Olenkohan minä jakorasia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enhän ole?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ilona";27086152]Mä olen sinkku ja jos haluan seksiä niin sitten harrastan yhden illan juttuja. Joskus on ollut seksisuhteita. Kyllä mäkin siinä seksissä saan ja otan. Ei se ole vain miesten yksinoikeus.[/QUOTE]

Ei olekkaan, mutta kyllä säkin sen tiedät, että jos on mies joka on pannut 100 naista ja nainen jolla on ollut seksiä 100 miehen kanssa, niin suhtautuminen on erilaista. Vai uskotko, että ei ole?

Alkuperäinen kirjoittaja enhän ole?;27086346:
mä en pysty sellasiin n mulle tulee heti tunteita niitä kohtaan,tollasiin kertapanoihin ei ei tule .

No sitten pitänee vaan tyytyä niihin kertapanoihin, tai suhtautua järkiperäisemmin siihen buddyyn. Tietysti siinä pitää olla jännitettä ilmassa mutta samalla vaan pitää huolen että mies ei muilta osin täytä elämänkumppanuuteen vaadittavia kriteereitä, kyllä ne tunteetkin jollain tasolla on kontrolloitavissa.

Minusta ihminen saa paneskella ihan niin usein kuin haluaa ja vaihtaa sitä partneriakin siinä mielensä mukaan, saa olla kierrossa useampiakin jos pelisäännöt on kaikille selviä. Ihan oikeastikaan se järvi ei soutamalla kulu.

Sitä silti ihmettelen, miten joillekin on ihan okei pyöritellä jotain panokavereita samaan aikaan kun deittailee jo niitä "tositarkoitus"-kumppaneita. En tarkoita, että tämän ketjun fuckbuddyn mainitsijat tekisivät näin, mutta olen törmännyt tähän muualla. Itsestäni ainakin tuntuisi vähän nihkeältä saada kuulla kuinka deittailukohteeni on käynyt vetämässä toista naista jopa meidän treffien jälkeen, yöh.

Yhteistyössä