Olethan muistanut

  • Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
DakotanEmo
juoda vettä tänään? :D Paljonkos on männyt? Mittari lähentelee 31 varjossa ja mä tuumailen jaksanko täyttää tuon tuopin taas \|O
Itselle uponnut vuan 1,5l, saman verran menossa varmaan parin tunnin sisään. Illalla olenkin kymmenen kiloa painavampi sit
 
tyttöjen äiti
Ja täällä 10 astetta, taivas pilvessä ja vähän väliä tihmii vettä. Vanhempi tyttö hermostuu kun ei kunnolla päästy ulos aamulla, tavallaan kun touhutaan tuossa ulkona aamuisin 1.5h ja iltaruuan jälkeen sen aikaa kun pienempi vetelee unia, yleensä 1.5h.
 
täällä vain 15c ja tulee \|O Aina tuulee \|O Ja minä puputan tota halvatun antibioottia rintatulehduksen takia \|O ja se tekee vatsan ihan kipeeksi \|O

Ja jos toi vit.un kärpänen ei lopeta tossa mun pään ympärillä kiertämistä niin saa tästä koneesta päähänsä \|O
Muuten ollut ihan kiva päivä =)
Mä nirhasin sen kärpäsen B)
 
29 näyttää täällä parvekkeen mittari, en nyt osaa sanoa onko varjossa vaiko ei, mutta ei ainakaan suoraan paista aurinko siihen enää...

Vettä menny varmaan 2 litraa, pitää sitä muutenkin nyt juoda imetyksen takiakin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:40 epistä kirjoitti:
tää on niin väärin - meillä päin lämmintä on vaivaset 12,9astetta - tuulee ja vettä sataa yhtenään :kieh:

nauttikaa lämmöstä kun voitte =)
Olen sulle kade, tahtoo kanssa tuulta ja sadetta ja viileämpää ilmaa. \|O
 
Tumpula
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:43 Viblsp kirjoitti:
Olen sulle kade, tahtoo kanssa tuulta ja sadetta ja viileämpää ilmaa. \|O
Tule tänne, täältä löytyy noita kaikkia. =)
Juups, en mäkään helteitä innolla odota yhtään. Kuuma ahdistaa ja iho palaa. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:38 Naakula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:36 tasamaan tallaaja kirjoitti:
Oho, min en ole tiennytkään, että sinäkin näiltä kulmilta :D . Meillä 14 astetta ja harmaata on.... Mutta painostavaa on...
Juup, läheltä Mikkeliä. :) :wave:
No, et sentään ihan naapurista, mutta tiedä miten läheltä :D . Miehen työpaikka (siis toimisto) Mikkelissä, meiltä noin 70 km
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:44 Tumpula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 14:43 Viblsp kirjoitti:
Olen sulle kade, tahtoo kanssa tuulta ja sadetta ja viileämpää ilmaa. \|O
Tule tänne, täältä löytyy noita kaikkia. =)
Juups, en mäkään helteitä innolla odota yhtään. Kuuma ahdistaa ja iho palaa. :/
ja tulee miljoona pisamaa, ainakin mulle :kieh: :D Muisteloin vaan, että taisi sullakin olla pikkuisen pisamia :D
 

Yhteistyössä