OLETKO ENNUSTUKSEN TARPEESSA?

Uusi Internetin keskustelupalstojen luotettava ja rempseä ennustaja esittäytyy!

Lähetä minulle yksityisviestiä, jos tahdot minun ennustavan sinulle haluamassasi asiassa.

Taustatietoina tarvitsen horoskooppimerkkisi, ikäsi, siviilisäätysi ja koulutuksesi. Kerro myös sinulle tärkeimmistä asioista.

Mystique<br><br>
 
miehen kanssa jo 12v
no heippa, kolutuksena ravintola alan peruskoulutus, nyt 4 lapsen äitee (enkä ikinä halununnut äidiksi) ikä on 77 vuonna syntynyt ja nykyään alkoholiin aikas lailla koukussa..
eroanko minä ja mies? aika lailla kännissä olen tuollaista ehdoellut.. mies ei ole nössö.. mies ei vastaa mitään. on kohan hän minua oikeasti joskus pettänyt..?
lapsíani rakstan, no samoin miestäni- mutta toisaalta toivon eroa, ehkä siksi just et sitä ei ikinä tapahdu..
en ehkä oikeasti haluaisi erotakaan vaan saada jotain uutta tähän meidän elämään..
 
mitäköhän sinäkin tästä hyödyt? mä aikoinaan tein samaa,eli ennustin netin kautta,mutta sitten työtaakka kasvoi liian suureksi, enkä enää kerennyt yksinkertaisesti kirjoittamaan vastauksia... miten oikeasti luulet selviäsi tästä työkiireidesi lisäksi?
 
Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 20:59 Nappe kirjoitti:
miten sitä yv:tä laitetaan? t.tyhmä
tuossa tekstin alla on y-viesti kohta. mene sen kirjoittajan tekstin kohdalle jolle haluat yv:n lähettää ja napauta siitä niin saat kirjoitettua
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 21:28 Nappe kirjoitti:
kiitos Taare :flower: ja vielä, entä jos ite saan viestiä miten ja mistä se luetaan?
tonne ihan ihan ylös vihreelle alueelle ilmestyy kirjekuori..sitä klikataan..

ap:lle.. kuinka on toteutumis prosentti ennustuksissa? B)
itsekkin asiaa tehnyt verenperintönä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 21:31 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 21:28 Nappe kirjoitti:
kiitos Taare :flower: ja vielä, entä jos ite saan viestiä miten ja mistä se luetaan?
tonne ihan ihan ylös vihreelle alueelle ilmestyy kirjekuori..sitä klikataan..

ap:lle.. kuinka on toteutumis prosentti ennustuksissa? B)
itsekkin asiaa tehnyt verenperintönä..
Tähän mennessä olen saanut lähinnä positiivista palautetta, eli ennustukset ovat menneet ainakin suurimmaksi osin oikeaan. Koskaanhan ei voi olla sataprosenttisen varma, mutta ainakin varmaa suuntaa-antavaa ennustusta voi luvata.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 21:31 A shadieeyah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 21:28 Nappe kirjoitti:
kiitos Taare :flower: ja vielä, entä jos ite saan viestiä miten ja mistä se luetaan?
tonne ihan ihan ylös vihreelle alueelle ilmestyy kirjekuori..sitä klikataan..
Minä jään odottelemaan postia... :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 12:37 kevätpörriäinen kirjoitti:
25v. naitu vaaka. koulutus tässä vaiheessa ylioppilas. ammatiltani en oo mikään.
:D
Ja siis tähän osoitteeseen vastausta! (en huomannut aiemmin, että vain kirjautuneille...siispä kirjauduin nyt :D )
 
hehee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 22:08 Mystique kirjoitti:
Uusi Internetin keskustelupalstojen luotettava ja rempseä ennustaja esittäytyy!

Lähetä minulle yksityisviestiä, jos tahdot minun ennustavan sinulle haluamassasi asiassa.

Taustatietoina tarvitsen horoskooppimerkkisi, ikäsi, siviilisäätysi ja koulutuksesi. Kerro myös sinulle tärkeimmistä asioista.

Mystique
AIKA HYVÄ! nyt saat tietää mustilta hyvinkin henkilökohtaisia asioita; sekä mikä on totuuheidän tuloistaa ym. MIKSI muuten ennustukseen arvitsisi esim. koulutuksesta tietoja? :LOL: nooh, hyvä urkkimiskeinohan tämäkin on.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 12:47 hehee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 22:08 Mystique kirjoitti:
Uusi Internetin keskustelupalstojen luotettava ja rempseä ennustaja esittäytyy!

Lähetä minulle yksityisviestiä, jos tahdot minun ennustavan sinulle haluamassasi asiassa.

Taustatietoina tarvitsen horoskooppimerkkisi, ikäsi, siviilisäätysi ja koulutuksesi. Kerro myös sinulle tärkeimmistä asioista.

Mystique
AIKA HYVÄ! nyt saat tietää mustilta hyvinkin henkilökohtaisia asioita; sekä mikä on totuuheidän tuloistaa ym. MIKSI muuten ennustukseen arvitsisi esim. koulutuksesta tietoja? :LOL: nooh, hyvä urkkimiskeinohan tämäkin on.
Hyvä Hehee, esimerkiksi juuri koulutus kartoittaa eri henkilöiden kiinnostuksenkohteita ja viestii siitä, millainen ihminen on kyseessä. Pelkän koulutuksen perusteella on todella hankala kuitenkaan mitään ennustaa, joten tämä tieto koulutuksesta on lähinnä "lisämauste".

Olen ymmärtänyt, että tällaisilla palstoilla puhutaan muutenkin hyvin avoimesti asioista -koulutuksesta mukaanlukien.
 
Hei kaikille ja suuret pahoitteluni heille, kenelle en ole ehtinyt vielä vastata. Viestejä on tullut runsaasti ja pyrin vastaamaan niihin seuraavalla viikolla.

Teen ennustajan töitä jatkuvasti ja tämä kevät on ollut todella kiireistä aikaa.

Pahoittelen siis sitä, että joudutte odottamaan ja toivon teiltä vielä kärsivällisyyttä!

Mystique
 

Yhteistyössä