Oletko jo aloittanut joululahjojen ostelun? Milloin? Mitä olet ostanut?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Meikku"
Minäkin pienituloinen,ja joulukuussa saan vain veronpalautuksen 600 e enkä mitään muuta rahaa (äitiysloma alkaa sitten tammikuussa).

ostin anopille cittarista Pirtan essun 2 e ja omalle äidille Fredin cd-levyn 2 e ! :D
Toki näihin muutakin tulee,mutta rahaa ei ole paljoa laittaa lahjoihin.

"äitee"
ai että minun korvaan sattuu tuo ostelu-sana. minä haluan antaa itsetehtyä eli en todellakaan kule kaupoissa ostelemassa. tietty nuo meidän isommat lapset ovat jo sen ikäisiä, että toivovat jotain tavaraa (kännykkää, kameraa tms.) ja ne ostetaan sitten joulukuussa, mut enimmäkseen teen lahjoja. nyt kun aloittaa, ehtii äidille/isälle/anopille/mummulle neuloa kaikkea ihanaa pakettiin. Ja miksei sille ystävälle tai kummilapsellekin voisi kutoa lapasia/pipoa tai vaikka ommella jotain kivaa.

halipupu harmaana
Lapsille on ostettuna yhteinen peli ja radiopuhelimia olen myös ajatellut. Paljoa muuta ei varmaan itse kannatakaan hommata, kun sitten lahjoja onkin jo ihan liikaa kun sukulaisilta tulee myös.

Eilen katselin pojille ratikka-aiheista t-paitaa, siitä voisi vinkata jollekin ja nuorimmalle oma lego-pakkaus, niin on ihan soikeana siitä. Sukulaiset kyselee sitten aina viikkoa ennen joulua mitä pojat haluaisivat ja mietin nyt jo valmiiksi ideoita, niin et tartte hatusta vetää.

Itse ajattelin tehdä tänä syksynä pihjalanmarjasyytelöä ja jos siitä tulee hyvää ja syötävää, niin sitä sitten jakelen joulujahjaksi mm. lähimmille työkavereille ja sukulaisille.

Yhteistyössä