Olenkos nyt paha ihminen (miehen exästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
täällä palstalla on fiksuja "aikuisia" ihmisiä esim emilyn...Anna sen exän olla rauhassa...enemmän sillä pännii ku ettei kiinnitä siihen mitään huomiota. miks miehes ylipää´tään on enää tekemisissä sen kans?

EMilyn: piti oikein uteliaisuuttaan vailkaista sun profiiliis ja yllätyin -et olekaan blondi- vaikka sen kuvan itsestäsi annat. Olet harvinaisen typerä ihminen jopa naiseksi.

melkoista tekstiä! Kerronpas oman kokemukseni asioista. Mullakin oli parisuhde toisen miehen kanssa vielä kesällä 2006 ja naimisiinkin oltiin menossa. Kuinkas kävikään; rakastuin toiseen mieheen jätin silloisen miehen muutaman kuukauden sisään. Totta, tein väärin, mutta älkää todellakaan luulko, että ero olisi ollut hetken mielijohde! Olin tehnyt eroa jo pidemmän aikaa, mutta en vain saanut "syytä" lähteä. Uusi mies oli syy lähteä. Tuosta lähtien olemme yhdessä olleet ja en ikinä voi sanoa, että olisin väärin itseäni kohtaan tehnyt, muita kohtaan kyllä. Mutta koska ette tiedä taustoja suhteestamme ( niinkuin eivät muutkaan ihmiset ) niin mitä te olette tuomitsemaan muiden tekosia? Voihan olla, että minunkin ex-suhteessa oli jotain pahasti pielessä...

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei siinä ollut kyse exän nopeudesta vaan raskaaksi hankkiutumisesta ja samaan aikaan pettämisestä (onneksi on isyystestit), miten voit verrata sitä siihen jos minä sinkkuna tapaan miehen johon rakastun :headwall:

Miten voit tietää rakastatko sitä, jos et vielä edes kunnolla tunne.
Eroottisten väreiden huumassa on taas hypätty sänkyyn ja alettu pumpata. Nyt on kotileikit hyvässä vauhdissa. Kunnes...
Mutta mikäs siinä, kunhan et vaan ala muita arvostelemaan.

Ja sinäkö minua tunnet? Ei ole kuule eroottisten väreiden huumassa sänkyyn hypätty. Neljä kuukautta ollaan tässä eletty jo suoraan lapsiperheen arkea ;)

No jopa te nopeita ootte..onko sänky lie exän jäliltä edes jäähtyny

Alkuperäinen kirjoittaja Kylläpä:
täällä palstalla on fiksuja "aikuisia" ihmisiä esim emilyn...Anna sen exän olla rauhassa...enemmän sillä pännii ku ettei kiinnitä siihen mitään huomiota. miks miehes ylipää´tään on enää tekemisissä sen kans?

Yhteinen lapsi :headwall:

ooh...hankalampi homma...

Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ei siinä ollut kyse exän nopeudesta vaan raskaaksi hankkiutumisesta ja samaan aikaan pettämisestä (onneksi on isyystestit), miten voit verrata sitä siihen jos minä sinkkuna tapaan miehen johon rakastun :headwall:

Miten voit tietää rakastatko sitä, jos et vielä edes kunnolla tunne.
Eroottisten väreiden huumassa on taas hypätty sänkyyn ja alettu pumpata. Nyt on kotileikit hyvässä vauhdissa. Kunnes...
Mutta mikäs siinä, kunhan et vaan ala muita arvostelemaan.

Ja sinäkö minua tunnet? Ei ole kuule eroottisten väreiden huumassa sänkyyn hypätty. Neljä kuukautta ollaan tässä eletty jo suoraan lapsiperheen arkea ;)

No jopa te nopeita ootte..onko sänky lie exän jäliltä edes jäähtyny

Eiköhän se reilussa vuodessa ollut ehtinyt jäähtyä ja ihan uusi sänkykin oli :p

toivottavasti tääl ei oo vuoden päästä joku uusi nimimerkki takomassa päätään seinään emilynistä samasta syystä :xmas:

Huvittavaa taas, että mä olen tässä jälleen kerran se tyhmä vaikka se on miehen exä joka sitä päätään on tähän asti aukonut. Auts, sitten kun sanoo vähän takaisin, niin hyi Emilyn, olet tyhmä ja lapsellinen ja anna miehesi exän olla rauhassa :whistle: Taitaa palstamammat olla samanlaisia katkeruuksia..

Mä en vaivautuisi vastaamaan mitään miehen eksälle.
Etenkin kun se ex ei olisi lähetellyt viestejä MULLE, vaan aukonut päätään minusta miehelleni. Kyllä miehessä pitää olla munaa puolustaa naistaan kammottavaa ex-eukkoa vastaan ilman, että naisen täytyy itse puuttua asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Etenkin kun se ex ei olisi lähetellyt viestejä MULLE, vaan aukonut päätään minusta miehelleni. Kyllä miehessä pitää olla munaa puolustaa naistaan kammottavaa ex-eukkoa vastaan ilman, että naisen täytyy itse puuttua asiaan.

