olenko minä nyt sitten täydellinen ihminen? kerro mielipiteesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haida

Vieras
EN OLE KOSKAAN:
käynyt baarissa
juonut alkoholia
ollut humalassa
polttanut tupakkaa
kiroillut
varastanut
valehdellut
käyttänyt meikkiä
värjännyt hiuksia
pettänyt miestäni
ollut facebookissa
juorunnut
harrastanut esiaviollista seksiä

sen sijaan uskon jumalaan ja käyn kirkossa. olen naimisissa rakastavan ja uskollisen miehen kanssa. neitsyyteni menetin hänelle hääyönä.

[QUOTE="vieras";26521390]Oletko omasta mielestäsi täydellinen ihminen?[/QUOTE]

en todellakaan. teen virheitä siinä missä kaikki muutkin. haluan vain olla poissa pahoista asioista.

[QUOTE="vieras";26521405]Outo kysymys. Miksi kysyt moista?[/QUOTE]

koska useiden ihmisten mielestä olen liian kiltti ja jättänyt elämäni elämättä mutta minä nautin omasta elämästäni näin. en kadu mitään.

Miten kellään tulee mieleen kysymys että olenkohan minä täydellinen? :D Ei kukaan ole täydellinen. Hienoa jos olet tyytyväinen omaan elämääsi ja omiin valintoihisi, mutta harva noista kohdista liittyy mielestäni täydellisyyteen.

En kyllä usko ettet olisi koskaan valehdellut.

Sinulla oli facebook tuolla listallasi. Siellä ihmiset kuitenkin kirjoittavat asiallisesti(ainakin minun kaverit ja kaverithan voi valita itse) ja omalla nimellään (mikä vähentää epäasiallisuuksia). Täällä taas keskustelun taso on välillä...no, aika ikävää. Tulee paljon epäasiallisia vastauksia ja toisten mieliä pahoitetaan.

Jotenkin tuohon sinun listaasi olisi sopinut se, että et ole koskaan lukenut kaksplussan mitäs nyt-palstaa.

Et oo, koska oot uskovainen. :P Et oo elänyt elämääs selvästikään niin, kuin oisit halunnu, jos noita pitää listata ja tehdä jotenkin ihmeelliseksi. Ei täydellisiä ihmisiä oo olemassa.

Listaamasi kohdat minä olen tainnut toteuttaa tavalla tai toisella jossakin elämänvaiheessa. Olenko epätäydellinen Jumalallesi, kelpaamaton saastainen ihminen. Toisaalta minulla on tämä ainut elämä ja aion tästä nauttia ja elää ehkä vähän epätäydellisestikin tasapainotellen.

Yhteistyössä