ihan ite pikkulinnut ja kitujat mieluummin, kuin tukkisin linjat hätää kärsiviltä ihmisiltä.

Se lintu oli niin ylhäällä kiipelissä, että kukaan muu kuin palokunta ei olis päässy sen luo auttamaan. Muuten olisin toki hoitanut asian itse

Joku älykääpiö oli tuikannu sohvan palamaan bussipysäkille, ei siinä vielä, mutta pysäkin vieressä isoja kasoja sitä puujätettä mitä tulee kun moto käy metässä l. oksi sun muuta. Kuiva aika vielä, ois voinu tulla iso poppa

Kahdesti. Eka veljellä sairauskohtaus, toka pari viikkoa sitten joku mies yritti isoon ääneen laulaen, suupielet ja leuka kuolavaahdossa, tulla automme eteen. Me onnistuttiin väistämään, mutta soitettiin, että lähettäisivät poliisin hakemaan pois ennen kuin henki lähtee...

Mä olen soittanut aika monta kertaa.. Pari kertaa näiden erisyistä "tajuttomina" kadulla makaavien takia, jotka ovat loukanneet itseänsä. Ja kun hoitajana työskentelen niin pari kertaa myös sen puolesta olen joutunut soittamaan hälytyskeskukseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva räpylä harmaana:
Mä tappaisin ihan ite pikkulinnut ja kitujat mieluummin, kuin tukkisin linjat hätää kärsiviltä ihmisiltä.

Se lintu oli niin ylhäällä kiipelissä, että kukaan muu kuin palokunta ei olis päässy sen luo auttamaan. Muuten olisin toki hoitanut asian itse

Soittaisin minäkin enemmin johonkin suoraan numeroon kuin hätänumeroon. Sydänkohtaus tms vaatii nopeaa apua, ei saa tukkia linjoja ei kiirellisillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kahdesti. Eka veljellä sairauskohtaus, toka pari viikkoa sitten joku mies yritti isoon ääneen laulaen, suupielet ja leuka kuolavaahdossa, tulla automme eteen. Me onnistuttiin väistämään, mutta soitettiin, että lähettäisivät poliisin hakemaan pois ennen kuin henki lähtee...

Korjaus tähän, tuolle miehelle mä soitin itse asiassa poliisiin numeroon, en 112:een.

Yhteistyössä