Oletko hyvä sängyssä, siis seksissä?

  • Viestiketjun aloittaja Oletko hyvä seksissä?
  • Ensimmäinen viesti
Tätä kandeis kysyä mun raksuimmalta raksultani tai sit raksuimmalta exältäni mut kyl voin sanoo, et kyl mun exä on tunnustanut et just seksi on se et mitä se mein suhteesta kaipasi :heart: Nyt tietty oon ommattu mun rakkaimmalle raksulleni enkä ajattele muita miehiä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko hyvä seksissä?;28027703:
Oletko hyvä sängyssä, siis seksissä?
Tämä on muuten jännä juttu. Voiko joku olla yleismaailmallisesti Hyvä seksissä? Eikö jokainen akti ja ihmissuhde muodostu omanlaisikseen ja seksikin ole monien tekijöiden summa? Mielestäni tähän on vaikea luoda mitään yeispäteviä kriteereitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Miä.
aamuvirkee
epäilen, ettei kukaan ole hyvä kaikkien kanssa. riippuu henkilökemiasta tai jostain, kenen kanssa seksi toimii ja kenen ei. olen hyvä seksissä nykyisen mieheni kanssa.
 
Tämä on muuten jännä juttu. Voiko joku olla yleismaailmallisesti Hyvä seksissä? Eikö jokainen akti ja ihmissuhde muodostu omanlaisikseen ja seksikin ole monien tekijöiden summa? Mielestäni tähän on vaikea luoda mitään yeispäteviä kriteereitä.
Mietin ihan samaa.. Mulla ainakin vaikka nyt ihan edellinen ja nykyinen suhde ja varsinkin seksielämä poikkeaa toisistaan niin paljon että niistä ei voi puhua samana päivänäkään :D
 
erhreherh
En tiedä. Eiks se, onko hyvä, riipu aina siitä miten toisen tapa koskettaa sopii yhteen sen kanssa, miten toinen haluaa tulla kosketetuksi?
Mua on joku osannut koskettaa oikein, ja sitten on ollut niitä, joilla ei ole ollut mitään tuntumaa siihen, miten mua pitäis koskettaa. Huonoja kumppaneita on ollut enemmän kuin hyviä. Mutta omasta osaamisesta en voi mennä sanomaan mitään, on ollut niitä, jotka on halunneet seksiä mun kanssa koko ajan ja monta kertaa ja sitten niitä, joiden kanssa on ollut rauhallisempi tahti.
 
"vatukka"
En kai ihan surkee ole, aina miehelle kelpaa. Luulis jo kyllästyneen kun keväällä tulee 21v täyteen kerran päivässä. Ei tarvitse kuin vihjata, vaikka osaapa hänkin sen taidon ;) Ainoot paussit synnytysten jälkeen. Ollaan yhdessä tähtiä :heart:
 
minnee
Toisten kumppaneiden kanssa on toiminut paremmin kuin toisten. Tietyistä asioista oon saanut kehuja. Miehen kanssa meillä menee hyvin yksiin, molemmat tykätään samankaltaisista asioista. Mulle kumppanin nautinto on tärkeää, ja haluan oppia uusia asioita koko ajan. Tykkään myös, että seksin pitää olla hauskaa, ei mitään hampaat irvessä jynkkyjynkkyjyystöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28027976:
Mietin ihan samaa.. Mulla ainakin vaikka nyt ihan edellinen ja nykyinen suhde ja varsinkin seksielämä poikkeaa toisistaan niin paljon että niistä ei voi puhua samana päivänäkään :D
Mulla samoin. Useiden kumppaneiden kanssa on tullut testailtua, ja jokaisen kanssa on ollut ihan eri meiningit. Useimmiten hauskaa on ollut, hyvin harvoja huonoja kokemuksia tai epäsopivia mieltymyksiä/tavoitteita ollut.

Nykyisen puolisonkin kanssa jokainen kerta on rytmiltään, tunnelmaltaan ja tuntumaltaan erilainen, vaikka aika pitkään ollaan oltu yhdessä.
 
"vieras"
En tiedä. Eiks se, onko hyvä, riipu aina siitä miten toisen tapa koskettaa sopii yhteen sen kanssa, miten toinen haluaa tulla kosketetuksi?
Mua on joku osannut koskettaa oikein, ja sitten on ollut niitä, joilla ei ole ollut mitään tuntumaa siihen, miten mua pitäis koskettaa. Huonoja kumppaneita on ollut enemmän kuin hyviä. Mutta omasta osaamisesta en voi mennä sanomaan mitään, on ollut niitä, jotka on halunneet seksiä mun kanssa koko ajan ja monta kertaa ja sitten niitä, joiden kanssa on ollut rauhallisempi tahti.
se siiinä! minä sain....kun olin samalla aalto pituudella!
 

Yhteistyössä