Mä olen useaan kertaan miettinyt, kuinka ihanaa olisi, jos mulla olisi identtinen kaksoissisko
Mutta en mä ole kaksonen, muuta kuin horoskoopiltani :/
Olen aina ihastellut kaksosia ja kaksosuutta, musta siinä on jotain söpöä ja ihanaa ja jotakin kiehtovan "mystistä" =) Etenkin identtiset kaksoset kiinnostavat. Usein, kun juttelen kaksosista jonkun kanssa, he puhuvat, kuinka hirveetä olisi, jos olisi identtinen kaksonen...ei olisi omaa persoonallisuutta, tuntuisi kuin olisi kopio itsestään jne. Mä sitten taas näen kaksosuudessa niin paljon kaikkea ihanaa
Olisi joku, jonka kanssa olisi syntynyt samasta munasolusta, kasvanut yhdessä kohdussa, joku jonka kanssa kokisi yhtaikaa eri kehitysvaiheet...joku joka aina ymmärtäisi ja kuuntelisi eikä koskaan jättäisi yksin =) Olisi niin ihanaa näyttää samalta ja huijata ihmisiä
Identtinen kaksoissisko olisi hyvin todennäköisesti monessa asiassa samanlainen kuin minä, ihanaa kun olisi samankaltaiset kiinnostuksen kohteet, huolet ja ongelmat jne. Identtisillä kaksosilla on niin usein jokin käsittämätön yhteys toisiinsa...voivat jopa tuntea toistensa kivut, nähdä samoja unia, täydentää toistensa lauseita, tuntea kun toinen on pulassa jne. jne. Ovat omia yksilöitä ja persoonallisuuksia, mutta kuitenkin tavallaan "kahtia jakautunut ihminen" =) Mulla on ystävät, jotka ovat identtiset kaksoset...he ovat usein sanoneet, että jos kaksonen on pitkään poissa, tuntuu kuin osa itsestä olisi jossain muualla :heart:
Mulle sopisi hyvin kaksoissisko
Olen tosi seurallinen ihminen ja en tykkää kovinkaan paljon yksin olemisesta, monet eivät lisäksi useinkaan ymmärrä mun aivoituksia
Olisi kätevää, kun olisi kaksonen, joka ymmärtäisi mua ja jonka kanssa turista silloin, kun kukaan muu ei jaksa jutella =)
Enhän mä tietty kaksossiskoa saa, mutta aina voi haaveilla
Kellään ollut samankaltaista toivetta? 
Olen aina ihastellut kaksosia ja kaksosuutta, musta siinä on jotain söpöä ja ihanaa ja jotakin kiehtovan "mystistä" =) Etenkin identtiset kaksoset kiinnostavat. Usein, kun juttelen kaksosista jonkun kanssa, he puhuvat, kuinka hirveetä olisi, jos olisi identtinen kaksonen...ei olisi omaa persoonallisuutta, tuntuisi kuin olisi kopio itsestään jne. Mä sitten taas näen kaksosuudessa niin paljon kaikkea ihanaa
Mulle sopisi hyvin kaksoissisko
Enhän mä tietty kaksossiskoa saa, mutta aina voi haaveilla