Olenko outo? Lapsen nukkumisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seikku

Vieras
Joo, illan ratoks kehitettiin sitten vielä pienimuotonen kina miehen kanssa just sopivasti ennen juhannusta :D Ollaan lähössä isovanhempien mökille n. viikoksi. Alettiin miettiä nukkumisjärjestelyjä ja miehen mielestä meidän tytön(3,5 v) ois parasta nukkua mummon ja ukin ja isoveljensä (12v) kanssa samassa ns. aitassa (pelkkä iso sänky siellä, muuta ei mahdu). Mut mun mielestä toi ois huono ajatus! En tiedä miks, mutta mä haluun, että mun pikkunen (:D) nukkuu mun kanssa samassa rakennuksessa edes! Aikasemmin ollaan kyllä nukuttu tuolla samassa huoneessa, varsinaisessa mökissä, miehen ja lapsen kanssa, nyt mies jostain syystä ehdotti tuota ja on nyt ihan sitä mieltä, et niin on tehtävä ja mikään muu ei käy. Lapsi todennäkösesti ite sanois kysyttäessä, että haluaa nukkua mummon ym. kanssa (oishan se vaihtelua), mut epäilen, että tulis kuitenkin ikävä tms.. Ja eniten vaivais mua, kun en tietäis, miten niillä siellä menee! Mielipiteitä vaan kehiin...

siis MIES H A L U A A olla sun kans.. kyllä ne selviää..
pakkaat mukaan tosi sexyjä alusvaatteita JA N A U T I T

Alkuperäinen kirjoittaja seikku:
Joo, illan ratoks kehitettiin sitten vielä pienimuotonen kina miehen kanssa just sopivasti ennen juhannusta :D Ollaan lähössä isovanhempien mökille n. viikoksi. Alettiin miettiä nukkumisjärjestelyjä ja miehen mielestä meidän tytön(3,5 v) ois parasta nukkua mummon ja ukin ja isoveljensä (12v) kanssa samassa ns. aitassa (pelkkä iso sänky siellä, muuta ei mahdu). Mut mun mielestä toi ois huono ajatus! En tiedä miks, mutta mä haluun, että mun pikkunen (:D) nukkuu mun kanssa samassa rakennuksessa edes! Aikasemmin ollaan kyllä nukuttu tuolla samassa huoneessa, varsinaisessa mökissä, miehen ja lapsen kanssa, nyt mies jostain syystä ehdotti tuota ja on nyt ihan sitä mieltä, et niin on tehtävä ja mikään muu ei käy. Lapsi todennäkösesti ite sanois kysyttäessä, että haluaa nukkua mummon ym. kanssa (oishan se vaihtelua), mut epäilen, että tulis kuitenkin ikävä tms.. Ja eniten vaivais mua, kun en tietäis, miten niillä siellä menee! Mielipiteitä vaan kehiin...

OT, mutta itse en voi kyllä käsittää, miten ketään pystyy oikeasti heittäytymään rakastelemaan oikein ajatuksella jos lapsi on samassa huoneessa TAI vuoteessa...ei vaan ymmara tata.

Ja älkää käsittäkö väärin. En siis millään muotoa kritisoi, mutta itse en vain pysty keskittymään vaikkei se pahaltakaan tunnu, mutta siitä kuitenkin jää se heittäytyminen pois, kun kuulee vauvan siinä lähellään.
Siksi meidän lapset ovatkin siirtyneet aikaisin lasten huoneeseen ;)

Ymmärrän kyllä toisaalta mitä tunnet, mutta kokeile edes sitä että antasit lapsen nukkua isovanhempiensa kanssa. On tärkeää luoda kunnollinen side ja nauttia heistä niin kauan kuin he pystyvät olemaan osa lapsen elämää. :)

No mutta aitta kai on ihan liki mökkiä? Ja mummo ihan hyvä kuntoinen? Eli ei periaatteessa oo mitään estettä etteikö lapsi nyt pääsisi vaikka keskellä yötä tulemaan sun luoksesi halutessaan?

Kysy nyt ees lapselta. elämys hnelle jos pääsee mummon kanssa nukkumaan yötä ihan yksin ilman äitiä tai isiä. voihan nimittäin olla että lapsi ei lopulta halluakaan mennä mummon kanssa unille vaan haluaa olla äidin liki.

Kiitos näkökulmista.. Ajattelin kyllä nyt sitten kysyä lapselta, haluaako nukkua mummon, ukin ja isoveljen kanssa... ja tosiaan, ois varmaan aika höllätä napanuoraa :D Oon vähän tällanen kanaemo, mutta luotan kyllä mummoon, että pärjää tytön kanssa. Oon vaan ite ollu pienenä (ja yhäkin) tosi huono nukkumaan, en saanut unta ja pelotti ym.. nykyäänkään en osaa käydä nukkumaan, ennen kuin kaikki muut nukkuvat tai ovat sängyissään! Tätä mä just vähän stressaan, että osaanko sit ite nukkua ollenkaan, kun ei oo tyttö lähellä "turvassa" tuhisemassa.. joo..

Yhteistyössä