Lapsi ei pääse pois turvaistuimesta itse kun on vöissä. nämä muut todennäköisyydet ovat yhtä todennäköisiä kuin jos jää auton alle että vaikeeta kohtaloaan vastaan tapella. Mietin vaan että jos jatkossakin toimin samoin soittaako joku poliisit? Mulla on jo kolmas lapsi ja hoitanut toisten lapsiakin aika usein. Isot lapset harrastaa ja on kavereille kuskausta illat ja isä aika tiiviisti töissä niin olen ajan kulukseni hoitanut asiat päivällä kun muutkin töissä tai koulussa. Kylälle en päästä kohta 14-v. koska siellä voi olla vaaroja vaan ainoastaan diskoon tai nuokkarille, jossa valvottua toiimintaa ja voin viedä ja hakea.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mitä jos auto varastetaan, tai se syttyy palamaan, tai lapsi herää ja kävelee auton alle autosta? Vai onko millään mitään väliä?Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:.. ja mennyt tekemään ruokaostoksia ja käynyt välillä katsomassa ettei ole herännyt? Minä olen, koska jos herätän juuri nukahtaneen lapsen saamme lähteä suoraan kotiin ja unohtaa ruokaostokset ja 2-vuotiaan nukahtamista ei voi estää. Olen tehnyt sen kymmeniä kertoja ja koskaan ei ole ollut hereillä vaan herää vasta sitten kun avaan peräkontin ja laitan ruokakassit sinne.
sama.Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:no en ole. eikä kävis mielessäkään,totta puhuen.
PARKKIHALLISSA!?!? kuka nyt jättää lapsen parkkihalliin Mää en jättäs ku pelkään jo jättää omaan pihaan(omakotitalo) käynnissä olevaan autoon siksi aikaa nukkuvia lapsia ku kannettava yksi kerralaan kolme lasta sänkyyn(jos joskus siis tullaan illalla jostain ja kaikki nukahtavat).Aina tulee mieleen et jos joku varastaa auton ja vie samalla lapset..onneks tää suomi on aika turvallinen maa ja mun jalat autolta sisään ja takas autolle on tooosi nopeet jos siellä vielä lapsi odottaaAlkuperäinen kirjoittaja h:Kerran prisman parkkihallissa oli tehty näin,pikkuinen oli hereillä ja itki paniikissa.
miten sä uskallat sen lapsen kan s mennä kauppaan, kun ikinä ei tiiä mitä siellä tapahtuu, esim sello tai myyrmanni???Alkuperäinen kirjoittaja mami:EN!Enkä jätä koska koskaan ei voi tietää mitä siel tapahtuu sinä aikan ku mä olen kaupas!Mut jokanen saa mun mielest tehä niin ku parhaaks näkee!
Toisille sillä ei ole merkitystä jos pieni lapsi säikähtää herätessään yksin ja itkee "muutaman minuutin" peloissaan. Niin, aikuiselle pari pientä minuuttia ei ole paha juttu, mutta pienelle lapselle se voi olla ikuisuus. Kun on kokemusta lapsista, jotka säikähtäessään alkavat itkeä niin hysteerisesti, että oksentavat eivätkä meinaa saada henkeä, niin sellaisessa tilanteessa ne pari pientä minuuttia siellä kaupassa voivat olla aivan oikeasti kohtalokkaita.Alkuperäinen kirjoittaja hups:Olen jättänyt enkä kyllä ymmärrä miksi se olisi niin kamalaa? Vauva ei saa vöitä auki eikä voi lähteä kävelemään auton alle. Aika epätodennäköistä myös että auto syttyisi palamaan tai varastettaisiin. Jos nyt muutaman minuutin kaupassa viivyn, niin ei siinä vauva kauan ehtisi edes huutaa vaikka heräisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:käynyt välillä katsomassa ettei ole herännyt?