Olenkohan ainoa tällainen... (seksijuttua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylmä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kylmä nainen

Vieras
En ole koskaan saanut orgasmia. En harrasta milloinkaan itsetyydytystä, miksi harrastaisin kun en saa siitä mitään irti, tunnen vaan itseni hölmöksi. Seksi on mulle läheisyyttä, ei juurikaan muuta...

Ikää on jo 30 vee joten tuskin korjaantuu iän myötä tämä homma, ja lapsia on kaksi.

Ei tää mua enää niin häiritse, olen asian hyväksynyt... olenkohan ainoa jolla on tällainen ongelma?

Kai tuota nyt vois tutkiakin. Että onko kaikki hermotus kunnossa alapäässä. Vai mistä johtuu. Pärjäähän sitä ilmankin, mutta kyllä se iso-oo on ihan "kiva"...

Tuskin olet ainoa, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä saada sitä isoa Oota. Itsetyydytyksellä saattaisit löytää ja keksiä just sen oikean kohdan ja voisit opastaa sitten miestäkin tutkimusretkellä :D ;) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Tuskin olet ainoa, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä saada sitä isoa Oota. Itsetyydytyksellä saattaisit löytää ja keksiä just sen oikean kohdan ja voisit opastaa sitten miestäkin tutkimusretkellä :D ;) :hug:

En ole koskaan saanut sitä omaa kivaa toimimaan kohdallani, ei vaan tunnu miltään.

minulla sama ongelma:( olen 26-vuotias yhden lapsen äiti enkä koskaan ole saanut. vain mies tietää tästä ongelmasta, muille en ole koskaan puhunut siitä. nautin seksistä kyllä muuten ja kiihotun, mutten vain saa.

Minäkään en koskaan ole masturboinut, en saa siitä mitään irti. Ei se tunnu miltään, paitsi jos oma mies sen tekee ;) Orgasmeja olen saanut kyllä. En silti kuvaisi itseäni kylmäksi, vaikka en itseäni tyydytäkkään. Enkä myöskään koe itseäni mitenkään erikoiseksi sen suhteen. Sen suhteen ehkä, että klitoriksen kiihottaminen tuntuu minusta vastenmieliseltä :( G-piste toimii mulla :)

Kokeileppa suihkulla klitorista suihkutella niin voisit orkut saadakin. Mä oon ite saanu yhdynnässä varmaan kerran tai pari kunnolla, hilkulla on kyllä ollut useinkin mutta suikussa saan sen helpoiten ;) ja ikää on täälläkin jo vähän yli 30v ja lapsiakin jo on. Ja vasta nyt oon alkanu saamaan mitenkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Toinenkin löytyy:
Minäkään en koskaan ole masturboinut, en saa siitä mitään irti. Ei se tunnu miltään, paitsi jos oma mies sen tekee ;) Orgasmeja olen saanut kyllä. En silti kuvaisi itseäni kylmäksi, vaikka en itseäni tyydytäkkään. Enkä myöskään koe itseäni mitenkään erikoiseksi sen suhteen. Sen suhteen ehkä, että klitoriksen kiihottaminen tuntuu minusta vastenmieliseltä :( G-piste toimii mulla :)

Olen luullut oikeasti olevani ainoa joka ei masturboi... onhan se aika yleistäkin (kai) ettei saa orgasmia yhdynnässä, mutta kun ei edes itse saa aikaan.

Mulla ainakin ikäkin on auttanut, jotenkin sen homman on "oppinut". Nuoruudessakin olen nauttinut kovasti seksistä, mutta aikuisempana kroppa on oppinut ja automatisoinut sen O:n. Kuten sitä sanotaan, O tapahtuu päässä... rentoutumista se vaatii, eikä saa jäädä kuulostelemaan että tuleeks se nyt vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja yrittää kannattaa:
Kokeileppa suihkulla klitorista suihkutella niin voisit orkut saadakin. Mä oon ite saanu yhdynnässä varmaan kerran tai pari kunnolla, hilkulla on kyllä ollut useinkin mutta suikussa saan sen helpoiten ;) ja ikää on täälläkin jo vähän yli 30v ja lapsiakin jo on. Ja vasta nyt oon alkanu saamaan mitenkään...

