olenko normaali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaali(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaali(ko)

Vieras
minua on alkanut hieman mietityttämään olenko normaali ihminen?kyse on siis siitä että minulla on ystäviä,harrastuksia,olen parisuhteessa,harrastan liikuntaa enkä käytä alkoholia.En ole uskonnollinen vaan paremminkin ateisti.Jos minulla on ongelmia,esim voiko polkupyörän renkaan täyttää normi pumpulla vaikka siinä on auton venttiili niin siitäkin selviän ilman netistä kysymistä tai jos kumppania epäilee pettämisestä niin sitäkään ei tarvitse täältä kysyä.Käytän mieluummin vapaa-aikani ulkoillen tai harrastuksissa.Olenko siis luonnon oikku kun kaikesta ei tarvitse netistä kysyä enkä sinne pissalla käymisiäni päivitä ihmisten luettavaksi.tämä on ensimmäinen kysymykseni ja myös viimeinen.Tietysti järkevien asioiden hoitaminen netissä on helppoa,esim tarjous kyselyt yms...On se ihme kuinka ennen ihmiset pärjäsivät ja selviytyivät elämän kiperistä tilanteista kun ei nettiä ollut....

et ole normaali!!!itse olen sitä mieltä että netistä saa kaiken mitä ihminen tarvitsee!liikkua ei tarvitse kun yhteiskunta huolehtii terveydestä.töissä ei tarvitse käydä,koska senkin yhteiskunta hoitaa hienosti:maksamalla vuokrat ja elämisen.itse käytän yhteiskuntaa niin paljon hyväksi kuin mahdollista!kiitos teille jotka maksatte minulle tämän kaiken!

Ainakaan et osaa kirjoittaa. Pisteen jälkeen välilyönti, kappalejakoja ja yhdyssanoja voisit myös harjoitella. Ole kiltti, äläkä enää koskaan kirjoita tänne. Aivoja särkee.

Ainakin tuo itselle vastaaminen superprovoavalla tekstillä eri nimimerkillä on melko normaalia tällaisilla foorumeilla, vaikka kaikki meistä eivät sitäkään harrasta. :)

kysymyksen taso vastaa täällä esiintyvää keskustelua.."lapsen pappa on ärsyttävä""miksei julialla ole nimi päivää?","miksi aina väsyttää?",mutta jos haluaa itseään viihdyttää ja todeta maalaisjärjen vähyyden olevan tosiasia niin tämä on se palsta:)
ps:raikas ulkoilma saattaisi auttaa "aivosärkyyn"

[QUOTE="nii";28412678]kysymyksen taso vastaa täällä esiintyvää keskustelua.."lapsen pappa on ärsyttävä""miksei julialla ole nimi päivää?","miksi aina väsyttää?",mutta jos haluaa itseään viihdyttää ja todeta maalaisjärjen vähyyden olevan tosiasia niin tämä on se palsta:)
ps:raikas ulkoilma saattaisi auttaa "aivosärkyyn"[/QUOTE]

Kiitos, tänään ulkoiltukin jo oikein urakalla, oikeinkirjoituksen puutteen näkeminen se vaan siellä rassaa :)

Yhteistyössä