Olenko outo, kun "annan" miehen viettää aikaa entisten panojen ja muiden naisten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antaa mennä vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antaa mennä vaa

Vieras
Ehkä nyt hieman provosoiva otsikko. Mä olen siis monesti kuullut samanikäisiltä naisilta, miten olen outo ja mahdanko edes välittää miehestäni, kun annan hänen tehdä noin. Olemme 27-vuotiaita, opiskelemme molemmat ja meillä on pääsääntöisesti omat kaverit.

Suurin osa kavereista siis opiskelupiireistä. Miehen kaverit ovat pelkkiä naisia, no yksi miespuolinen ja mun kaverit taas kaikki miehiä. Kaveripiiriin kuuluu miehen entisiä "panoja", joiden kanssa on kavereita nykyään. Hän käy usein kaljalla ja illanvietoissa ystäviensä kanssa, tai muuten vaan kyläilemässä eikä aina edes ilmoita mulle, miksi edes pitäisi ilmoittaa joka liikkeestä?!

Naipuolisten, samanikäisten ystävien mielestä mussa on joku vika, kun sallin tällaisen. Mutta kun eihän tuo ole minulta pois! MInusta on mukavaa, että hänellä on sosiaalista elämää ja ystäviä ja entiset panot ovat entisiä, nyt on nyt ja tilanne toinen.

Toki toivon, että hän ilmoittaa, jos esim. baari-ilta venyy jatkoiksi tms, jotta tiedän hänen olevan kunnossa, mutta en ahdistu hänen menoistaan tai naispuolisista ystävistään. Enkä muutenkaan ole aikuisen miehen menojen kontrolloija.

Minusta outoa sen sijaan on toisen menojen kontrollointi ja naispuolisista ystävistä vihoitteleminen.

mikä kaveri se semmonen on jota on käyny panemassa? en hyväksy. nainen ja mies e ivoi olla kavereita ilman että siitä jompi kumpi halvais anemmän... varsinki jos jotain on jo tapahtunu...

No ystävä ja pano on kaksi eri asiaa. Jos kyseessä olisi ystävä jonka kanssa ei ole pannut, niin ei se olisi mun mielestä ihmeellistä. Mutta, että pitää viettää aikaansa entisten panojen kanssa... kyllä tuollaanen saisi ainakin mut kiristelemään hampaita.

Noo.. En tajua miksi joku haluaa eksien tai satunnaisten panojen kanssa viettää aikaa. Tai no, ymmärrän että joskus ystävyys voi jäädä vaikka suhde loppuu, mutta silti pidän sitä epäilyttävänä.

kyllä mä pitäisin sitä outona että mies on pannut kaikkia naispuolisia ystäviään... tuossahan se ilmi hyvin tulee että aika harvoin onnistuu miehen ja naisen välinen ystävyys-

Ja todellakaan en tykkäisi että mies viettäisi aikaa panon tai entisen tyttöystävän kanssa. Eikä tykkäis mieskään että mä viettäisin! tosin kummallakaan meistä ei ole entisiä panoja, meillä on erilainen suhtautuminen koko seksiin.

[QUOTE="mimmi";22910182]kyllä mä pitäisin sitä outona että mies on pannut kaikkia naispuolisia ystäviään... tuossahan se ilmi hyvin tulee että aika harvoin onnistuu miehen ja naisen välinen ystävyys-

Ja todellakaan en tykkäisi että mies viettäisi aikaa panon tai entisen tyttöystävän kanssa. Eikä tykkäis mieskään että mä viettäisin! tosin kummallakaan meistä ei ole entisiä panoja, meillä on erilainen suhtautuminen koko seksiin.[/QUOTE]

Missä kohtaa mä nyt sanoin, että on pannut kaikkia naispuolisia ystäviään?:O

[QUOTE="mimmi";22910215]Anteeksi, korjataan sitten useiden. Kun kerran puhut monikossa niistä panoista. Tuskin sä edes tiedät keitä kaikkia on pannut :)[/QUOTE]

Tiedän kyllä, keitä nämä panot ovat. Ja juu, niitä on enemmän kuin yksi, mutta ei nyt niin montaa. Ja mitä sitten vaikka en tietäisikään kaikkia? Ja mitä väliä, vaikka niitä olisi useampia kuin kaksi? Se oli silloin, sellaista se nuoren opiskelijan elämä voi olla välillä. Nyt hän on kuitenkin minun kanssani.

