Minä osasin ainaki jotenki varautua keskenmenoon, kun olo oli semmonen, että ei siellä enää mitään oo tms... Maha oli TODELLA ilmava, mutta ei yhtään kipeä. Ehkä vähän semmosta menkkamaistakipua oli alavatsassa... Mutta jos se tulee pois, niin verta tulee.. Tai ainaki mulla se sitten lopulta veren mukana tuli pois. Nyt aattelinki, että jos alan odottamaan, niin ootan ainaki viikoille 7-8, ennenku otan yhteyttä mihinkään (neuvolaan tms) ja ennen ku kerron koko jutusta kellekään! (paitsi miehelleni) Nyt sen ainaki huomasi, että se tosiaan TULEE ja VOI TULLA pois näin alussa... (Mulla siis rv 6+2)
Suosittelisin odottelemaan... Jos vuotoa tulee, niin todennäkösesti ehkä meni kesken. Jos taas vuotoa ei tuu ja viikot on 6 tai enemmän, nii ei muuta ku yhteyttä tk:hon.
---
Tosiaan tosta omasta olostani KM:n jälkeen.... Perjantaina, jolloin km tapahtu, olo oli ihan normaali, ehkä jopa iloinen tms. Mutta se oliki vaan jotain shokkia... Lauantaina olin tosi väsyny ja apea, en jaksanu kiinnostua mistään ja vaeltelin vaan. Ja lauantai-iltana sitte itkin koko illan ja surin menetettyä lasta... Kuvittelin jo, että minussa on joku vikana, ku se tuli heti pois ja entä jos en saa koskaan lasta. Sunnuntainaki olo oli vielä ihan tyhjä ja ontto. Nyt sitten alkaa jo aurinko paistamaan ja pikkuhiljaa alkaa käsittämään, että ehkä se toinen raskaus saattaa sittenkin joskus alkaa.... ellei sitten heti keskeydy... taas... Mut toivotaan parasta!