Olenko raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tikrulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tikrulainen

Vieras
Tyhmä otsikko mutta en muuta keksinyt :headwall:
Haluaisin hiukan ohjeita, jos joku osaisi kertoa. Eli meillä on poika 10 kk ja olimme yhdynnässä ilman ehkäisyä mieheni kanssa. Nyt sitten mietitään, että tuleekohan toinen lapsi perään? Kuukautiset eivät vielä ole alkaneet, joten miten mahdollista on olla raskaana? Lapsi kyllä olisi ihana, mutta en tiedä olisiko ihan vielä pitänyt tulla :p .
Ja miten aikaisin pystyn tekemään testin, jotta saisi varmistuksen? Koska kuukautiset eivät vielä ole alkaneet niin en oikein tiedä miten se tulisi laskea... Eli odotanko viikon vai kaksi?

No jos ajatellaan, että tulit tästä yhdestä kerrasta ilman ehkäisyä raskaaksi, niin silloin olis täytynyt olla sun ovulaatio. Ja jos siitä lasketaan, niin noin 2 viikon kuluttua pitäis alkaa kuukautiset, ja silloinhan sitä aletaan testailla onko raskaana vai ei.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 13:08 vieras kirjoitti:
voi kiesus....ennustus pallosta katsottuna näyttäis nyt siltä että raskaana olet!!!!
osta testi!

Sulle mä haluaisin vain sanoa, että lue ensin teksti mihin vastaat!
Mä en halunnut saada vastausta pitääkö mun ostaa testi... se oli jo ostettuna. Mun kysymys oli, että miten aikaisin voi tehdä testin?? Mutta en ymmärrä miten edes vaivaudut kuluttamaan aikaasi vastaamala tämän palstan viesteihin jos ärsyttää.
Mutta meitä on moneen junaan ja loput tulee resiinalla perässä!

Kiitos muille vastanneille asiallisista viesteistä.

eli jos testi on normaali eikä näitä herkkiä testejä niin testaa kaksi viikkoa sen suojaamattoman yhdynnän jälkeen (käsittääkseni niitä oli vain yksi, eli helppo laskea). tai varman päälle jos otat niin testaa 3-4 viikkoa yhdynnän jälkeen.

Yhteistyössä