voi venäjä! mä en oo muistanu koko nurtsia!! poika varmaan pahastuu...Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:Kyllä olen. Paloi käämit, kun just kasvamaan saatu rairuoho levitettiin juuri siivotun makkarin lattialle ja sängylle...
Hui kamala! Olettehan saanut apua? Enkä syyllistä, älä ota tätä silläAlkuperäinen kirjoittaja väsynyt:Tosi rumasti huusin,sanoin pojalle kun ei taaskaan suostunut menemään kouluun ettei
pian enään tarvi miettiä itsensä tappamista(syksyllä itsemurhaajatuksia)kun minä tapan
ihan omin käsin.Kauheeta en tietenkään tarkoittanut olen vaan niin kyllästynyt pojan
oikkuihin.
Poika syö masennuslääkkeitä mutta kun on niin välinpitämätön,mikään eiAlkuperäinen kirjoittaja eräs:Hui kamala! Olettehan saanut apua? Enkä syyllistä, älä ota tätä silläAlkuperäinen kirjoittaja väsynyt:Tosi rumasti huusin,sanoin pojalle kun ei taaskaan suostunut menemään kouluun ettei
pian enään tarvi miettiä itsensä tappamista(syksyllä itsemurhaajatuksia)kun minä tapan
ihan omin käsin.Kauheeta en tietenkään tarkoittanut olen vaan niin kyllästynyt pojan
oikkuihin.