aivan..siksi ei sitä kännykkä numeroa kannata laittaa jos ei halua kaupustelupuheluita.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Joskus lapsena voitin sellasen Daim-kännykän. Oli siis ihan oikea puhelin, olisko ollut Ericssonin tms. Sit voitin sellasen Aku Ankan -sarjakuvakirja, paksun sellaisen... Jotain muutakin oon lapsena voittanut, mut nyt just en muista, että mitä. Olisko jotain karkkia tms.
Nykyään, kun täyttelen noita arvontakuponkeja niin tulee vaan pitkän ajan päästä soitto, että "olit täyttänyt tällaisen arvonnan, siitä palkinnoksi voit tilata superhalvalla sitä ja tätä" :kieh:
Juu, nykyisin en enää laitakaan!Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:aivan..siksi ei sitä kännykkä numeroa kannata laittaa jos ei halua kaupustelupuheluita.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Joskus lapsena voitin sellasen Daim-kännykän. Oli siis ihan oikea puhelin, olisko ollut Ericssonin tms. Sit voitin sellasen Aku Ankan -sarjakuvakirja, paksun sellaisen... Jotain muutakin oon lapsena voittanut, mut nyt just en muista, että mitä. Olisko jotain karkkia tms.
Nykyään, kun täyttelen noita arvontakuponkeja niin tulee vaan pitkän ajan päästä soitto, että "olit täyttänyt tällaisen arvonnan, siitä palkinnoksi voit tilata superhalvalla sitä ja tätä" :kieh:
Missä lienee ohjelmassa(kuningaskuluttaja) niin oli että ne myydään tai annetaan just tommosille puhelinmyynti lafkoille ne loput lappuset.
En mäkään...epäonni tuntuu olevan oikein kasautunu mun päälle =(Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:en koskaan voita mitään...
Mikä se oli?Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Leikkuulaudan+veitsen jostain Orionin kilpailusta ja kerran 200mk:n lahjakortin Löytötexiin. Siinäpä ne. En kyllä ostele arpoja enkä täyttele juuri lippu-lappujakaan, eli ei pidä valittaa.
Niin joo, kuopus voitti viime viikolla särkänniemessä narunvedossa pääpalkinnon!