Kiitos vinkistä! Imetän vielä ja se vie lopunkin mielenkiinnon, mutta kokeilen tätä kun imetys loppuu. Kiva kuulla että toivoa on vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Mulla ainakin ikäkin on auttanut, jotenkin sen homman on "oppinut". Nuoruudessakin olen nauttinut kovasti seksistä, mutta aikuisempana kroppa on oppinut ja automatisoinut sen O:n. Kuten sitä sanotaan, O tapahtuu päässä... rentoutumista se vaatii, eikä saa jäädä kuulostelemaan että tuleeks se nyt vai ei.

En usko että yliyrittämisestä on kyse, en ole enää vuosiin edes ajatellut koko asiaa tai odottanut saavani.

Loppujen lopuksi orgasmi on kuin aivastus. tulee, ei tule, tulee, ei tule. sit se tulee ja helpottaa mutta kestää niin lyhyen ajan, että vaikka minä saankin orgasmin niin minusta parempaa on läheisyys ja hellyys.
en edes kovin usein jaksa nähdä vaivaa saadakseni orgasmin.
suihkulla kyllä tulee helposti mutta yhdynnässä se vaatii todellista rentoutumista tai pitkän esileikin.

Samma här. Nämäkin on sellaisia asioita, joita ei ihan hirveästi viitti hehkuttaa :D Saan kaiken tarvitsemani mieheni tekemänä, ja se tuntuu 100 kertaa paremmalta. Tuohon orgasmin saamiseen en osaa sanoa mitään, kun kaikki tuntee tyydytystä niin eri tavoilla...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä nainen:
En ole koskaan saanut orgasmia. En harrasta milloinkaan itsetyydytystä, miksi harrastaisin kun en saa siitä mitään irti, tunnen vaan itseni hölmöksi. Seksi on mulle läheisyyttä, ei juurikaan muuta...

Ikää on jo 30 vee joten tuskin korjaantuu iän myötä tämä homma, ja lapsia on kaksi.

Ei tää mua enää niin häiritse, olen asian hyväksynyt... olenkohan ainoa jolla on tällainen ongelma?

et oo. täältä löytyy toinen. mä kyl välillä viihdytän itseäni jos oikein kovasti tekisi mieli, mutta orgasmia en vaan saa. eikä sitä osaa kaivata kun ei sellaista ole kokenut. seksi kyllä on kivaa ja nimenomaan sitä läheisyyttä.

minusta tuntuu että toivo on jo mennyt. kaikki mahdolliset suihkut on kokeiltu ja miehen kanssakin nautin kyllä, tuntuu hyvältä mutta mitään ei vaan tapahdu:/ ei vaikka rakastelua jatkuisi kaksi tuntia ja mitä tekisi. nykyään en sitä edes ajattele, paha mieli vaan tulee kun en pysty normaalisti nauttimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä nainen:

et oo. täältä löytyy toinen. mä kyl välillä viihdytän itseäni jos oikein kovasti tekisi mieli, mutta argasmia en vaan saa. eikä sitä osaa kaivata kun ei sellaista ole kokenut. seksi kyllä on kivaa ja nimenomaan sitä läheisyyttä.

Niinpä, eipä sitä osaa niin kaivatakaan... kymmenisen vuotta sitten vielä yritin ja surin kun ei onnistunut, nyt en juurikaan edes ajattele koko asiaa.

Minäkään en harrasta itsetyydytystä koska en todellakaan saa minkäänlaista nautintoa siitä että itse itseäni sormeilen tai sitten sauvalla itse itseäni tökkisin :/ Ja mielikuvitusta kyllä riittää vaikka muille jakaa mutta eipä niin ei. Kyllä mä miehen tarvin siihen orgasmin saantiin :p

Saan orkkuja kun mies panee mua takaa, puristaa pepusta ja työntää kunnolla pilluuni. Ihaninta on ollut yhtäaikaa kolmen pojan kanssa, yksi pillussa, toinen pepussa ja olen imenyt kolmatta kunnes siltä on kunnolla roiskunut suuhuni. Yleensäkin tykkään ottaa suihin ja vielä kunnon mällit. ..