Olenko teidän mielestä lihava/normaali/hoikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuskin lihava, ehkä hieman pyöreä, tai enemmänkin pehmeä. Vyötärönympärys on vähän iso kyllä... Muutaman kilon pudotuksella voisi saada paremman olon ja solakamman olemuksen. Mä olen 170/70 ja en ole lihava, mut vähän pehmeä, onneni on tiimalasikroppa ja tasainen rasvankerääntyminen. 10 kg saisi lähteä nyt talven aikana.

Olen sentin lyhyempi, mutta sama paino. Vyötärö on 74 cm. Mahan kohdalta en edes uskalla mitata.. :( En tiedä millainen on sinun ruumiinrakenteesi, mutta itse aloitin juuri tiukan laihdutuskuurin ja tavoitteena saada paino ainakin 60 kg.

mulla on omasta mielestänikin iso vyötärönympärys. Tuossa alavatsalla on sellainen pelastusrengas, josta kohtaa ympärysmitta 95 cm!!

Mulla on kertynyt ylimääräinen lähinnä perseeseen ja reisiin ja vyötärölle.

Jos itseeni vertaan, olen muutaman sentin lyhyempi ja noin 10kg hoikempi. Niin itse ajattelin että olisin hiukan pyöreässä kunnossa, eli yrittäisin hiukan tiputtaa. Mutta todennäköisesti olet ihan normaalissa mitoissa bmi kannalta ajateltuna. Jos ei itsellä ongelmaa niin ei syytä olla muillakaan.

No mä painan saman verran ja olen neljä senttiä sua pidempi,vyötärö on tällä hetkellä 72,5cm ja mä pidän itseäni normaalina.Pienen kiinteytyksen tarpeessa tuo keskivartalo on ja sille jtoain nyt teenkin.Samaa suosittelen sulle ap. =)

Siis sehän riippuu ihan vartalotyypistäkin! Jos oot sinut itses kanssa niin mitä turhia murehtimaan.
Itse 164cm ja 59kg...tunnen itseni lihavaksi, mutta se johtuu siitä että raskauden jälkeen jäi tää melkein 10 kiloa extraa

Alkuperäinen kirjoittaja et oo:
No tuskin lihava, ehkä hieman pyöreä, tai enemmänkin pehmeä. Vyötärönympärys on vähän iso kyllä... Muutaman kilon pudotuksella voisi saada paremman olon ja solakamman olemuksen. Mä olen 170/70 ja en ole lihava, mut vähän pehmeä, onneni on tiimalasikroppa ja tasainen rasvankerääntyminen. 10 kg saisi lähteä nyt talven aikana.

Täällä täysin samat aatokset.Synnytyksestä nyt puoli vuotta ja tiputtaa pitäis... Motivaation keräys menossa :D

Mulla on suunnilleen samat mitat, paitsi painoa n. 10 kg enemmän. Taitaa itse asiassa vyötärönympärys olla pienempi kuin sulla... Keskivartalolihavuus on vakavinta, perseeseen ja reisiin kertyvät rasvat ei ole niin haitallisia kuin sisäelinten ympärillä oleva rasva. Suosittelisin laihduttamaan.

Painoindeksi on: 23,7 - Normaali paino

Muutaman kilon pudotuksella saisit varmaan paremman mielen itsellesi, ainakin siltä kuulostaa. :) Miten olisi jotkut jumppaliikkeet, joilla yrität vaikuttaa siihen vyötärönseutuun?

Yhteistyössä