Olenkos nyt paha ihminen (miehen exästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En ole pettänyt ketään, etenkään raskaana, enkä jättänyt ketään toisen miehen takia. Joten sun on turha puhua peilistä minulle, kun en ole kenellekään pahaa tehnyt.

Mutta tuohan on vaan versio asiasta :D

Niin, ehkä hänen exällään on oikea versio asiasta. ;)

Joo. Oikeasti, jätin exäni, olin samaan aikaan toiselle miehelle raskaana ja tein abortin. Olisko tää parempi versio :xmas:

VOi jessus sentään tätä nykymaailmaa.

exä ja nyxä. Mä oon nyt sen exän nyxän kaa vähän vihoissa, kun se mun exä otti itselleen tän mun nyxän exän ja pani sen paksuksi. Nyt me ollaan molemmat paksuna ja exä hermona nyxälle.....
Kasvakaa hei vähän ennenkuin alatte oikeesti täyttään tätä maailmaa yhtään enempää, joox.

Ps. Ei millään pahalla, mutta sä et Emilyn ole kovin fiksua kuvaa itsestäs antanut. Sääli on sairautta, mutta siltikin: säälin sua ja sun lapsias

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Parisuhteessa on aina kaksipuolta. Tuskin on suhde on kunnossa jos toisella on tarve vieraisiin lähteä! Ainakin useimmin! Ja kummallakin on omat versiot kerrottavana sitten eron syistä! Muuhun en ota kantaa. Onneksi oma poika omaa mukavan ja asiallisen "äitipuolen"

Öö.. itse olen ollut tähän asti erittäin mukava ja asiallinen tätä naista kohtaan. Kuten hänkin minua kohtaan, mutta sitten aina jälkeenpäin on pistänyt miehelleni milloin mitäkin valitus viestiä ja kettuilu viestiä.

Ja jos suhde ei ole kunnossa, silloin yleensä erotaan eikä lähdetä vieraisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
En ole pettänyt ketään, etenkään raskaana, enkä jättänyt ketään toisen miehen takia. Joten sun on turha puhua peilistä minulle, kun en ole kenellekään pahaa tehnyt.

Mutta tuohan on vaan versio asiasta :D

Niin, ehkä hänen exällään on oikea versio asiasta. ;)

Joo. Oikeasti, jätin exäni, olin samaan aikaan toiselle miehelle raskaana ja tein abortin. Olisko tää parempi versio :xmas:

Mistäs ME se tiedetään, vaikka oliskin noin. Tää nyt on kuitenkin netti. Kuka vaan voi sanoa mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mun mielestä aika lapsellista käytöstä, molemmilta. Saatte hyvässä lykyssä melkoisen sodan aikaan, ja se kyllä vaikuttaa ihan lapseenkin. :/ Mä jättäisin omaan arvoonsa nyxän exän mahdolliset tekstailut.

samaa mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja emilyn hei?!:
hankkikos tää sun nyksäs eksänsä kanssa lapsen ihan suunnitellusti..?

Siltä osin kyllä, että olivat puhuneet lasten hankinnasta ja jossain vaiheessa nainen sitten jätti pillerit pois. Tosin hänen exänsä käytti ilmaisua vauvastamme "oliko taas vahinko" joten en tiedä oliko se sitten vahinko tälle naiselle.. luulisi että ilman pillereitä ymmärtää raskautuvansa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:

exä ja nyxä. Mä oon nyt sen exän nyxän kaa vähän vihoissa, kun se mun exä otti itselleen tän mun nyxän exän ja pani sen paksuksi. Nyt me ollaan molemmat paksuna ja exä hermona nyxälle.....
Kasvakaa hei vähän ennenkuin alatte oikeesti täyttään tätä maailmaa yhtään enempää, joox.

