G: Oletteko voittaneet ikinä kilpailuissa/arpajaisissa mitään?

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Siis tarkoitan näitä mitä eri yritykset järjestää nettisivuillaan ja kaupoissa ja missä kaikkialla niitä nyt onkaan, Milloin arvotaan grilliä ja milloin polkupyörää ym. nytkin kaupassa käydessäni näin jos jonkunlaista kuponkia mitä ois voinut täyttää. eli nyt gallub oletko onnekas ja oletko voittanut noissa joskus jotain?

Mä olen itse voittanut ainoastaan yhden kerran ja silloinkin semmosen pienen pehmo maskotin ja sitä oliota ei voida ikinä hävittää kun se jotenkin pelasti sillon todella masentavan päivän :)

Jostain lehden kilpailusta voitin kerran kosmetiikkatuotepaketin kerran.

Mä aina ihmettelen voittaako joku näitä autoja tmv. Nyt on itsellä iso yritys voittaaMuksun kampanjasta Ford Fiesta, jo neljä ostoskuittia on sinne mennyt ja 4 hammasharjaa tulossa :laugh:

Olen..kaikkea pientä. Joskus läjän kynsilakkoja, kerran ison erisanin tuotepaketin, sitten jonkun t-paidan ja shortsit, fiskarsin ottimen, nalle puh kylpypyyhkeen ja viimeisimpänä puutarhan koristekiviä ja käsirasvan :)

Minä olen monesti voittanut jostain arpajaisista joihin en ole edes osallistunut. Nimittäin lehtimyyjä soittaa ja hehkuttaa kuinka onni on suosinut ja olen valikoitunut pieneen voittajaryhmään (tässä vaiheessa yleensä keskeytän puhelinmyyjän paperilta lukemisen ja kysyn paljonko voitin tai sanon että odotas vähän ku mä haen mun tilinumeron mihin voiton voi maksaa).
No, tämä maailmoja ravisuttava voitto on kaksi ensimmäistä lehteä ilmaiseksi tai muuta mahtavaa.

Ai niin, nopein lehtimyyjä joka on kohdalleni sattunut, soitti jo heti seuraavana päivänä kaupatakseen lehteä jonka lopetin edellisenä päivänä.

Sillon, kun netti ei ollut vielä kovin yleinen, osallistuin nettikilpailuihin ja voitin aika usein. Voitot oli kylläkin pieniä, kuten cd-levyjä ja kirjoja. Mutta heti kun netti alkoi yleistyä, en ole voittanut netin kilpailuista mitään. Kauppojen kilpailuista en ole koskaan voittanut mitään, vaikka aina olen osallistunutkin. Se on kummallista, että toiset voittaa usein ja toisille voittoa ei suoda millään.

Jonkun vauvalehden tilaajien kesken arvotun erisan-paketin voitin vajaa kolme vuotta aikaa. Ja aika hauskaksi asian tekee se, että posti toimitti sen just mun syntymäpäivänäni! :)
Muuten aika hiljasta ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Minä olen monesti voittanut jostain arpajaisista joihin en ole edes osallistunut. Nimittäin lehtimyyjä soittaa ja hehkuttaa kuinka onni on suosinut ja olen valikoitunut pieneen voittajaryhmään (tässä vaiheessa yleensä keskeytän puhelinmyyjän paperilta lukemisen ja kysyn paljonko voitin tai sanon että odotas vähän ku mä haen mun tilinumeron mihin voiton voi maksaa).
No, tämä maailmoja ravisuttava voitto on kaksi ensimmäistä lehteä ilmaiseksi tai muuta mahtavaa.

Ai niin, nopein lehtimyyjä joka on kohdalleni sattunut, soitti jo heti seuraavana päivänä kaupatakseen lehteä jonka lopetin edellisenä päivänä.

Mullekkin on kummallisesti tullut tämän tyyppisiä soittoja et olet voittanut jonkun lehden vuosikerran ja sitten kun on alkanut kysellä lisää on yllätys yllätys käynyt ilmi että siinä on pieni toimituskulu joka pitäs maksaa jotta sen voiton saa ja kappas se toimituskulu on yhtä iso kun sen lehden hinta oikeastikkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Te olette kyllä oikeasti aika onnekasta sakkia, meille noita voittoja ei osu kohdalle millään vaikka aina toisinaan tulee osallistuttuakin.

No ei kannata kadehtia ainakaan mua =)
Oon arvontasivuilla osallistunut lähemmäs 3000 arvontaan ja olen voittanut yhden littanan keittokirjan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Te olette kyllä oikeasti aika onnekasta sakkia, meille noita voittoja ei osu kohdalle millään vaikka aina toisinaan tulee osallistuttuakin.

No ei kannata kadehtia ainakaan mua =)
Oon arvontasivuilla osallistunut lähemmäs 3000 arvontaan ja olen voittanut yhden littanan keittokirjan =)

Tarkoitus ei ollut kyllä kadehtia ketään :xmas: Toivottavasti sulle on ollut tosta keittokirjasta paljon iloa, onhan se jo kivempi kun ettei olis voittanut sitäkään. Musta on vaan jännä että usein ne voitot osuu samoille ihmisille, tunnen semmosen ihmisen ihan oikeassakin elämässä ja se väittää ettei koskaan voita mitään ja sit se sanoo et paitsi sillon ja sillon ja sillon... ja sitten se lista onkin aika pitkä :laugh:

minäkään en ole ikinä voittanut mitään! ei varmaan kukaan oo ikinä voittanu niitä isoja rahapalkintoja tai autoja?! siis niitä mitä voi voittaa kuukausittain jonkin lehden tilaajana....

Oho, unohdin isoimman voittoni. kerran Metro-lehden tekstarikilpailusta voitin puolen vuoden koiranruuat Royal Caninilta, se olikin ihan hyvä voitto, arvo noin 300 euroa.

Yhteistyössä