olenkohan raskaana? helps :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maijelson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maijelson

Vieras
Meillä on kohta 6kk tyttö. Ihana pienoinen! Nyt sitten on menkkoja ollut 1 tai kaksi..joo, en muista, i know.. Mutta siis.. Nyt olen odottanut menkkoja.. Viimeisimmät eli ne kai ekat sektion jälkeen alkoi 13.9. Voisko olla mahdollista, että olisin raskaana.. kääk... :))) miehen mielestä se ei oo ainakaan sisälle "päästellyt" mutta voihan sinne joskus luikertaa joku hauska siittiötyyppi..

tein eilen ovistestin huvikseni kun niitä mulla muistin olevan jäljellä ja kun raskaana ollessani koitin huvikseni mitä se näyttäisi, niin sehän näytti oitis kahta punaista viivaa ja samoin kävi eilen. Siis meni noin 10 sekuntia ja vahvat 2 pun viivaa!

Voiko mun ovis olla myöhässä nyt noiiiiin paljon...?? Onko muilla samankaltaisia mietintöjä/kokemuksia? Päässä ja mahassa jännittää.. :)) iiiikss!

Onko sektion jälkeen (yleensäkin synnytyksen jälkeen) hormonit miten sattuu että kuukautiset taas alettuaan jatkavat tulemistaan vähän miten sattuu eikä niin säännöllisesti?

Auttakaa mua.. mua jännittää miehen kans.. :)

mulla alko 17.9 eli pikkasen samassa tilanteessa oon, mutta uskoisin niiden alkavan viikon sisässä. yhden negan testin tein tänään. pitää kokeilla joku aamu uudestaan :D

prismassa on kaks raskaustestiä hintaan 4,10e! käyppä hakee sellainen. ota aamupissaa johonki puhtaaseen "jukurttipurkkiin" tai vastaavaan niin pitoisuudet vahvat...you know.

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
mulla alko 17.9 eli pikkasen samassa tilanteessa oon, mutta uskoisin niiden alkavan viikon sisässä. yhden negan testin tein tänään. pitää kokeilla joku aamu uudestaan :D

prismassa on kaks raskaustestiä hintaan 4,10e! käyppä hakee sellainen. ota aamupissaa johonki puhtaaseen "jukurttipurkkiin" tai vastaavaan niin pitoisuudet vahvat...you know.

eiks siinä prisman testisä tule kuppi mukana... :) ei tarvii alkaa purkkeja tiskaamaan. cittarin testissä ei sitä luksusta ole

Alkuperäinen kirjoittaja voi peura:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:

eiks siinä prisman testisä tule kuppi mukana... :) ei tarvii alkaa purkkeja tiskaamaan. cittarin testissä ei sitä luksusta ole

on on mutta jos haluaa ottaa aamupissan talteen, kukapa kauppaan lähtisi pissahädässä?

Yhteistyössä