N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Minusta noissa kyselyissa siita saako 'aikuisia' lapsiaan auttaa rahallisesti ei olla kysytty sita etta ovatko nama samaiset lapset 'saaneet kaiken mita rahalla voi ostaa' koko ikansa!! Siina on valtavan suuri ero. Voin kertoa etta vaikka olemme 'rikkaita' ja voimme rahallisesti auttaa 'aikuista' lastamme niin paljon kuin haluamme/emme halua, se ei todellakaan tarkoita sita etta han olisi saanut KAIKEN rahalla ostettavan lapsena. Listaamaan naita en tassa viitsi ryhtya,,, kunhan vaan totean. Avitus elamassa omille jaloilleen paasemiseen ja ylenpalttista tavaralla/rahalla hemmottelua lapsena ei aina voi eika pida rinnastaa. Jalleen kerran muistutan niista ah!niin!ihanista! harmaan eri savyista,,,,
Olen varmaan jotenkin outo, kun olen aina ajatellut niin, että kun nuori muuttaa omaan asuntoon, hän haluaa olla itsenäinen ja elättää itse itsensä. Toki suurin osa vanhemmista auttaa alussa rahallisesti ja tavarahankinnoin, mutta mikä idea on muuttaa omaan asuntoon, jos ei halua edes yrittää maksaa itsenäisesti vuokraa ja ruokakulujaan ja laskujaan? Eikö silloin kannattaisi asua vielä kotona? Ja puhun nyt työssäkäyvistä yksinasujista, opiskellessa on tilanne hiukan eri.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Minusta noissa kyselyissa siita saako 'aikuisia' lapsiaan auttaa rahallisesti ei olla kysytty sita etta ovatko nama samaiset lapset 'saaneet kaiken mita rahalla voi ostaa' koko ikansa!! Siina on valtavan suuri ero. Voin kertoa etta vaikka olemme 'rikkaita' ja voimme rahallisesti auttaa 'aikuista' lastamme niin paljon kuin haluamme/emme halua, se ei todellakaan tarkoita sita etta han olisi saanut KAIKEN rahalla ostettavan lapsena. Listaamaan naita en tassa viitsi ryhtya,,, kunhan vaan totean. Avitus elamassa omille jaloilleen paasemiseen ja ylenpalttista tavaralla/rahalla hemmottelua lapsena ei aina voi eika pida rinnastaa. Jalleen kerran muistutan niista ah!niin!ihanista! harmaan eri savyista,,,,
Olen varmaan jotenkin outo, kun olen aina ajatellut niin, että kun nuori muuttaa omaan asuntoon, hän haluaa olla itsenäinen ja elättää itse itsensä. Toki suurin osa vanhemmista auttaa alussa rahallisesti ja tavarahankinnoin, mutta mikä idea on muuttaa omaan asuntoon, jos ei halua edes yrittää maksaa itsenäisesti vuokraa ja ruokakulujaan ja laskujaan? Eikö silloin kannattaisi asua vielä kotona? Ja puhun nyt työssäkäyvistä yksinasujista, opiskellessa on tilanne hiukan eri.
En ole ajatellut maksavani lasteni elamaa koko oman loppu elamani. Mutta samalla, pehmea sydamisesti, ja sinun mielestasi ilmeisesti vaarin, en myoskaan halua etta he joutuvat kaymaan lapi saman kuin mina tai heidan isansa. Ja se meille sallittakoon. Vanhin lapseni pitaa valivuotta ja on toissa, nuorten vaateliikkeessa (Hollister) ja hanella on kamppakaveri. En halua etta han asuu enaa kotona, monestakin syysta. Lapseni maksaa autokulunsa, autovakuutuksensa, bensansa, ruokansa, sahkonsa, sun muut elamiseen liittyvat kulut, seka lapsensa elatusmaksun - me maksamme vuokran. Siina on minusta vastuuta hanelle tarpeeksi talla hetkella. Opiskelut alkavat ensi syksylla ja se tulee olemaan valtavan paljon kalliimpaa meille kuin tama jarjestely. Tuloistamme johtuen, opiskelujen rahoitus tulee suoraan meidan pussistamme , ilman mitaan opintolainoja tai rahoja. Onko tama sitten lapsen taysin pilalle hemmottelua? Mene ja tieda,,, kukin tekee parhaansa mukaan, omien periaatteittensa mukaan, ja toivoo etta kaikki kaantyy parhain pain loppujen lopuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mu mielestä lapsille ei todellakaan pidä maksaa kaikkea ja olen onnellinen, et itse en lapsena/nuorena saanu kaikkea mitä halusin.
