Oletko harrastanut seksiä nuoremman miehen kanssa? Jos olet niin kuinka paljon nuoremman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin tuolloin 22-vuotias ja "mies" oli 18-vuotias.

Kyllä tuolloin ikäeron huomasi... Yrittihän se reppana kovasti mutta joku Star wars rakastelun taustamusiikkina ei loppujen lopuksi ollut kovin eroottista.

Nuoremmat miehet ovat heikkouteni. Nuorin on ollut 19-vuotias, olin tuolloin itse 26. Muutamia kertoja puuhasteltiin. Nyt seurustelen miehen kanssa, joka on 23, itse olen 28.

4vuotta nuoremman ja oli yhdenillan juttu, olin tuolloin 20 ja poika 16. Aviomiehenikin on minua 3vuotta nuorempi, eli edelleen tulee harrastettua seksiä nuoremman kanssa ;)

Mieheni on minua 4 v 4 kk nuorempi. 10 vuotta ollaan yhdessä oltu.

Ennen miestäni seurustelin itseäni lähes 7 vuotta nuoremman kundin kanssa. Olin 24, hän 18.

Ja on niitä muitakin nuorempia kai joskus ollut. Lukioaikainen poikaystävänikin oli mua 1,5 v nuorempi.

Seurustellut 3v nuoremman kanssa ollessani itse 21-24, ja tapaillut 6v nuorempaa ollessani 26. Satunnaista seksiä harrastaessa nuorin partneri oli 25 kun itse 36 eli 11v nuorempi.

nyt säännöllisesti 5,5 vuotta nuoremman avomieheni kanssa.

Toinenkin nuorempi on ollut, yhden illan juttu 5 vuotta nuoremman pikkuveljen kaverin kanssa joskus aikoja aikoja sitten.

[QUOTE="vieras";23904255]Tuo on insestiä ja laitonta Suomessa. Mitä jos joku olisi tehnyt rikosilmoituksen?[/QUOTE]

no siis KAUHEETA!! jos kaksi yli 18-vuotiasta harrastaa keskenään seksiä! suojaikäraja on Suomessa 16 heterosuhteissa.... vai pitäisikö kauhistelijan opetella lukemaan?