Tiedän kyllä, keitä nämä panot ovat. Ja juu, niitä on enemmän kuin yksi, mutta ei nyt niin montaa. Ja mitä sitten vaikka en tietäisikään kaikkia? Ja mitä väliä, vaikka niitä olisi useampia kuin kaksi? Se oli silloin, sellaista se nuoren opiskelijan elämä voi olla välillä. Nyt hän on kuitenkin minun kanssani.

eihän kaikki vaan yksinkertaisesti välitä. ei siinä sit mitään-

vastaus kysmykseesi: olet mun mielestä, mut se onki mun mielipide ja sitähän tässä kysyit.

perustelut, ite oon samanikänen ja toi teidän suhde kuulostaa jotenkin "teiniltä" tai vapaalta!
mut mä oonki seurustellu jo yli 10 vuotta saman kanssa, ja ei kumpikaa hyväksyis toiselta tollasta.

kuulostaa jotenki omituiselta että käy ryyppäämässä (entisien) panojensa kanssa.. ei ehkä pane heitä,mutta mistä tiät mitä muuta siellä baarissa tapahtuu.. tai jos ei ilmota ja menee Jatkoille Heidän kanssaan..

olet sinisilmäinen! XD

Tiedän mielitiettyni olevan tällä hetkellä kahvilassa parikymppisen baltialaisen mallin kanssa. Ei huoleta. En ole vaatinut mitään raportointia hänen liikkeistään, mutta itse laittoi hetki sitten tekstaria siitäkin, että mitä joi ja söi viime yönä.

[QUOTE="Miranda83";22910320]vastaus kysmykseesi: olet mun mielestä, mut se onki mun mielipide ja sitähän tässä kysyit.

perustelut, ite oon samanikänen ja toi teidän suhde kuulostaa jotenkin "teiniltä" tai vapaalta!
mut mä oonki seurustellu jo yli 10 vuotta saman kanssa, ja ei kumpikaa hyväksyis toiselta tollasta.

kuulostaa jotenki omituiselta että käy ryyppäämässä (entisien) panojensa kanssa.. ei ehkä pane heitä,mutta mistä tiät mitä muuta siellä baarissa tapahtuu.. tai jos ei ilmota ja menee Jatkoille Heidän kanssaan..

olet sinisilmäinen! XD[/QUOTE]

Sä voit pitää mua sinisilmäisenä ihan vapaasti. Se on ihan ymmärrettävää jos sun oma mies on sen tyyppinen, että touhuaisi jotain tilaisuuden tullen.

Ja nämä entiset panot ovat siis nykyisiä hyviä ystäviä. Näin voi ihan oikeasti olla ja se ei tee suhteesta teinimäistä.

mikä kaveri se semmonen on jota on käyny panemassa? en hyväksy. nainen ja mies e ivoi olla kavereita ilman että siitä jompi kumpi halvais anemmän... varsinki jos jotain on jo tapahtunu...

Tjaa, kyllä mä vaan olen viettänyt iltoja yhden miespuolisen kaverin kanssa, eikä ole kummaltakaan puolelta ollut ilmassa että mitään tapahtuis. Mua oikeesti vituttaa tollanen asenne, omalla miehellänikin on se!

Tiedän mielitiettyni olevan tällä hetkellä kahvilassa parikymppisen baltialaisen mallin kanssa. Ei huoleta. En ole vaatinut mitään raportointia hänen liikkeistään, mutta itse laittoi hetki sitten tekstaria siitäkin, että mitä joi ja söi viime yönä.

Juuri näin. Omasta halustahan kaikki lähtee. Pitää olla luottamusta. Minusta on kummallista, jos normaalia, sosiaalista kanssakäyntiä ei sallittaisi vastakkaisen sukupuolen kanssa. Olkoonkin ne sitten vaikka entisiä panoja.

Yhteistyössä