Oleteko kaikki käyneet tarkastuksessa alkuraskauden..

  • Viestiketjun aloittaja Pee
  • Ensimmäinen viesti
Pee
..spontaanin keskenmenon jälkeen? Mulla vuoto alkoi 6+3, oikeasti muutaman päivän vähemmän. "Menkat" tuli siis puolitoista viikkoa myöhässä. Pari ekaa päivää kunnon supistelua ja kaikkea "epämääräistä" tuli ulos. Vuoto kesti vajaan viikon. Hoitsu sanoi, että koska km näin alkuvaiheessa, ei tarvi mennä tarkastukseen, koska näitä kuulemma tapahtuu yhtenään. En saanut kun todella haaleita haamuja herkimpiin testeihin viikon ajan. Sen jälkeen nega. Nyt minua on ruvennut huolettamaan, olisiko sittenkin täytynyt mennä yksityiselle? Kiertopäivät on nyt 25.
 
mulla km9+2 viikoilla, ja kävin kyllä ihan lääkärillä asian tarkistuttamassa. Itse asiassa 3 eri kertaa -kun se tuli, ja toka kerta ultrattiin että kaikki on tullut ulos (ihan luomu km oli) ja sitten muutaman vkon kuluttua km:sta, että kaikki on ok.
 
MWS
siis joo kyllä. Ekaksi kävin naikkarilla toteamassa että kesken oli mennyt (rv 7) ihan luomusti. Epäilivät jopa kohdunulkopuolista raskautta, jossa tapauksessa km oli mainio ratkaisu. Muistaakseni jonkun tovin päästä piti käydä tarkistuttamassa vielä tilanne. Ja ohjeena oli että kahden kuukauden kuluttua vasta saisi yrittää uudestaan... No eihän siinä malttanut kuin kuukauden odotella ja onneksi tärppäsi oitis! Ja nyt tuo tärppi on jo 4v touhukas isosisko.
 

Yhteistyössä