mama 42
Luulin että tämä olisi yli 40 v keskustelupalsta., mutta kovin ei ainakaan aktiiviselta näytä, vai onko niin etten ole osannut kysyä tarpeeksi aiheellisesta asiasta? Onko niin että kun on ikää 40 ja päälle, emme saisi keskustella mistään mikä koskettaa pinnallisuutta esimerkiksi? yritin tuolla aikasemmassa otsikossa kysellä vauvamahasta, ja tuskin kukaan ole mitään kummempia vastaillut, yksi vastaus ainoastaan. Onko niin että tämän tyyppinen (ainakin minulle tärkeä aihe) kysymys katsotaan pinnalliseksi? Olin lääkärillä ja siellä myös naislääkäri suorastaan viittasi kintaalla kun yritin kysyä miten nopeasti tuo pömppö tuosta lähtee. Hänellä itsellään oli muutenkin ylikiloja ja tokaisi kyllä että kovasti on minulta kilot karissut, mutta kun halusin tietää pömpöttävästä mahasta..hän oli niin ylimielisen oloinen ja vastasi: et se on pelkkää ihoa.
Tulee ihan sellainen tunne että emme naisina saisi olla liian tarkkoja vauvamahan suhteen, koska vauvahan se tärkein on. Tottaai niin, mutta ei se naiseus lakkaa vauvan saantiin. Ja toisekseen en kyllä itse muista 12 v sitten ensimmäisen jälkeen, kuinka nopeasti se maha hävisi, ja nyt olen 42 v niin olisin kovin kiitollinen erilaisista kokemuksista että miten nopealla välillä se kelläkin on hävinnyt tai häviämässä, vai onko niin että tän ikälokan naiset ette enää välitä? Kun toistaa palstaa kun luin jossa nuoria suurin osa, niin heillä se maha tuntu olevan jo sairaalasta käsin hävinnyt noin ylimalkaan.
Tulee ihan sellainen tunne että emme naisina saisi olla liian tarkkoja vauvamahan suhteen, koska vauvahan se tärkein on. Tottaai niin, mutta ei se naiseus lakkaa vauvan saantiin. Ja toisekseen en kyllä itse muista 12 v sitten ensimmäisen jälkeen, kuinka nopeasti se maha hävisi, ja nyt olen 42 v niin olisin kovin kiitollinen erilaisista kokemuksista että miten nopealla välillä se kelläkin on hävinnyt tai häviämässä, vai onko niin että tän ikälokan naiset ette enää välitä? Kun toistaa palstaa kun luin jossa nuoria suurin osa, niin heillä se maha tuntu olevan jo sairaalasta käsin hävinnyt noin ylimalkaan.