Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua mitä täällä lukee:Täällä valitettavasti huomaa että ihmiset soittelee aika paljon turhaan hätäkeskukseen. Esim. silloin kun kukaan ei ole välittömässä hengenvaarassa.![]()
![]()
:´(
Varmaan sellaisten soittojen takia ne jonot ovat niin pitkiä kunnes joku vastaa![]()
![]()
Eli mitäs jos on ilmotus esim porttikongin edessä olevasta autosta, en mä ainakaan siitä mitään rikosilmotusta tee.Tutkintapyynnöt ja rikosilmoitukset tulee tehdä paikallispoliisille..
Alkuperäinen kirjoittaja teillekin voi tulla OIKEA hädän hetki ja silloin kiva jos 112 ei jonoa:Numeroita muistiin esim täältä
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Olen mä töissä soittanu.
Mä olen järkyttynyt, että joku soittaa hätänumeroon linnun takia. Siis oikeasti :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Olen mä töissä soittanu.
Mä olen järkyttynyt, että joku soittaa hätänumeroon linnun takia. Siis oikeasti :headwall:
Ihan kyllä neuvovat näin tekemään - ja hoitivat asian kuin suuremmankin tehtävän.
Jos kärsivää eläintä ei pysty itse lopettamaan, on sille hankittava apua. Kai tämän tiesit? Olisitko itse antanut sen kitua siellä päiväkausia?
Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Olen mä töissä soittanu.
Ihan kyllä neuvovat näin tekemään - ja hoitivat asian kuin suuremmankin tehtävän.
Jos kärsivää eläintä ei pysty itse lopettamaan, on sille hankittava apua. Kai tämän tiesit? Olisitko itse antanut sen kitua siellä päiväkausia?