Fiksu mies ei edes mainitsisi mitään koko viesteistä, poistaisi ne vaan sitä myöten.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Eikös se sanonta mene niin, että se on tyhmä joka aloittaa, mutta se on vielä tyhmempi joka jatkaa...?

En mä aio jatkaa mutta totesin sille ettei tartte niistä asioista aukoa päätään, jotka eivät ole totta ja joista hän ei tiedä yhtään mitään. Ja että tulee suoraan sanomaan jos on jotain sanottavaa... Ja, että jos haluaa jatkaa tuota linjaa niin oma on häpeänsä.

Huvittavaa taas, että mä olen tässä jälleen kerran se tyhmä vaikka se on miehen exä joka sitä päätään on tähän asti aukonut. Auts, sitten kun sanoo vähän takaisin, niin hyi Emilyn, olet tyhmä ja lapsellinen ja anna miehesi exän olla rauhassa :whistle: Taitaa palstamammat olla samanlaisia katkeruuksia..

Mä olin katkera, en enää... Tajusin, miten mobta vuotta haaskattiin typerään tappeluun. Nuo aikuisten nahinat ei ainakaan suotuisasti vaikuta lasten tapaamisiin.

luulis sen järkikin sanovan ettei se tuolleen ainakaan lopu. tyhmää on naljailu ex:ltä, mut ei siihen sotkeutuminen sun puolelta ainakaan helpota asiaa, todennäköisesti vaan pahentaa.

Minä aikoinani valitin, että kun avokin exä ei halunnut minua lapsen rippijuhliin. poika kyllä halusi ja olinhan ollut hänen elämässään jo kuusi vuotta. Minun mielestäni exä teki asiassa väärin, koska lapsi nimenomaan halusi minun tulevan. Noh, nettipalstan mammojen mielestä minä olinkin sitten tunkemassa itseäni exän kotiin jne, johon mulla ei ole mitään asiaa ja plaaplaa. Semmosia ne on; nämä palstamammat :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Fiksu mies ei edes mainitsisi mitään koko viesteistä, poistaisi ne vaan sitä myöten.

Fiksu mies ei ole valehtelija. Ja ei kannata poistaa toisen solvausviestejä, jos ihminen rupeaa vielä hankalammaksi niin onpahan todistusaineistoa siihen astisesta käytöksestä.

Mä tiedän että mieheni on siinä oikeassa, että sen naisen kanssa ei kannata alkaa riitelemään ja siksi hän ei ole sille yleensä mitään noihin vastannutkaan. Mä en kuitenkaan jaksa jatkuvaa solvausta meidän perhettä kohtaan joten olen oman kantani naiselle nyt ilmaissut. Piste :saint:

Minä tiedän kyllä,että välillä on vaikeaa vain hymyillä ja olla ystävällinen,mutta se ihan oikeasti helpottaa omaa elämää mitä vähemmän itse osallistuu siihen sanomispuoleen.Kun pitää itsensä tavallaan neutraalina,niin on helpompi keskustella asiallisesti kun sellainen tilanne tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja lähinnä:
niitä varmaan naurattaa se ettet sä tajua ottaa opikses...yhen lapsen kanssa jääny jo yksin ja heti uutta perään...hohoii

Kiitos vaan, en jäänyt yksin vaan ihan itse jätin lapseni isän :)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Fiksu mies ei ole valehtelija. Ja ei kannata poistaa toisen solvausviestejä, jos ihminen rupeaa vielä hankalammaksi niin onpahan todistusaineistoa siihen astisesta käytöksestä.

Mä tiedän että mieheni on siinä oikeassa, että sen naisen kanssa ei kannata alkaa riitelemään ja siksi hän ei ole sille yleensä mitään noihin vastannutkaan. Mä en kuitenkaan jaksa jatkuvaa solvausta meidän perhettä kohtaan joten olen oman kantani naiselle nyt ilmaissut. Piste :saint:

Tuo piste kuulosti hyvältä =) Ymmärrän kyllä sinua, että harmittaa tuollainen, mutta jos kyse on siitä, että miehesi saa tekstiviestejä entiseltään, joissa tämä morkkaa sinua, niin mitä hyötyä sinulle on niistä saada tietää, ainakaan enää useammasta? Tuskin hänellä enää mitään uutta sanottavaa on? Mielestäni ei ole mitenkään valehtelemista, jos poistaa itselleen tulleita typeriä viestejä, jos nyt ei olla mitään kunnianloukkaussyytteitä nostamassa. Suunpieksentäähän se on, se loppuu kaikken nopeiten, kun siihen ei reagoi mitenkään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Eikös se sanonta mene niin, että se on tyhmä joka aloittaa, mutta se on vielä tyhmempi joka jatkaa...?

En mä aio jatkaa mutta totesin sille ettei tartte niistä asioista aukoa päätään, jotka eivät ole totta ja joista hän ei tiedä yhtään mitään. Ja että tulee suoraan sanomaan jos on jotain sanottavaa... Ja, että jos haluaa jatkaa tuota linjaa niin oma on häpeänsä.

Siis jos hän laittaa mehellesi tuollaisia viestejä, eikö olisi miehesi asia hoitaa homma?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä