Oletko joskus toivonut, että sulla olisi kaksoissisarus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Munsta taas ois ahdistavaa jos joku ois munssa koko ajan kiinni tai tietäis mitä mä aattelen (siis en sano että kaksoset tuntis näin, vaan miten mä nyt tän asian selvennän alkuperäselle,koska oikeesti tosta sai sen kuvan,että kaikki kaksoset tietää toisensa tunteet ja fiilikset...mun mielestä semmonen ois vähintään HIRVEETÄ)Oikeestihan suurinosa kaksosista on kuten tavalliset sisarukset... välillä tappelevat ja välillä ollaan sovussa... Harvinaisempia on nää kaksoset jotka toisissaan oikeesti on koko ajan kiinni...
Paitsi tietenkin jos on kattonu amerikkalaisia dokumentteja, niin sehän on ihan eri asia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Vähän on ap:lla naiivi ajatus kaksosista.Se paras kaveri eli identtinen sisarus on kovin herkästi myös se pahin kilpailija just sen takia kun ollaan niin samanlaisia.Kaikki aina vertaa joka käänteessä siihen sisarukseen ja on tosiaan kovin vaikea löytää se ihan aito oma yksilöllisyytensä.Nuorempana identtiset puetaan samalla tavalla ja hiusket on samanlaiset niin, että varmasti muut menee sekasin ja sehän vasta hauskaa onkin.Sisarukset vaan itse ei välttämättä jaksa vuodesta toiseen kuunnella kuinka samannäkösiä ovat kun ite näkevät itsensä erinäkösinä.Ja jos tarkkaan on identtisiä kaksosia katsonu ni näkee kyllä, et jotain eroa niissä on. Sitä ei oikein pysty sanomaan mikä, mutta erinäkösiä ne aina vaan on ja nopeestiki oppii erottamaan kumpi on kumpi vaikka yksinäänki vastaan tulis.

Noi mystiset yhteydet sun muut on muuten tutkittu.Ei identtisillä kaksosilla oo sen enempää mystisiä kykyjä ku tavallisilla kaksosilla tai edes sisaruksilla.Se on vaan ajatus,joka kiehtoo yleisesti ihmisiä ja niin halutaan ajatella.Sellaseen yhteyteen riittää todellisuudessa ihan vaan läheinen suhde. Ei edellytä samaa munasolua..

Seki mikä tekee näitä mystisiä juttuja kaksosten välille on se,et ovat kuitenki koko elämänsä tosiaan eläny tavallaan yhtä elämää ni kaikki on yhteistä.Sieltä ne yhteiset kiinnostuksen kohteetki tulee.Ympäristö muokkaa yllättävän paljon jokasen ihmisen luonnetta ja persoonaa,vaikka osa tietenki tulee ihan geeneissäki.Pitää tosiaan muistaa,et on myös kaksosia jotka on täysin eri luonteisia. Ei tämmösiä asioita voi pitää itsestään selvänä.

Ihan kysymykseen vastaan,että joskus se on kivaa kun maailma näkee toisen ihmisen mun kanssani aivan saman näkösenä,mut 25 vuoden kokemuksella voin sanoa,et mahtuu niitä heikompiaki hetkiä.Enemmän mä olen kateellinen ollut ihmisille joilla ei oo kaksosta,joko identtistä tai epäidenttistä. Siskon kanssa ollaan tosi läheisiä ja väliin meilläkin on niitä "mystisiä" yhteyksiä,mut oman kokemuksemme mukaan niitä on kyllä ihan epäidenttisilläkin läheisillä sisaruksilla.

Näinpä juuri. =)

Näinpä minäki ajattelen. En ite oo kaksonen, mut läheltä löytyy identtiset kaksoset ja pakostaki heidän elämäänsä seurannut =)

Yhteistyössä