Olenkohan raskaana vai onko mulla joku sairaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Raskaudesta olisin TODELLA häkeltynyt ja ehkäpä paniikissakin, sillä nuorimmainen on vasta 8kk. Ja mä syön pillereitä.

Mutta mulla on ihan samanmoisia oireita kun raskaana ollessa:

- olen ympärivuorokautisessa turvotuksessa
- olen äkäinen kuin ampiainen ja tunteet vaihtelee muutenkin laidasta laitaan
- runsasta valkovuotoa
- olen todella väsynyt vaikka olisikin saanut nukkua yön hyvin
- mahassa tuntuu usein jotain sellaista kuin siell olis perhosia

Ja mä olisin 100% varma et olisin raskaana jos en söis pillereitä.
Joten en jaksa uskoa et olisin paksuna, kun ennenkin toimineet.

Joten voikohan jossain sairaudessa tms. olla samankaltaisia oireita kuin raskaana ollessa?

No et sä siihen vastausta täältäkään saa! Menet ostamaan testin heti kun mahdollista, se on ainoa varma keino saada asia selville. Tuskin se nyt ihan tämänpäivän asia on, että olisi ihan pakko saada selville nyt ja heti...

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
No et sä siihen vastausta täältäkään saa! Menet ostamaan testin heti kun mahdollista, se on ainoa varma keino saada asia selville. Tuskin se nyt ihan tämänpäivän asia on, että olisi ihan pakko saada selville nyt ja heti...

siis mä hanen tässä takaa et jos jollain ollut samankaltaisia oireita ja onkin ollut jotain vikaa. kuten esim joku kasvain mahassa/kohdussa tms..

Kuinka pitkään olet syönyt pillereita ja minkämerkkisiä syöt? Mä olin cerazettejen aikaan monen otteseen 100% varma, että olen raskaana, kun voin pahoin, huimasi ja mielialavaihtelut olivat jotain aivan kamalaa.... Tein jopa muutaman testin ja ne oli negoja. Kun lopetin pillerit, niin oireetkin hävisivät.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Minulla oli samankaltaista ja syynä kilpirauhasen vajaatoiminta. Puhkeaa monesti synnytyksen jälkeen.

Voisko olla?

Mä olen miettinyt tätäkin.. Onko siihen lääkitys vai paraneeko itsekseen?

Mulla irtoaa myös hiuksia TOSI paljon. Välillä jopa sellainen pieni tuppo kun vetää sormilla läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kuinka pitkään olet syönyt pillereita ja minkämerkkisiä syöt? Mä olin cerazettejen aikaan monen otteseen 100% varma, että olen raskaana, kun voin pahoin, huimasi ja mielialavaihtelut olivat jotain aivan kamalaa.... Tein jopa muutaman testin ja ne oli negoja. Kun lopetin pillerit, niin oireetkin hävisivät.

Olen syönyt 8vuotta. Femodenit on mulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Olen syönyt 8vuotta. Femodenit on mulla.

Kauanko olet syönyt nyt synnytyksen jälkeen? Lopetit varmaan raskauden-ja imetyksen ajaksi :D....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Minulla oli samankaltaista ja syynä kilpirauhasen vajaatoiminta. Puhkeaa monesti synnytyksen jälkeen.

Voisko olla?

Mä olen miettinyt tätäkin.. Onko siihen lääkitys vai paraneeko itsekseen?

Mulla irtoaa myös hiuksia TOSI paljon. Välillä jopa sellainen pieni tuppo kun vetää sormilla läpi.

Lääkitys edelleen ja kaipa koko loppuelämän, todettiin kakkosen syntymän jälkeen.

Hiustenlähtö yksi oire muiden joukossa, kannattaa käydä lääkärillä ja pyytää kokeita, ja se ihannearvo on 1-2 ja viitearvoa 4-4.5 tuijottaa jotkut lääkärit liiaksi, mutta jos oireita, kannattaa pyytää lääkitys kokeiluun.

Yhteistyössä