Olenko nipo,en hyväksy sylitanssia

  • Viestiketjun aloittaja nan
  • Ensimmäinen viesti
nan
Niin, onkohan mun ystävä vähän yksisilmäinen? Sanoin, että loukkaantuisin pahasti, jos mies polttareissa menisi johonkin privaatti sylitanssiin strippibaarissa. Mun ystävä antoi ymmärtää, että mulla on jotenkin sen takia hirveän huono itsetunto, olen outo ja nipottaja. Siis mitä ihmettä? En halua, että kukaan puolialastomana hinkkaa itseään miestä vasten, ei strippari eikä kukaan muukaan. Onko se jotain nipottamista? Minusta ystäväni on outo, kun ei ymmärrä tätä mun näkökulmaa, en minä.
 
Rouva
En mäkään tykkäis. Mutta jos mun mies olis sellainen, että tollasen perään haaveilis, en olis koskaan sitä miehekseni edes valinnut, en vaan arvosta tollasia piirteitä ihmisissä. Mä teen sille ihan itse omat lapdancet ja molemmat nautitaan niistä! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis sylitanssissa strippari hinkuttaa itseään miestä vasten, istuu sylissä, hinkkaa tissejä miehen kasvoja vasten jne.. kiusoittelee ja koskee miestä
Ok...minä olen kuullut tuota termiä vain seuratanssin yhteydessä, mutta joo en minäkään tuollaista hyväksyis mun miehelle (kokisin sen pettämisenä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis sylitanssissa strippari hinkuttaa itseään miestä vasten, istuu sylissä, hinkkaa tissejä miehen kasvoja vasten jne.. kiusoittelee ja koskee miestä
Ok...minä olen kuullut tuota termiä vain seuratanssin yhteydessä, mutta joo en minäkään tuollaista hyväksyis mun miehelle (kokisin sen pettämisenä)
ääh...taas tuo silmän vinkuttaja tuli tohon vahingossa.
 
mun mies on käynyt strippipaikoissa pari kertaa luvan kanssa ja ihan ok mulle. siinä ei ole kysymys seksistä tahi rakkaudesta. mulle se on ihan verrattavissa siihen, että itse olen käynyt monta kertaa hunkseja kattomassa. ei vaikuta parisuhteeseen millään lailla. näin meillä.
 
Nuppu
Noh, itsekkin olen ollut strippipaikoissa paljon. Aivan sama mulle jos tyttö tulee tanssimaan tai muuta. Ainut mikä ei onnistu niin privan esim. käteenveto...siinä kulkee raja.
 
JONSERED Karhunkantaja
Jos naimisiin menee, se jo kertoo, että on outo. :D En ymmärrä polttarien ideaa muutenkaan.

Mutta minulle on saman tekevää, vaikka mieheni kimpussa pörräisi kuusi puolialastonta stripparia, työtään he vain tekevät.

*sanoo bordellin yläkerrassa asunut*
 

Yhteistyössä