Olenko todellakin ainoa joka ei ole naantalin aurinko aamuisin?

• Viestiketjun aloittaja Kiukku-Iita
  • Ensimmäinen viesti
Kiukku-Iita
Kun tuntuu että kaikki tuntemani äidit ainakin sanoo mm. kuinka ihanaa on aamulla nousta ylös, eikä haittaa yövalvomiset. Pyöräytetään tyyliin 5 tähden aamiainen koko perheelle eikä haittaa yhtään että olet nukkunut 3 tuntia viime yönä.

Minä olen aamulla sellainen etten jaksa puhua sanaakaan ennen kuin olen saanut jotain suuhuni. En pidä aamulla metelistä ja Ärsyttää kun naapurit pitää sellaista hulabaloota ENNEN SEITSEMÄÄ ettei piitata tippaakaan nukkuuko meidän taloudessa lapsi vielä vai ei.

mun on lähipiiri oppinu sen et mulle ei kannata puhua ennen aamukahvia. jopa töissä jättävät mut jo rauhaan, ennen ku olen saanu jogurtin syötyä ja kahvin naamaani.. en ärjy (ellei kysellä tyhmiä tai liian vaikeita ennen henkistä heräämistä) vaan en vaa yksinkertasesti tajua mitä mulle sanotaan.

Et, iteki oon aikamoinen kiukkuttelija aamuisin, juoput naapurit popittaa ja mekastaa öisin ja kuopus tekeepi hampaita joten puolet yöstä menee hänen rauhoittamiseen ja uudelleen nukuttamiseen. |O

Et ole. Naantalin aurinko on peittynyt auringonpimennykseen täällä, eikä se esiin tulekaan ennen kuin saan kahvia. Aamun pitäisi alkaa hiljaisuudessa, vain kahvinkeittimen porina on ainoa ääni, jota aamuisin rakastan. Lasten heleät äänetkään eivät ole musiikia korville ennen kahvia.
Ja äreyttä voi aiheuttaa aamulla jo ihminen, joka sanoo pirteästi Huomenta ja alkaa puhua pulputtaa tauotta..

hippatralla
Niin, ehkä nämä "Aamut on niin mahtavia, eikä ole yhtän väsy" ihmiset kiillottavat sitä sädekehäänsä ylistämällä jaksamistaan kun huomaa toisen olevan aivan puhki. Jotkut saavat voimaa toisen tuskasta.

:wave: minä myös äreenä ennen muutamaa kupillista kahvia.. ja ihan turha kysellä mitään tyhmiä/viisaitakaan, ennen ku äiti on saanu kahvia; muuten tulee vaan murinaa.. ;) ja ei meilläkään mikään viiden tähden buffetaamupala tule kellekkään; ihan leipä/murot/ jugurtti ja jotain juomaa.. sit jos joku haluu puuroa, sitä saa tehtyä mikrossa oikein kätevästi.. :D

Mulle on ihan sama olenko nukkunut hyvin vai huonosti kun olen jokatapauksessa aamusin ku persiiseen ammuttu karhu. Onneks mies on saanu jo nuorena hyvän opin kun anoppi on samanlainen :D
Meidän elosalama on sit tullu isäänsä eli kun silmät aukee niin suu on korvissa samantien :eek:

Yhteistyössä