Olenko raskaana?? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Tein tänään raskaustestin ja tulos oli positiivinen. Testin tein siksi koska tissit ovat arat, etova olo, menkkakipuja jne. Syön e-pillereitä, mutta unohdin ottaa pari liuskasta. Ja nyt itse kysymykseen, onkohan mahdollista, että tulos on sittenkin väärä pos?

kuva: Aijaa.com - 10717804

Väärä negatiivinen voi tulla, mutta väärä positiivinen on harvinaisempi. Ehkäpä pillerit sitten pettivät? Varaahan aika lääkäriin testiin ja siitä sitten eteenpäin.

No minäkään en kyllä tuossa toista viivaa näe. Ja jos syöt e-pillereitä, niin miksi täällä kansa onnittelee...? Hakisin apteekista digitaalisella näytöllä olevan testin, mitä te noiden viivojen kanssa pelaatte kun sitten näette omianne.

[QUOTE="vieras";26911750]No minäkään en kyllä tuossa toista viivaa näe. Ja jos syöt e-pillereitä, niin miksi täällä kansa onnittelee...? Hakisin apteekista digitaalisella näytöllä olevan testin, mitä te noiden viivojen kanssa pelaatte kun sitten näette omianne.[/QUOTE]

suosittelen paremman koneen ostamista ja silmälasien hommaamista jos ei toista viivaa näe :D pitää kyllä aika sokea olla kun ei näe.

Luulen että olet raskaana ihan vaan sen takia että tissit on arat, jos ne ei ole koskaan ennen sitä olleet. Mulla on ainakin kummassakin raskaudessani ollut ensimmäinen merkki tuo rintojen arkuus, eikä ne oo koskaan muuten olleet arat.

[QUOTE="apua";26911804]suosittelen paremman koneen ostamista ja silmälasien hommaamista jos ei toista viivaa näe :D pitää kyllä aika sokea olla kun ei näe.[/QUOTE]

Ei näy munkaan näytöllä. Paremman näytön hankinta on suunnitteilla... Mulla siis pöytäkone.

positiivinen on..ja joku sanoi että ote yhteys neuvolaa heti kun oot kerta pillereitä syöny,pyh toki ei niitä enää kande ja tartte syödä mutta ei ne vahinkoa ole aiheuttanut.

itsellä huomasin vasta vkolla 11 olevani raskaana vaikka söin pillereitä..söin aina 3laattaa putkeen lääkärin määräämänä niin en tajunnut epäillä mitään ja sillon neuvola täti sanoi että ei tuo nyt mitään yleistä ole että tulee raskaaksi pillereistä huolimatta ja nimenomaan korosti että niistä ei ole ollut sikiölle haittaa..
nimimerkillä tossa tuo 5v e-pilleri pistää menemään :D

[QUOTE="apua";26911804]suosittelen paremman koneen ostamista ja silmälasien hommaamista jos ei toista viivaa näe :D pitää kyllä aika sokea olla kun ei näe.[/QUOTE]

Juu, pitääpä ostaa. Suosittelen sinulle ottamaan ne pillerit ajallaan, jos et kerran lasta ole halunnut. Vai oletko ihan tarkoituksella niitä unohtanut ottaa? Kun innolla otat onnitteluja vastaan etkä ole yhtään kauhuissasi..