No löytyipä täältä edes yksi samoin ajatteleva!Tuossa yhdessä ketjussa moni sanoi, että on ihan ok, jos vanhemmat maksavat lapselleen kaiken koko tämän elämän ajan, jos vanhemmat on niin rikkaita. Minun mielestäni he tekevät lapselleen karhunpalveluksen.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mu mielestä lapsille ei todellakaan pidä maksaa kaikkea ja olen onnellinen, et itse en lapsena/nuorena saanu kaikkea mitä halusin.
No löytyipä täältä edes yksi samoin ajatteleva!Tuossa yhdessä ketjussa moni sanoi, että on ihan ok, jos vanhemmat maksavat lapselleen kaiken koko tämän elämän ajan, jos vanhemmat on niin rikkaita. Minun mielestäni he tekevät lapselleen karhunpalveluksen.
Niin unelmointiahan se vaan on monen osalta=tuskinpa vaan niitä rikkaita vanhempia niin pilvin pimein suomessa on. Kyl varmaan kaikille sellainen rikas kaiken maksava vanhempi tietysti kelpaisi. Se tosin on kamalaa jos joku maksattaa kaiken vanhemmillaan vaik näil ei ois edes varaa siihen vaan joutuvat raatamaan niska limassa aikuisen lapsensa puolesta!!!
Se olisi suorastaan hävytöntä!!
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Nii no... Mun mielestä ei vain ole järkevää edes sitä asuntoa hankkia.. Ku mu mielestä lapsen on hyvä itse opetella asunnon hankkimista ja vuokrasopimusten tekoa yms. ihan itsenäisesti, ettei jatkossakaan mene sormi suuhun. Mutta jokainen tekee tyylillään ja tää on vain mun mielipide =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Nii no... Mun mielestä ei vain ole järkevää edes sitä asuntoa hankkia.. Ku mu mielestä lapsen on hyvä itse opetella asunnon hankkimista ja vuokrasopimusten tekoa yms. ihan itsenäisesti, ettei jatkossakaan mene sormi suuhun. Mutta jokainen tekee tyylillään ja tää on vain mun mielipide =)
Hiton hyvin ainakin minä olen tuon taidon (ja paljon muutakin) oppinut, vaikka mun vanhemmat vuokrasi mulle ekan "oman" asuntoni (yksiön), maksoivat takuuvuokran, kalustivat sen, jne.
Alkuperäinen kirjoittaja tekopyhää:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Nii no... Mun mielestä ei vain ole järkevää edes sitä asuntoa hankkia.. Ku mu mielestä lapsen on hyvä itse opetella asunnon hankkimista ja vuokrasopimusten tekoa yms. ihan itsenäisesti, ettei jatkossakaan mene sormi suuhun. Mutta jokainen tekee tyylillään ja tää on vain mun mielipide =)
Hiton hyvin ainakin minä olen tuon taidon (ja paljon muutakin) oppinut, vaikka mun vanhemmat vuokrasi mulle ekan "oman" asuntoni (yksiön), maksoivat takuuvuokran, kalustivat sen, jne.
Taidat olla vähän tekopyhä Ravistettava, kun itse olit mukana arvostelemassa sitä yhtä välivuotta pitävän 19v tytön äitiä tässä taannoin...