olenko ryssinyt synarelan kanssa?

Olen käyttänyt synarelaa nyt viikon verran. Jo aiemmin häiritsi se, että toisinaan tuntuu ettei pullosta tule kunnon annoksia. Tänään päätin vielä palata ohjeeseen, jos siellä olisi jotain vinkkiä mitä tehdä jos kunnon suihkausta ei irtoa. No eipä löytynyt apua sieltä eikä aiemmista synarela ketjuista. Ohjeesta löysin kyllä maininnan, että jos käyttää molempiin sieraimiin samalla kertaa, niin pidä 30 sek tauko. Eli apua: Olenko pilannut koko ivf:n liian pienillä suihkauksilla ja liian lyhyillä suihkausten väleilä?! Muita munaajia?
 
Hei Zoona!

Olen käyttänyt nyt 14 pv. Synarelaa. Alkuun piti tehdä koe sumute että paine pullossa aktivoituu. Muistitko tehdä? Juu ja olen pitänyt sen 30 sek. tauon. Suihkeen tulossa ei ongelmaa. Mutta jos olet jo suihkutellut niin luulisi pullonkin jo aktivoituneen. En usko että pilannut. Oot kuitenkin saanut sieraimiin sitä ainetta? Suosittelen pitämään sen tauon ennen kuin suihkutat toiseen sieraimeen. Ja reipas nopea painallus kyllä sieltä neste tulee. Ei se suihke oo sen kumallisempi, kuin apteekkien nenäsumutteet. Samalla tavalla. Ja ainahan voit kysyä lääkäriltä tai hoitajalta jos epäilyttää.

Lisäys: Muistathan pestä lämpimällä vedellä se sumutepää ennen ja jälkeen käytön n. 15sek. ajan!! Ettei mene tukkoon. Tuu kertoo jos käyttö yhtään helpotti..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä