olenko maailman surkein äiti, jos en ulkoile joka päivä taaperon kanssa ulkona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskimpa maailman surkein. Happihyppely varmaan tekee kuitenkin hyvää molemmille. Keksikää "järkeviä" asiointireissuja (jos asutte kaupungissa) jos viihtyy rattaissa, on itsellekin vaihtelua.

Jos tuollaista kysyt täältä, saat vastaukseksi "OLET!!!!" ja pari ls-ilmoitusta perään.

Ei sillä, mekin ulkoilemme HARVOIN. Kerran viikossa... Ei poika viihdy ulkona ollenkaan, seisoo tumput suorina ja huutaa vaan kun on niin märkää, kylmää, jne. Ei kestä tälläsiä säitä ollenkaan. Onneksi kohta on kesä, silloin tyyliin asumme pihalla.

Et ole, ellet sitten ole joku satakilonen, joka ei fyysisesti jaksa. Se on jo väärin lastakin kohtaan, jos ei pääse ulos sen takia, että mutsi on mitä on. Toivottavasti isä sentään sitten lapsen kanssa menee ulos niinä päivinä kun sinä et. Kyllä se hyvää tekee raikasta ilmaa saada joka päivä.

No et nyt vielä tuolla pääse maailman huonoimmaksi äidiksi, mutta jossain määrin surkeaa tuo on. Itse ainakin olen paljon pirteämpi, kun saa vähän raitista ilmaa ja lapsille sen nyt on vielä tärkeämpää.

ei kans tykätty pakkasilla ulkoilla (kumpikaan),mutta nyt ollaan hyvin viihdytty ulkona. Juu,mutta ei tuo asia sinusta huomoa äitiä tee,kevään tullen,eiköhän ala ulkoilu sujumaan.Puistoilu on kivaa.

Jos tuollaista kysyt täältä, saat vastaukseksi "OLET!!!!" ja pari ls-ilmoitusta perään.

Ei sillä, mekin ulkoilemme HARVOIN. Kerran viikossa... Ei poika viihdy ulkona ollenkaan, seisoo tumput suorina ja huutaa vaan kun on niin märkää, kylmää, jne. Ei kestä tälläsiä säitä ollenkaan. Onneksi kohta on kesä, silloin tyyliin asumme pihalla.

Asennevamma tarttuu lapseen, varo vaan.. Pistä se muksu rattaisiin ja menoksi.

no jos 'taapero' on vaiks 1v2kk niin oliin armollinen, mutta jos on yli kaksvuotias niin en ihan ymmärtäis.. osta kevääksi kunnon kengät niin lähtee kävely sujumaan. ei se kyl mitään helppoa oo tuolla kelillä millään kengillä. meillä kuitenkin kävely vaihtu juoksuksi kun vikginitn talvikengät jäi pieniksi ja ostettiin eccot. mut suurin osa talvesta on menny just silleen että kävelee vähän matkaa, kompastuu, ei suostu nousemaan ylös, kävelee taas, kompastuu, ei suostu nousemaan ylös.. ja ikää siis meidän taaperolla 1v8kk
meidän leikkipuistossa on lumet sen verran sulaneet että keinut yms toimii taas, joten siellä on jo tekemistäkin. kävelemään oppii vaan kävelemällä.
mun mielenterveydelle on tosi tärkeää päästä ulos joka päivä. jos ollaan sairaana yms ja pari sisäpäivää niin kauhean suuri kynnys on taas lähteä ulos kun on tottunu jo vetelehtimään koko päivän. ja päivät menee paremmin ku lapsi saa purkaa energiaa ulkona. tietty se rattaissa istuminen ei siihen auta.

[QUOTE="mä";23378984]Ja tuota koiran p****a tuntuu olevan joka paikka täynnä! Mullakin siis vähän sama ongelma... ei tee mieli edes laittaa toista maahan![/QUOTE]

leikkipuistossa on sekin hyvä puoli että ainakaan meillä päin sielä ei ole koiranpaskaa. ja nyt kantaa hanki niin voi käveleskellä siellä

[QUOTE="ert";23378999]No et nyt vielä tuolla pääse maailman huonoimmaksi äidiksi, mutta jossain määrin surkeaa tuo on. Itse ainakin olen paljon pirteämpi, kun saa vähän raitista ilmaa ja lapsille sen nyt on vielä tärkeämpää.[/QUOTE]

Et maailman huonoin äiti ole. Oletko ajatellut että voisit käydä rattaiden kanssa kävelyllä. Lapsi tarvii raitista ilmaa. Äiti kanssa.

Ei mekään kovimmilla pakkasilla ulos lähdetä eikä huonolla kelillä.

Et ole, ellet sitten ole joku satakilonen, joka ei fyysisesti jaksa. Se on jo väärin lastakin kohtaan, jos ei pääse ulos sen takia, että mutsi on mitä on. Toivottavasti isä sentään sitten lapsen kanssa menee ulos niinä päivinä kun sinä et. Kyllä se hyvää tekee raikasta ilmaa saada joka päivä.
s
Tiedoksulle ettätäällä on yksi satakiloinen joka ulkoilee lapsensa kanssa säässä kuin säässä. Että eiköhän tämä ole asenneongelma enemmän kuin painosta kiinnit

Noh, en mäkään ulkoile. Ei istu rattaissa, ja nyt esim tuolla on todella liukasta.
Ei tykkää yhtään liikkua ulkona.
Sisällä ollaanleivottu, piirretty, muovailtu jne...
Käydään ulkona jos ei oo liukasta. Tai no ainakin se pakollien kauppareissu.

Noh, en mäkään ulkoile. Ei istu rattaissa, ja nyt esim tuolla on todella liukasta.
Ei tykkää yhtään liikkua ulkona.
Sisällä ollaanleivottu, piirretty, muovailtu jne...
Käydään ulkona jos ei oo liukasta. Tai no ainakin se pakollien kauppareissu.

On oikeasti aika vaikee kävellä tuolla. Mulla on siis 3 vee, ja vuoden vanha. Toinen istuu siis rattaissa. Yritä siinä sit pysyä pystyssä ja pitää rattaista kii.
Mutta, siis aina ilmat sallii käydään ulkona.

Yhteistyössä