Ps. Ei millään pahalla, mutta sä et Emilyn ole kovin fiksua kuvaa itsestäs antanut. Sääli on sairautta, mutta siltikin: säälin sua ja sun lapsias

Reps, kops

Parisuhteessa on aina kaksipuolta. Tuskin on suhde on kunnossa jos toisella on tarve vieraisiin lähteä! Ainakin useimmin! Ja kummallakin on omat versiot kerrottavana sitten eron syistä! Muuhun en ota kantaa. Onneksi oma poika omaa mukavan ja asiallisen "äitipuolen"

Öö.. itse olen ollut tähän asti erittäin mukava ja asiallinen tätä naista kohtaan. Kuten hänkin minua kohtaan, mutta sitten aina jälkeenpäin on pistänyt miehelleni milloin mitäkin valitus viestiä ja kettuilu viestiä.

jos mulla ei ole suhde kunnossa, niin emmä silloin lähde. kyllä mä eka yritän sitä paikata ja parantaa. enkä lähteä uuden ihmisen kanssa perustamaan pikku perhettä. joskus ne haavat aukeaa ja asiat on käsiteltävä. toivottavasti täs ei kukaan ihminen nyt ole vain laastarina haavan päällä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

jos mulla ei ole suhde kunnossa, niin emmä silloin lähde. kyllä mä eka yritän sitä paikata ja parantaa. enkä lähteä uuden ihmisen kanssa perustamaan pikku perhettä. joskus ne haavat aukeaa ja asiat on käsiteltävä. toivottavasti täs ei kukaan ihminen nyt ole vain laastarina haavan päällä

Jokainen voi toki miettiä, miltä tuntuisi kun avomies kävisi exänsä luona itkemässä miten ikävöi tätä. Olisiko sympatiat avomiehen kohdalla? Tässä kovasti sympatisoidaan henkilöä siksi, kun sattuu olemaan nainen..

Niiiiiin samaa mieltä tästä.

Ei siinä ollut kyse exän nopeudesta vaan raskaaksi hankkiutumisesta ja samaan aikaan pettämisestä (onneksi on isyystestit), miten voit verrata sitä siihen jos minä sinkkuna tapaan miehen johon rakastun :headwall:

Miten voit tietää rakastatko sitä, jos et vielä edes kunnolla tunne.
Eroottisten väreiden huumassa on taas hypätty sänkyyn ja alettu pumpata. Nyt on kotileikit hyvässä vauhdissa. Kunnes...
Mutta mikäs siinä, kunhan et vaan ala muita arvostelemaan.

Minusta on käsittämätöntä, että huonosta suhteesta ihan vaan lähdetään. Kyllä minä ainakin viimeiseen asti yrittäisin selvittää ristiriitoja ja vasta vihoviimeisenä vaihtoehtona lähtisin johonkin. Kaikissa suhteissa on ristiriitoja ja ongelmia, kaikkien pitää parisuhteessa oppia kestämään erilaisia näkemyksiä ja asioita, joista ei pidä, mutta jotka vaan on pakko kestää.

Jokainen voi toki miettiä, miltä tuntuisi kun avomies kävisi exänsä luona itkemässä miten ikävöi tätä. Olisiko sympatiat avomiehen kohdalla? Tässä kovasti sympatisoidaan henkilöä siksi, kun sattuu olemaan nainen..

no mä en sympatisoi ketään enkä mitään sen ihmeemmin mutta ihmettelen, että aikuiset ihmiset eivät ole osanneet suhdettaan päättää ja asioita selvittää. kun kuitenkin on oltu yhdessä jonkin aikaa ja lastakin haaveiltu ja alulle pantu, niin ei se ole niin kevyt juttu että sen vois vaan maton alle lakaista ja jatkaa elämäänsä. ja jos joku voiskin, niin kyllä mulle tulis mieleen, että onko kyseessä sit jollain tapaa tunnevammainen ihminen? olisi se sullekin ap helpompaa, jos he selvittäisivät asiansa kahdestaan ja se siitä. sen jälkeen jos tämä exä edelleen jatkaisi linjaansa viestein häiriköiden tai muuten, olkaa te aikuisia ja jättäkää omaan arvoonsa.onhan teillä nyt muitakin asioita mielessä ( yhteinen vauva jne. )

[

Tai sitten vaan kukaan ei tykkää susta :flower: Mutta psst. hei, ei ne tykkää mustakaan.

