Oletko harrastanut seksiä nuoremman miehen kanssa? Jos olet niin kuinka paljon nuoremman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juuli

Vieras
Oliko/onko kyse vain viikoista, kuukausista vai peräti vuosista? Onko hän miehesi nyt vai oliko kyseessä yhden illan juttu vai aiempi parisuhde? Joo mulla on kyselyikä! :laugh:

Itsellä on ollut vain yksi nuorempi sänkykumppani ja hän oli peräti 7 vuotta nuorempi. Mä olin tuolloin 29 ja mies 22. Kyse vain yhdestä illasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Jeps, kerran... Oli mua 3 vuotta nuorempi... Ja se on ihme, koska aina olen tykänny vanhemmista miehistä... :)

No mäkin ihmettelin tuota omaa 7 vuotta nuorempaa koska mäkin olen aina pitänyt vanhemmista miehistä! :D Mutta ei siinä mitään seksi oli hyvää. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Jeps, kerran... Oli mua 3 vuotta nuorempi... Ja se on ihme, koska aina olen tykänny vanhemmista miehistä... :)

No mäkin ihmettelin tuota omaa 7 vuotta nuorempaa koska mäkin olen aina pitänyt vanhemmista miehistä! :D Mutta ei siinä mitään seksi oli hyvää. ;)

Jeps ;)

Mun ex oli mua kolme vuotta nuorempi. Seksiä oon harrastanut 4-5 vuotta nuoremman kanssa. Toisella kerralla olin 28 ja mies oli 23 tai 24. Toisen kerran olin 21 ja "mies" oli 17.
Muitakin vuoden pari nuorempia on ollut...taidan olla aika sugar mama, heh.
No tällä hetkellä avopuoliso on mua jopa muutaman kuukauden vanhempi.

5 vuotta nuorempi. itse 23 ja mies (poika) 18
oli aika haparointia. nyt onneks 9v vanhemman kanssa ja seksi on todella upeaa. mies tietää mitä haluaa ja mitä mä haluan ja sen myös antaa =)

olin 24-vuotiaana lontoossa asuessani suhteessa ihanan aussikundin kanssa. ei mitään vakavaa, oli sairaan hyvä keskustelija, omasi mielipiteitä, oli todella komea ja seksikin oli loistavaa. mahtava tyyppi.sanoi olevansa 22-vuotias mikä oli ok. kunnes paljastui että jannu oliki 17-vuotias! oli huijannut ikänsä :D eli seitsemän vuotta nuorempi olikin oikeasti. no eipä tuo haitannut, suhde kaatui kun jatkoin reissaamista muihin maihin. ihana ja hauska muisto.

Nykyään harrastan säännöllisesti mieheni kanssa joka on vajaa 2v. nuorempi. Ollaan oltu kuutisen vuotta yhdessä. Joskus nuorempana olin monien nuorempien kans, pari kolme vuotta nuorempien, ja joskus kauheessa kännissä yhden melkein 10v. nuoremman kans. Onpahan tullu kokeiltua kaikenlaista, ei ala sitten 5-kymppisenä valitus, että kun ei saanu elää nuoruutta ja sekoilla ja kokeilla.. :D

Harva se ilta on seksiä 2v nuoremman aviomieheni kanssa.

Mutta toissa vuonna mua 12 vuotta nuorempi kesäpoika kävi kuumana, ja silloin olin vielä 20 kg painavampi kuin nyt! Se teki nannaa itsetunnolle... (mitään sutinaa ei siis ollut)

Yhteistyössä