Olenkos nyt paha ihminen (miehen exästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä mies otti homman haltuun kun ex (3-vuotta ennen tapaamistamme eronnut) osoitti mustasukkaisuuttaan. Sanoi niin ex-anopille kuin ex-rouvalleen selvät sanat niin, että ei ole sen jälkeen tarvinut vittuiluja kuunneella. Minä en ole koskaan lähtenyt mihinkään mukaan.... en jaksanut antaa tuulta purjeisiin, että hänen sanomisensa olisi silloin joskus edes jossakin tuntenut. Tosin olemme kyllä jo niin vanhoja ettei tuollaiset riitelyt ole alun jälkeen kuuluneet kummankaan puolen elämään. Kunhan lapset eivät kärsi ja asiat saadaan sovittua. Rakkaita ystäviä ei tarvitse olla, mutta homman pitää toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyx:
Meillä mies otti homman haltuun kun ex (3-vuotta ennen tapaamistamme eronnut) osoitti mustasukkaisuuttaan. Sanoi niin ex-anopille kuin ex-rouvalleen selvät sanat niin, että ei ole sen jälkeen tarvinut vittuiluja kuunneella. Minä en ole koskaan lähtenyt mihinkään mukaan.... en jaksanut antaa tuulta purjeisiin, että hänen sanomisensa olisi silloin joskus edes jossakin tuntenut. Tosin olemme kyllä jo niin vanhoja ettei tuollaiset riitelyt ole alun jälkeen kuuluneet kummankaan puolen elämään. Kunhan lapset eivät kärsi ja asiat saadaan sovittua. Rakkaita ystäviä ei tarvitse olla, mutta homman pitää toimia.

Mun mies on oikein hyvissä väleissä ex-melkein-anopin kanssa ja ollaan siellä käyty parit kerrat kaffeellakin :D ..että on se mun mies paha mies, kun sen ex-melkein-anoppi siitä yhä tykkää :saint:

Muuten asiaan mitenkään puuttumatta, meistähän kukaan ei tiedä tarkalleen Emilynin nyxän ja exän asioita, mut mä voin kertoa oman "tarinani". Mä oon sekä se hirveä exä, että se nyxä, kuten jotkut varmaan tietää. Mä en hyväksy mun exän nykyistä, juuri ja juuri täysi-ikäinen muka lasteni äitipuolena on mulle vähän liikaa. En ole ikinä haukkunut ko ihmistä, kunnes alkoi neuvomaan mua lasten hoidossa, silloin suutuin, ja laiton yhden viestin exälle, missä kerroin ettei lasten asiat kuulu kuin lasten vanhemmille. No, tää tyttö soitti mulle, ja haukkui puhelimessa huutaen, ja lapseni oli siinä mun vieressä ja kuuli kaiken. Sen jälkeen en ole tätä ihmistä halunnut nähdä, enkä tule haluamaan. Pointti tässä on se, et vaikka kuinka hiertäisi ja tekis mieli sanoa takas, se voi rikkoa paljon asioita. Meillä meni välit exän kanssa melkein kokonaan tän tytön takia, ja lasten kannalta on hankalaa, etten mä suostu sitä näkemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Vieras

Mä en ymmärrä miksi mun miehen pitäisi selvitellä eksänsä kanssa mitään, kun on jo aikanaan erosta yli päässyt vaikka vietti pitkään sinkkuelämää. Luulisi, että hänen exänsä olisi päässyt erosta jo yli kerta on mennyt kihloihinkin. Ja jos ei (kuten näyttäisi) niin voi uutta avomies parkaa :o

Sinä siis puutut ja vastaat viesteihin joita nyksäsi sa exältään. Mitä ne viestit sinulle kuuluu vaikka haukkuisi sinua kuinka? Anna nyksäsi hoitaa nuo asiat itse. Aikuiset ihmiset ei lähde tuollaiseen mukaan. Vaikutat kypsymättömältä ja haistan mustasukkaisuutta siitä nyksäsi exästä. Kaikki mitä olet täällä kettonut itsestäsi ja parisuhteestasi saa minut vakuuttuneeksi että kauan ei tule tämä kestämään.

En puuttuisi millään tavalla viesteihin, jotka tulevat miehelleni. Hän saisi itse hoitaa asian ja tarvittaessa puolustaa kunniaani. :) Ei olisi minun asiani mennä puuttumaan heidän tämän kaltaiseen viestittelyynsä. Ja kun jättää vastaamatta asiattomuuksiin kokonaan, jaksaa harvempi yksinään kovin pitkään viestitellä.

lue noi omat kirjoitukses ihan rauhassa ja ajan kanssa ja ajatuksella. mieti sen jälkeen kumpi teistä on keskenkasvuinen kakara, sinä vai nyksän eksä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lue noi omat kirjoitukses ihan rauhassa ja ajan kanssa ja ajatuksella. mieti sen jälkeen kumpi teistä on keskenkasvuinen kakara, sinä vai nyksän eksä.

Emilyn on aina väärinymmärretty näillä palstoilla. Pitkät stoorit kirjoittelee elämästään mutta kaikki muut aina muistavat väärin tai eivät ymmärrä lukemaansa.

Mutta vielä tuohon Emilynin parisuhteeseen: pitkäänkin yhdessä olleelle parille tuollainen määrä stressitekijöitä (minun lapsi, sinun lapsi, yhteinen lapsi parin kuukauden tuntemisen jälkeen, huoltajuusriidat, kiusaavat exät...) on iso koettelemus parisuhteelle. Jossakin vaiheessa tuollaiset asiat alkavat hiertää tavalla tai toisella ja tosi iso riski on siinä, ettei tuore suhde tuollaista kestä. Mutta ei kun pykämään niitä yhteisiä lapsia samantien, siitähän se parisuhde paranee kun päästään yövalvomisiin... sen Emilyn varmaan tietää suhteestaan lapsensa isään. Ai niin mitenkäs se menikään aikaisemmissa kirjoituksissa: se exähän oli upea osallistuva isukki...? Kylläme sekin varmasti ymmärrettiin väärin-

Mun ei tarvitse lukea omia kirjoituksiani uudelleen, riittää kun olen nähnyt ne exän viestit ja se kertoo jo vastauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyx:

Mun mies on oikein hyvissä väleissä ex-melkein-anopin kanssa ja ollaan siellä käyty parit kerrat kaffeellakin :D ..että on se mun mies paha mies, kun sen ex-melkein-anoppi siitä yhä tykkää :saint:

Joo, yleensä ne anopit ei tiedä mitään niistä ukkeleista.. kaikkein kahjoimmat on kaikkein suosituimpia, anoppien silmissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Parisuhteessa on aina kaksipuolta. Tuskin on suhde on kunnossa jos toisella on tarve vieraisiin lähteä! Ainakin useimmin! Ja kummallakin on omat versiot kerrottavana sitten eron syistä! Muuhun en ota kantaa. Onneksi oma poika omaa mukavan ja asiallisen "äitipuolen"

Öö.. itse olen ollut tähän asti erittäin mukava ja asiallinen tätä naista kohtaan. Kuten hänkin minua kohtaan, mutta sitten aina jälkeenpäin on pistänyt miehelleni milloin mitäkin valitus viestiä ja kettuilu viestiä.

Ja jos suhde ei ole kunnossa, silloin yleensä erotaan eikä lähdetä vieraisiin.

Niin lisään vielä että toimii meillä molemmin suunnin tuo eikä ole ollut missään vaiheessa kettuiluviestejä mihinkään suuntaan. Itse asiassa olen tolle äitipuolelle asioista soittanut ja hälle on yleensä sopinut isälle ei esim. hoitoon menemiset.

No toiset eroaa toiset menee vieraisiin. Ihmisiä ja suhteita kun on niin monia. Ei yksiselitteistä eikä faktaa!!!

No siellä se katkeruuden syvä rintaääni taas paasaa :saint: "voi nyyh, kun olen yh ja onneton, näin ilkeä ihminen joten ei ihmekään ettei kukaan mies minua huoli"

Olen erittäin katkera etten ole mennyt panemaan näitä kaikkia nyxän exän örkkejä, ja pannut niiltä pullaa unniin parin kk jälkeen.

Voi sniif, käy niin kateeksi sua. :'(

Parisuhteessa on aina kaksipuolta. Tuskin on suhde on kunnossa jos toisella on tarve vieraisiin lähteä! Ainakin useimmin! Ja kummallakin on omat versiot kerrottavana sitten eron syistä! Muuhun en ota kantaa. Onneksi oma poika omaa mukavan ja asiallisen "äitipuolen"

Öö.. itse olen ollut tähän asti erittäin mukava ja asiallinen tätä naista kohtaan. Kuten hänkin minua kohtaan, mutta sitten aina jälkeenpäin on pistänyt miehelleni milloin mitäkin valitus viestiä ja kettuilu viestiä.

Ja jos suhde ei ole kunnossa, silloin yleensä erotaan eikä lähdetä vieraisiin.

Niin lisään vielä että toimii meillä molemmin suunnin tuo eikä ole ollut missään vaiheessa kettuiluviestejä mihinkään suuntaan. Itse asiassa olen tolle äitipuolelle asioista soittanut ja hälle on yleensä sopinut isälle ei esim. hoitoon menemiset.