Ei siinä ollut kyse exän nopeudesta vaan raskaaksi hankkiutumisesta ja samaan aikaan pettämisestä (onneksi on isyystestit), miten voit verrata sitä siihen jos minä sinkkuna tapaan miehen johon rakastun :headwall:

Miten voit tietää rakastatko sitä, jos et vielä edes kunnolla tunne.
Eroottisten väreiden huumassa on taas hypätty sänkyyn ja alettu pumpata. Nyt on kotileikit hyvässä vauhdissa. Kunnes...
Mutta mikäs siinä, kunhan et vaan ala muita arvostelemaan.

Ja sinäkö minua tunnet? Ei ole kuule eroottisten väreiden huumassa sänkyyn hypätty. Neljä kuukautta ollaan tässä eletty jo suoraan lapsiperheen arkea ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä en ole kenenkään puolella, mut tiedän kokemuksesta et helpommalla pääsee kun antaa olla.

Tätä minäkin koitin tarjota. On aina parempi, kun voi ajatella, ettei itse ole lähtenyt mukaan minkään sortin kähinöihin. Minäkin joskus kyllä liikaa niihin lähdin, lopulta käsitin, ettei siitä ole mitään hyötyä.

Vieras

Mä en ymmärrä miksi mun miehen pitäisi selvitellä eksänsä kanssa mitään, kun on jo aikanaan erosta yli päässyt vaikka vietti pitkään sinkkuelämää. Luulisi, että hänen exänsä olisi päässyt erosta jo yli kerta on mennyt kihloihinkin. Ja jos ei (kuten näyttäisi) niin voi uutta avomies parkaa :o

Ja sinäkö minua tunnet? Ei ole kuule eroottisten väreiden huumassa sänkyyn hypätty. Neljä kuukautta ollaan tässä eletty jo suoraan lapsiperheen arkea ;)

Että oikein 4kk.. hyvänen aika. :o

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä en ole kenenkään puolella, mut tiedän kokemuksesta et helpommalla pääsee kun antaa olla.

Tätä minäkin koitin tarjota. On aina parempi, kun voi ajatella, ettei itse ole lähtenyt mukaan minkään sortin kähinöihin. Minäkin joskus kyllä liikaa niihin lähdin, lopulta käsitin, ettei siitä ole mitään hyötyä.

komppaan. minä tulin siihen tulokseen et vaan lisää sattuu jos niihin viesteihin vastaa. sattuuhan se lukeminen ja vituttaa, mut ne loppuu ajan kanssa kun niihin ei vastaa. mä opettelin purkamaan turhautumiseni muille.

Vieras

Mä en ymmärrä miksi mun miehen pitäisi selvitellä eksänsä kanssa mitään, kun on jo aikanaan erosta yli päässyt vaikka vietti pitkään sinkkuelämää. Luulisi, että hänen exänsä olisi päässyt erosta jo yli kerta on mennyt kihloihinkin. Ja jos ei (kuten näyttäisi) niin voi uutta avomies parkaa :o

mitä hel**ttiä. sulla on aika määreet kyllä pahasti hukassa jos esim. neljä kuukautta on susta pitkä aika suhteessa elää arkea tai että exäs on viettäny KAUAN sinkkuelämää ennenku sun kanssa rupes kulkee.

vai olenko mä vanhanaikainen?
mun mielestä eka vuoskin jo suhteessa on kebyeen alkuhuumaa..

Vieras

mitä hel**ttiä. sulla on aika määreet kyllä pahasti hukassa jos esim. neljä kuukautta on susta pitkä aika suhteessa elää arkea tai että exäs on viettäny KAUAN sinkkuelämää ennenku sun kanssa rupes kulkee.

On mun mielestä vuosi sinkkuna, aikalailla omissa oloissaan, melko pitkä aika.

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:

NOita viimeisiä virkkeitä on hyvä peesailla. Kannattais ensin kasvaa itse aikuiseksi ennenkuin alkaa sekoileen ja lapsia tekemään

Vieras

Mä oon vielä vanhanaikasempi. Mun mielestä ekat kaks vuotta menee toiseen tutustuessa ihanassa rakkauden huumassa:D Mut oon todellakin kivikaudelta... noi exän nyxän kummin kaimat... en tajuu tätä maailmaa... en todellakaan...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä