Olenko negatiivinen ihminen kun minulla tulee suunnaton raivo Vain Elämää - ohjelmasta?

  • Viestiketjun aloittaja positiivariii
  • Ensimmäinen viesti
positiivariii
Kaikki on niin ihanaa ja kaikella on joku syvällinen merkitys. Jos he joutuisivat siivoamaan hevosenpaskaa niin se on niin syvällistä ja sillä on niin suuri merkitys. Kaikki myös ylistää toisiaan ja aina löytyy uusia puolia toisesta. "Luulin, että Juha Tapio oli sellanen ja sellanen mutta se oliki tällänen ja tällänen". Suurin raivo tuli Ilkan kommentista "Ennen kun kuulin Juhan biisin, niin se meni vain ohi, NYT LÖYSIN SYVÄLLISEN MERKITYKSEN". Ei he ole varmasti tuollaisia. Tähän on turhaa kommentoida niitten jotka rakastaa ohjelmaa, haluan kohtalontovereita. :D Olen todella positiivinen persoona, mutta en tiedä miksi tämä ohjelma saa minut raivon valtaan.
 
positiivariii
Ei tarvi ottaa niin kirjaimellisesti tuota "raivo" - sanaa. :D Ja miksi sitä ei saa katsoa? Tykkään biisiosuuksista ja kyllä, voisin katsoa vain biisit mutta haluan Maaritin takia katsoa kaikki jaksot.
 
"vieras"
Ei tarvi ottaa niin kirjaimellisesti tuota "raivo" - sanaa. :D Ja miksi sitä ei saa katsoa? Tykkään biisiosuuksista ja kyllä, voisin katsoa vain biisit mutta haluan Maaritin takia katsoa kaikki jaksot.
Käytit sanaa raivo lyhyessä viestissäsi kolme kertaa ja vielä koristelit sen suunnattomalla :) Arvasinkin kyllä, että liioittelet. Se on ärsyttävää :D Muttei saa minua sentään suunnattoman raivon valtaan.
 
Mulle Juha Tapion laulut ovat menneet yhtä ohi ennen kuten Ilkka Alangolle, radiosta kun kuului niin tuntui tylsyyden tylsyydeltä. Sitten sattumalta kerran ihan keskityin kuuntelemaan erästä hänen lauluaan, oli hyvä fiilis ja tilanne siinä ympärillä :) Viime aikoina olen sitten kuunnellutkin Juha Tapion biisejä ja ihan koukussa niihin nykyään :)
 
titta111
Mulle Juha Tapion laulut ovat menneet yhtä ohi ennen kuten Ilkka Alangolle, radiosta kun kuului niin tuntui tylsyyden tylsyydeltä. Sitten sattumalta kerran ihan keskityin kuuntelemaan erästä hänen lauluaan, oli hyvä fiilis ja tilanne siinä ympärillä :) Viime aikoina olen sitten kuunnellutkin Juha Tapion biisejä ja ihan koukussa niihin nykyään :)
miten vitussa tämä liittyy asiaan?
 
Professional Griefer
No ihan normaalia jos joku ohjelma on vihattava ja ärsyyntyy siitä :D Negatiiviseksi sanoisin sua sillon, jos sun pitää aina päästä sanomaan tuo mielipiteesi myös niihin keskusteluihin, joissa on kokoontunut taas kyseisen ohjelman fanit.

Oon kaks-kolme kertaa yrittäny katsoa tota ohjelmaa ja en vaan pysty. Ihan kamala tekopyhä itkusirkus :D
 
"xxxxx"
Negatiivinen varmasti siinä mielessä että sinulle negatiivista asiaa täytyy nostaa keskusteluun. Miksi ei voisi keskittyä niihin positiivisimpiin puoliin ja antaa tämän kaltaisten varsin mitättömien negatiivisten asioiden (jotka kuitenki saa sinut tuntemaan suunnatonta raivoa) ohi ja painua uhohduksiin sekunnin murto-osassa.
 
nnk
mua raivostuttaa sarjassa vaan se, että se Maarit ei osaa laulaa ja jokainen biisi kuulostaa huonommalta kuin alkuperäinen. Niin ja Jukka poika nyt ei osaa edes tehdä musiikkia, turha tyyppi.
 
Musiikkiohjelmissa kaikki kehuvat kilvan toistensa tuotantoa. Jopa räkäisin hevari kehuu iskelmätähden laulun moniulotteisuutta, vaikka tosiasiassa pitää sitä hirveänä paskana. Ne ovat siellä hakemassa omalle tuotannolleen julkisuutta, ja siitä maksetaan kehumalla muiden tuotoksia, vaikka ne olisi millaista tuubaa.

Vähän sama meininki kuin mainoskampanjoiden kilpailuissa. Raadissa istuu mainostoimistojen porukkaa jakelemassa palkintoja toisilleen, joilla voidaan sitten kehuskella asiakkaille. Paaaskaaa.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Minä katselen kyseistä ohjelmaa (silloin harvoin kun ylipäänsä katselen) tallennettuna, jolloin saan kelattua ohi kaiken puheen. Katson siis vain biisiosuudet ja nekin pitäisi oikeastaan katsoa silmät kiinni, ettei näkisi sitä ärsyttävää vollotusta. Onkohan niillä oikeasti pöydän alla sipulia, jota nuuhkivat ja kun toivottu reaktio on saatu aikaiseksi, kamera kääntyy salaman nopeasti kuvaamaan? Välillä tosin vilkaisen puheosuuksia, jos olen sillä tuulella, että haluan provosoitua. Mutta onhan tuo tosiaan melkoista sontaa, enkä voi kyllä ymmärtää ihmisiä, jotka oikeasti jaksavat katsoa kokonaan ja vielä tykkäävät. Puuttuuko heiltä tosiaan kyky nähdä sitä suurta teennäisyyttä ja kliseisyyttä?
 

Yhteistyössä