No toiset eroaa toiset menee vieraisiin. Ihmisiä ja suhteita kun on niin monia. Ei yksiselitteistä eikä faktaa!!!

Joittenkin palstalaisten mielestä se on näemmä ok ja hieno juttu ja kaikkien muitten vika, etenkin uhrien, että exät vainoaa tai kettuilee katkerana. Mutta eiköhän niitä tyyppejä mahdu tännekin palstalle jotka sitten puolustavat täällä katlaisiaan. Sehän on aikuismaista, että haukutaan ja solvataan toisia mutta jos joku sanoo takaisin, se onkin hänen vikansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Mun ei tarvitse lukea omia kirjoituksiani uudelleen, riittää kun olen nähnyt ne exän viestit ja se kertoo jo vastauksen.

Exä sitä ja exä tätä, kun nyt huolehtisit itsestäsi edes.. aika holtittomalta kuulostaa koko touhu. Nyxällä vajaa vuoden ikänen lapsi ja sä pullautat sille jo uutta.. Mikäs orhi se on oikein olevinaan.

Jos sun miehesi lähti vieraisiin, niin en kyllä yhtään ihmettele.

no lue emilyn edes tää viimeks kirjoittamas lause ja kerro sitten, ootko sä aikuinen ihminen vai et...

Emilyn on aina väärinymmärretty näillä palstoilla. Pitkät stoorit kirjoittelee elämästään mutta kaikki muut aina muistavat väärin tai eivät ymmärrä lukemaansa.

Mutta vielä tuohon Emilynin parisuhteeseen: pitkäänkin yhdessä olleelle parille tuollainen määrä stressitekijöitä (minun lapsi, sinun lapsi, yhteinen lapsi parin kuukauden tuntemisen jälkeen, huoltajuusriidat, kiusaavat exät...) on iso koettelemus parisuhteelle. Jossakin vaiheessa tuollaiset asiat alkavat hiertää tavalla tai toisella ja tosi iso riski on siinä, ettei tuore suhde tuollaista kestä. Mutta ei kun pykämään niitä yhteisiä lapsia samantien, siitähän se parisuhde paranee kun päästään yövalvomisiin... sen Emilyn varmaan tietää suhteestaan lapsensa isään. Ai niin mitenkäs se menikään aikaisemmissa kirjoituksissa: se exähän oli upea osallistuva isukki...? Kylläme sekin varmasti ymmärrettiin väärin-

Minäkin muistan tuon upean osallistuvan isän. Nykyään on täysin kelvoton kaikkeen, eikä välitä lapsestaan pätkääkään.

niin just. eihän sun tarvii. kun sä olet täydellinen ja kaikki muut vaan on väärässä.

Joittenkin palstalaisten mielestä se on näemmä ok ja hieno juttu ja kaikkien muitten vika, etenkin uhrien, että exät vainoaa tai kettuilee katkerana. Mutta eiköhän niitä tyyppejä mahdu tännekin palstalle jotka sitten puolustavat täällä katlaisiaan. Sehän on aikuismaista, että haukutaan ja solvataan toisia mutta jos joku sanoo takaisin, se onkin hänen vikansa.

ei ole aikuismaista, mut edelleenkin se kolmannen osapuolen puuttuminen asioihin yleensä vaan pahentaa niitä. jos tilanteen haluaa rauhoittuvan niin on parasta antaa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Huvittavaa taas, että mä olen tässä jälleen kerran se tyhmä vaikka se on miehen exä joka sitä päätään on tähän asti aukonut. Auts, sitten kun sanoo vähän takaisin, niin hyi Emilyn, olet tyhmä ja lapsellinen ja anna miehesi exän olla rauhassa :whistle: Taitaa palstamammat olla samanlaisia katkeruuksia..

Minä aikoinani valitin, että kun avokin exä ei halunnut minua lapsen rippijuhliin. poika kyllä halusi ja olinhan ollut hänen elämässään jo kuusi vuotta. Minun mielestäni exä teki asiassa väärin, koska lapsi nimenomaan halusi minun tulevan. Noh, nettipalstan mammojen mielestä minä olinkin sitten tunkemassa itseäni exän kotiin jne, johon mulla ei ole mitään asiaa ja plaaplaa. Semmosia ne on; nämä palstamammat :D

No meillä ainakin exän nyxsä on käynyt poikani veli puolen kanssa jopa ilman mun lapsen isää meidän lapsen synttäreillä. Isää väsytti eikä jaksanut tulla.
Niin ja rippijuhlissakin olivat!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä