Oletko eronnut miehestä pelkän huonon seksin vuoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippula"

Vieras
Eli siis onko sinulla ollut mies joka oli muuten sinulle "täydellinen ja kaikin puolin upea" mutta vain seksi on ollut "puutteellista" tai ei sinua tyydyttävää? Ja teittekö hyvän seksin eteen kuitenkin töitä, ihan yhdessäkin?

Ja jos se on mielestäsi ollut se suurin syy eroonne, teitkö näin myöhemmin ajateltuna oikean ratkaisun? Vai oliko seuraavassa sitten muita suuria puutteita, eikä se "huono seksi" ollutkaan enää niin suuri juttu.

On ollut sellainen mies. Mutta huono seksi ei johtanut eroon, vaan keskusteluun ja sitä kautta aivan huippuhyvään seksiin.

Erosimme muutaman vuoden päästä aivan eri syistä :)

Hmmm ,ei ole kyllä seksi suoranaisesti aiheuttanut eroja tai seksiin / seksuaalisuuteen liitännäiset asiat. Nuorempana suutelutaito oli kerran syynä sille ettei tapailusta tullut varsinaista seurustelua. Tulee kylmät väreet vieläkin siitä kun ajattelee miten se jauhoi huulia hampaillaan ja oli puoli naamaa ihan punaisena jäytämisestä. Parasta oli että kaveri alkoi vuoden parin kuluttua tapailemaan tätä tyttöä ja varoitin että mitä tuleman pitää, ei uskonut, mutta sanoi sitten kerran "olit oikeassa, oli ihan hirveää" :D

Hmmm ,ei ole kyllä seksi suoranaisesti aiheuttanut eroja tai seksiin / seksuaalisuuteen liitännäiset asiat. Nuorempana suutelutaito oli kerran syynä sille ettei tapailusta tullut varsinaista seurustelua. Tulee kylmät väreet vieläkin siitä kun ajattelee miten se jauhoi huulia hampaillaan ja oli puoli naamaa ihan punaisena jäytämisestä. Parasta oli että kaveri alkoi vuoden parin kuluttua tapailemaan tätä tyttöä ja varoitin että mitä tuleman pitää, ei uskonut, mutta sanoi sitten kerran "olit oikeassa, oli ihan hirveää" :D

:D Kiitos hyvistä nauruista. Ihana, kaveri on varmaan aatellu olevansa kovakin casanova :)

Jotenkin potuttaa että haluaako sitä vaan liikaa.. En yhtään tykkää sanonnasta "kaikkea ei voi saada" jne ja tietenkin "pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen" mutta hitto et hatuttaa huono seksi. argh :D

Täytyskö ottaa joku ammattilainen kerran kuussa, että saisi systeemistä pois.. enkä puhu parisuhdeterapeutista :D

[QUOTE="hippula";25536674]:D Kiitos hyvistä nauruista. Ihana, kaveri on varmaan aatellu olevansa kovakin casanova :)

Jotenkin potuttaa että haluaako sitä vaan liikaa.. En yhtään tykkää sanonnasta "kaikkea ei voi saada" jne ja tietenkin "pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen" mutta hitto et hatuttaa huono seksi. argh :D

Täytyskö ottaa joku ammattilainen kerran kuussa, että saisi systeemistä pois.. enkä puhu parisuhdeterapeutista :D[/QUOTE]

Itseasiassa, en tiedä mistä vedit johtopäätöksen mutta kyllä, erittäin tietoinen oli ulkonäöstään ja oletti aika suuria itsestään :D

Noh, itsellä on lähinnä huonot seksit saatu pääasiassa parisuhteista, yhden illan jutut on ollut sitten eri toista :D En nyt tarkoita että olisi kauhia huono tilanne nyt, mutta siis liiankin monta vuotta mennyt aikanaan siihen että on vaan tyytynyt.

Yksi teiniaikojen poikaystävä oli pakko hylätä turhan ronskien otteiden takia.. Hän ei millään suostunut ymmärtämään että naisen käsittelyyn ei kuulu se että sitä hinkataan kun sitkeää steariinitahraa pöytäliinasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25536734:
Yksi teiniaikojen poikaystävä oli pakko hylätä turhan ronskien otteiden takia.. Hän ei millään suostunut ymmärtämään että naisen käsittelyyn ei kuulu se että sitä hinkataan kun sitkeää steariinitahraa pöytäliinasta :D

:laugh: nyt repesin :D sori ... huh huh, sullakin sana hallussa :D

ettei vaan olisi ollut toi mun vanha kaveri kyseessä? :laugh:

minulle kävi niin, että erään 10 vuotta vanhemman miekkosen kanssa oli ollut kovasti silmäpeliä ja flirttiä jo pitkän aikaa. no sitten erään hyvin kostean baari illan jälkeen päädyttiin samaan sänkyyn ja pakko sanoa että sen jälkeen ei ollut mielenkiintoa miestä kohtaan..ihmettelen miten ei yksikään herran aikaisemmista naisista ollut maininnut hänelle että ei, ei tarvitse aukaista koko turpaa kun suudellaan ja kolautella niitä hampaita yhteen. ja ei niitä nännejä ei tarvitse purra tai leipoa puolta yötä. jne. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25536762:
Tiiä vaikka oliskin :D Oikeesti, se oli ihan kamalaa :D Kyllä miä yritin monta kertaa sanoa mutta ei, ei se into siitä laantunut..

Mielikuva elämänsä innossaan hinkkaavasta poikosesta on nyt kyllä piirtynyt mieleen :D

Ei oo tullut huonoa valittua, mutta jättäisin kyllä oitis miehen, joka vaatisi persseksiä, tai jotain muita ihme ulostejuttuja. Hermostuttaisi myös jos miehen kosketus olisi naismaisen hipelöivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25536734:

:D Voin kuvitella kuinka miellyttävää ollut :D

Pari noita löytyy täältäkin:

"mun exä käytti mustia silkkikäsineitä aina seksin aikana. Hei, mullahan on ne vielä tallella, voisitko laittaa ne?"

"Juu odottele siinä vaan tuntien esileikkien jälkeen naintia, mutta jos mä nyt tähän väliin soittasin sulle pari rakkauslaulua kitaralla"

"Ootas, mä käyn vessassa eka vemputtamassa, niin voidaan sitten jatkaa"

"Hetki, laitanpa tässä tiikerimunakukkaron päälleni, olen tosi hot niissä. Ai en vai, mitä sä naurat??"

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25536819:
:D En miä häntä pahalla muistele mutta jos myö oltais pitempään seurusteltu niin tuolla tyylillä se ois kaivanut reijän aivoihin asti :xmas:

Hahahaha :D kävelytyyli oli vissiin jokaisen tapaamisen jälkeen suhteellisen koominen :D

[QUOTE="hippula";25536823]:D Voin kuvitella kuinka miellyttävää ollut :D

Pari noita löytyy täältäkin:

"mun exä käytti mustia silkkikäsineitä aina seksin aikana. Hei, mullahan on ne vielä tallella, voisitko laittaa ne?"

"Juu odottele siinä vaan tuntien esileikkien jälkeen naintia, mutta jos mä nyt tähän väliin soittasin sulle pari rakkauslaulua kitaralla"

"Ootas, mä käyn vessassa eka vemputtamassa, niin voidaan sitten jatkaa"

"Hetki, laitanpa tässä tiikerimunakukkaron päälleni, olen tosi hot niissä. Ai en vai, mitä sä naurat??"[/QUOTE]

eihän nuo ole voinut olla miehiä :laugh: voi voi .... saa pyyhkiä silmiään....

eihän nuo ole voinut olla miehiä :laugh: voi voi .... saa pyyhkiä silmiään....

Joo, varsinkin tuo tiikerimunakukkaro oli mielenkiintonen tapaus. Se valitti koko illan että "meitä miesairaanhoitajia aina luullaan homoiksi" ja sit ku mentiin mestoille niin kävi laittamassa nuo pöksyt päällensä ja kysy että jos mä vaan kattosin ku vetää käteensä...

Mä en kestä.

• Tykkää
Reactions: kookosta
[QUOTE="hippula";25536932]Joo, varsinkin tuo tiikerimunakukkaro oli mielenkiintonen tapaus. Se valitti koko illan että "meitä miesairaanhoitajia aina luullaan homoiksi" ja sit ku mentiin mestoille niin kävi laittamassa nuo pöksyt päällensä ja kysy että jos mä vaan kattosin ku vetää käteensä...

Mä en kestä.[/QUOTE]

:laugh: mitä tossakaan oikeasti enää sanoo :D