Oletko 100% Varma Taivaaseen Pääsystä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
en ole satavarma edes siitä että taivasta ylipäätään on olemassa
Miksköhän muuten just suunta ylös ja taivas on muotoutunut kaiken parhaan sijaksi?


Ku useimmitenhan sitlä tulee vaan vettä tai räntää ja ukkostaakin ni että pelottaa.


Jos mä perustaisin uskonnon ja ois paikka jossa kaik saadaan sit olla ni siellä ois metsää missä sienestää ja rantsu missä kalastaa ja nuotio ja halsteri ja sauna toki ja viinihiivaa ja rypäleenrääpäleitä ja iiiiiso kimpale juustoa eikä yhtään tekokuituvaatetta tai oikeastaan ei edes vaatteita eikö siis tietenkään myöskään hyttysiä eikä hirvikärpäsiä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Johnny Appleseed
Olen ja en ole.
Jeesuksen työ on 100 %, en voi siihen lisätä omilla hyvillä teoilla mitään. Olen vastaanottanut Hänet sydämeeni ja siellä asustaa. Pelastus on luja.

Mutta on siinä pieni edellytys mullekin: en saa silti lähteä kauas Jumalasta, vaikka oma tahto mulla on silti ja törttöilen joka päivä.
Ei Jumala pelasta uskovaa jonka sydän on maailmassa ja joka toimis kaikessa maailman mukaan.

Uskon pitää siis myös näkyä elämässä.
No, Jumalan lähellä on mukava olla. :)
 
Oliko sulla yläasteella joku sellainen paita, jossa luki tyyliin: "Good girls go to heaven, bad girls just go..." tai jotain...

No ei ollut.

Ja inhoan sitä kun ajatellaan että seksistä nauttiva ihminen (tai siis nainen!) ois jotenkin paha tai tuhma. Miksi olisi?


Ja sitäpaitsi Paratiisissa oltiin alastomina. Vasta syntiinlankeemus aiheutti sen että ihminen häveliäisyyttään alkoi pukeutua.

Mulla ei oo mitään hävettävää! Puhdas kuin pulmunen enkä tee kellekään mitään tuhmaa tai pahaa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Johnny Appleseed
Ja sit kun hieman pidempään mietin niin ihmiset se ongelma "taivaassa" oiskin.

Ku mä en tottavie halua jumiin paikkaan ihmisten kanssa jotka supisisivat "miten tuokin tänne pääsi" tai omahyväisinä "ei ihme ettei se tänne päässyt". Tai ylipäätään.


Mieluummin istun persiilläni kuivalla kankaalla, muurahaisenkusi tuoksuu, kuivuvat männynkävyt ritisevät, kuikka kiljuu ja laineet liplattavat rantakivikossa.
 
vierailija
Ja sit kun hieman pidempään mietin niin ihmiset se ongelma "taivaassa" oiskin.

Ku mä en tottavie halua jumiin paikkaan ihmisten kanssa jotka supisisivat "miten tuokin tänne pääsi" tai omahyväisinä "ei ihme ettei se tänne päässyt". Tai ylipäätään.


Mieluummin istun persiilläni kuivalla kankaalla, muurahaisenkusi tuoksuu, kuivuvat männynkävyt ritisevät, kuikka kiljuu ja laineet liplattavat rantakivikossa.
👍 Todellakin. Ehkä mun tuhkat heitetään mereen, mietin vielä.
 
Ollaanko siellä edes nakuina kuten paratiisissa?
mää oon ymmällään siitä että mihin kuosiin Jesse tuunaa mut sitten kun hän tuomiopäivänä nostaa mut haudasta

nouseeko haudasta 25v vai 8kybänen ruutis
Ilman muuta ollaan luojan luomassa asussa. Mutta pitäisi saada varmuus siitä, että naiset näyttävät sopivan ikäisiltä. Ei millään pahalla, mutta olisihan se kamala katsella vuosituhannesta toiseen rusinamummoja.... Ja olisi kyllä suotavaa, että oma vipuvarsikin olisi 100% kunnossa.

Roosaruusan taivas kyllä vaikuttaa houkuttelevalta. Ehkä liityn hänen seurakuntaansa, jos hän sellaisen perustaa.

Kysymys Echolle: aikuistuvatko lapsena kuolleet taivaassa eli pääsevätkö vihdoinkin kokemaan seksin tuoman taivaallisen tunteen?

tervetuloa taivaaseen, Johnny!
 
vierailija
Miksi mun pitäisi päästä johonkin kuvitteelliseen taivaaseen?
Aivopestyt porukat on aika huvittavia kun pelastuvat esim jostain isosta onnettomuudesta ainoana niin he kiittelevät jotain ”ylintä” olentoa että se oli heidän kanssaan tai joku ns. suojelusenkeli oli. Mutta se sama olento sitten halusi tappaa vaikka 50 muuta viatonta vauvoista vanhuksiin.

Oikeastaanhan heidänhän pitäisi olla surullisia koska he eivät pääsekään sinne paratiisiin. Eli aika ristiriitaista porukkaa 🙄
 

Yhteistyössä