V
vierailija
Vieras
Mitä ajattelisit/miten kokisit jos puolisosi sanoisi sinulle "olet mätä". Ja tämä hokema ei jäisi kertaan.
Minulle puolisoni sanoi ensi kerran niin vuosi sitten päin kasvoja, tai oikeastaan hoki silloin sitä. Ja tässä vuoden aikana aina silloin tällöin ja viimeksi muutama päivä sitten laittoi viestillä. Mitään perusteluja ei anna, sanoo vain "olet mätä". Yleensä (en ole ihan varma vaikka olisi ollut joka kertakin) alkoholin vaikutuksen alaisena kun on sanonut noin. Sitten seuraavana päivinä on taas ihan normaali. Ja joo, nuo sanat on jäänyt kaihertaa. Ja ku asiaa yrittää ottaa jälkeenpäin puheeksi ja kertoa kuinka pahalta tuntuu, niin vastaus on jotain tyyliin "taas vanhoja pitää kaivella". Kertaakaan ei ole anteeksi pyytänyt.
Minulle puolisoni sanoi ensi kerran niin vuosi sitten päin kasvoja, tai oikeastaan hoki silloin sitä. Ja tässä vuoden aikana aina silloin tällöin ja viimeksi muutama päivä sitten laittoi viestillä. Mitään perusteluja ei anna, sanoo vain "olet mätä". Yleensä (en ole ihan varma vaikka olisi ollut joka kertakin) alkoholin vaikutuksen alaisena kun on sanonut noin. Sitten seuraavana päivinä on taas ihan normaali. Ja joo, nuo sanat on jäänyt kaihertaa. Ja ku asiaa yrittää ottaa jälkeenpäin puheeksi ja kertoa kuinka pahalta tuntuu, niin vastaus on jotain tyyliin "taas vanhoja pitää kaivella". Kertaakaan ei ole anteeksi pyytänyt.