Olennaisin gallup....

...mitä kuvitella saattaa.

On tässä.

Kun teillä on suolakurkkuja, ja niitä viimeisiä sieltä epätoivoisina ongitte - niin niihinhän tarttuu niitä siemeniä. Sinapinsiemeniäkö ne on, kuitenkin.
Syöttekö te ne siemenet, vai sörkittekö ne pois? :xmas:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Mä en syö ollenkaan suolakurkkuja :x
Just sitä mä kysyinkin.
No et kysynyt mut älä viitti olla pilkun nussija!
Ei tämä ole pilkun nussimista, vaan saivartelua :xmas:
Niin vaikka puutteessa oletkin :whistle: pilkut jätät rauhaan, eiks nii?? :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Mä en syö ollenkaan suolakurkkuja :x
Just sitä mä kysyinkin.
No et kysynyt mut älä viitti olla pilkun nussija!
Ei tämä ole pilkun nussimista, vaan saivartelua :xmas:
Niin vaikka puutteessa oletkin :whistle: pilkut jätät rauhaan, eiks nii?? :whistle: :D
Pakko tunnustaa, etten edes ole :ashamed:
Mutta jätän mä ne jatkossakin rauhaan :saint:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Sörkin pois. Mää en siemeniä nieleskele. :saint:
:LOL: Tuli muuten mieleen, kun kaverilta joku kysyi joskus et missä asennossa tulee rumimmat lapset..vastaushan olis ollut et kysy vanhemmiltas :whistle: niin tää valopää mietti pitkään ja vastas et 69 :whistle: :LOL:
 
vieras
Siis mä kuorin ne ku niissä kurkuis on jotai ihme ihottumaa sellast röpelöö siin päällä, oisko ne saanu liikaa tota aurinkoo tai jotain, ja ne onki ihan pilaantuneen värisiiki, voikoha niist saada jonku safkamyrkytyksen ja delata? Sit niihin on laitettu iha liikaa suolaaki, ei haloo hei tät touhuu.

*pi55is*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mä kuorin ne ku niissä kurkuis on jotai ihme ihottumaa sellast röpelöö siin päällä, oisko ne saanu liikaa tota aurinkoo tai jotain, ja ne onki ihan pilaantuneen värisiiki, voikoha niist saada jonku safkamyrkytyksen ja delata? Sit niihin on laitettu iha liikaa suolaaki, ei haloo hei tät touhuu.

*pi55is*
No ne tehdään rupisammakoista, daaaaaa!
 

Yhteistyössä